Sain muutama tunti sitten potkun kiveksille ja lisäksi niistä puristettiin. Niinkuin arvata saattaa, se teki kipeetä.
Nyt kuitenkin muutaman tunnin jälkeenkin yhä sattuu. Vasempaan jo vähemmän, sitä vaan jomottaa, mutta oikea on niin arkana että pelkkä kosketuskin tekee kipeetä. Lisäksi se on turvonnut jonkin verran.
Pitäisiköhän mennä lääkäriin vai odottaa ensin jonkin aikaa rauhassa että helpottaako kipu ja turvotus?
Olen aika huolissani.
Kipu ja turvotus kiveksessä
18
311
Vastaukset
- Anonyymi
kuka sulle tollasta on tehnyt. Ai kamala tais puristelu vähän kiihottaa sua
- Anonyymi
No ei todellakaan kiihottunut, sattui ainoastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan kiihottunut, sattui ainoastaan.
teithän sä rikosilmoituksen poliisille? ei kiveksiä saa puristella. varsinkaan ilman housuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teithän sä rikosilmoituksen poliisille? ei kiveksiä saa puristella. varsinkaan ilman housuja
Oli mulla onneksi housut, kylläkin löysät lökärit, mutta silti.
Näin iltaa kohti mentäessä on jo vähän helpottanut, oikeanpuoleiseenkin pystyy jo koskemaan. Turvotus ei valitettavasti ole laskenut ja molempia särkee yhä kovasti. Otin Buranan, jospa se ja yöunet auttaisi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mulla onneksi housut, kylläkin löysät lökärit, mutta silti.
Näin iltaa kohti mentäessä on jo vähän helpottanut, oikeanpuoleiseenkin pystyy jo koskemaan. Turvotus ei valitettavasti ole laskenut ja molempia särkee yhä kovasti. Otin Buranan, jospa se ja yöunet auttaisipenikseen ei sitten sattunut mitään. Miksi sun kiveksille potkittiin ja niitä puristeltiin. etkä estellyt mitenkään sitä puristelua. Ottiko ihan kunnolla kiveksen käteen ja hieroi sitä
- Anonyymi
Kyllä potku varmaan penikseenkin osuu, en nyt siinä tilanteessa kauheesti pystynyt analysoimaan. Jalkoväliin se osu ja nyt on kivekset kipeänä.
Miksi sua kiinnostaa se tilanne noin paljon?- Anonyymi
Koska mä ihmettelen miksi et tehnyt rikosilmoitusta tosta väkivallasta
- Anonyymi
ihmettelen vaan että miksi joku vieras mies haluu puristella sun kiveksiä. miksei koskenut su n penikseen vaan kiveksiä halusi puristella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mä ihmettelen miksi et tehnyt rikosilmoitusta tosta väkivallasta
En mää missään kohti sanonut teinkö ilmoitusta vaiko en. Jos sua se niin paljon kiinnostaa, niin en ainakaan vielä tehnyt. Enkä tiedä onko sillä ite asian suhteen väliä, pyysin lähinnä apua että tietääkö joku pitääkö mun mennä lääkäriin vaiko ei. En ainakaan vielä mennyt, mutta jos kipu alkaa uudestaan koventua tai turvotus ei laske, niin sitten varmaan pitää mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmettelen vaan että miksi joku vieras mies haluu puristella sun kiveksiä. miksei koskenut su n penikseen vaan kiveksiä halusi puristella
Kuka sanoi että se oli mies? Tai vieras henkilö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mää missään kohti sanonut teinkö ilmoitusta vaiko en. Jos sua se niin paljon kiinnostaa, niin en ainakaan vielä tehnyt. Enkä tiedä onko sillä ite asian suhteen väliä, pyysin lähinnä apua että tietääkö joku pitääkö mun mennä lääkäriin vaiko ei. En ainakaan vielä mennyt, mutta jos kipu alkaa uudestaan koventua tai turvotus ei laske, niin sitten varmaan pitää mennä
mikset. sä jouduit väkivallan uhriksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä se potkija ja puristelija halus sulta
- Anonyymi
se oli sanna marin joka potkas kamppaaja kultaa missä jauhot
- Anonyymi
Mitäs menit lääppimään tuntemattomia naisia.
- Anonyymi
ja vielä päivällä
- Anonyymi
No voi voi luultavasti itse annoit hyvän syyn että joku noin teki jos onni myötä ni et enään lapsia pysty saamaan
- Anonyymi
Pysyy se kulli kurissa seuraavan kerran.
- Anonyymi
Inhottavaa kun tulee tommosia syytöksiä 🙄 en ole koskenut kehenkään luvatta.
Jatketaan nyt tätä yksinpuhelua vielä sen verran, että turvotus laski yön aikana, mutta jonottavat kipu on vielä jäljellä. Lisäksi niitä särkee kun liikkuu. Soitin lääkärille, suotta taas sinne soittamista pelkäsin. Puhelimeen vastasi oikein mukava naishoitaja jonka kanssa juteltiin tilanteesta. Lopputulema on se, että kerran turvotus on laskenut ja kipukin pikkuhiljaa vähenee koko ajan, ei lääkäriin tarvi mennä. Kehotti ottamaan rauhassa muutaman päivän ja lepäilemään. Painavien asioiden nostamista pitää välttää. Lisäksi käski seuraamaan omaa oloa tarkasti, mikäli turvotus alkaa uudestaan tai kipu kovenee, niin sitten heti päivystykseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015