Maksakirroosista?
Voiko ahdistus olla merkki?
20
363
Vastaukset
- Anonyymi
ei. maksakirroosi ei ole psyykesairaus
- Anonyymi
ahdistus voi syntyä maksakirroosin ja sairastumisen sekä kuoleman pelosta. syynä alkoholismi. tätä on itse koettu.
- Anonyymi
joo mutta maksakirroosi ei ole psyykesairaus . mullakin pitäis sitten olla maksakirroosi vaikka en juo alkoholia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo mutta maksakirroosi ei ole psyykesairaus . mullakin pitäis sitten olla maksakirroosi vaikka en juo alkoholia
juu ei olekaan.
- Anonyymi
Miksi pelkäisi kirroosiin sairastumista, jos on alkoholisti ja ymmärtää mihin juominen voi johtaa, ja silti juo ? Jos olisi kova pelko, niin ei kai sitä joisi alkoholia.
- Anonyymi
Maksakirroosiin voi liittyä psyykesairaus.
Kun kirroosi pääsee todella pahaksi, voi tulla sekavuutta psykoosiin asti. Sairaus vaikuttaa lopulta myös aivoihin.- Anonyymi
Miksi mulla ei ole maksakiirroosia kun mulla on ahdistuneisuushäiriö ollut yli 20 vuotta
- Anonyymi
Mutta ahdistus ei aiheuta maksakirroosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mulla ei ole maksakiirroosia kun mulla on ahdistuneisuushäiriö ollut yli 20 vuotta
Miksei mulla, vaikka oon 2009 vuodesta asti käyttänyt runsaasti alkoholia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ajattelepa ihan itse.
Varmaankin todella harvalla ahdistuneella on mitään kirroosia.
Ahdistus ei aiheuta maksakirroosia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei mulla, vaikka oon 2009 vuodesta asti käyttänyt runsaasti alkoholia?
Onneksi et ole saanut kirroosia, ainakaan vielä. Ja toivottavasti et saakaan.
Ettet vain yrittäisi hankkia itsellesi kirroosia juomalla ? Toivottavasti se ei ole tavoitteenasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ajattelepa ihan itse.
Varmaankin todella harvalla ahdistuneella on mitään kirroosia.
Ahdistus ei aiheuta maksakirroosia.no sitä mä oon tässä yrittänyt sanoa.mutta toiset väittää muuta
- Anonyymi
Nykyään puolet ihmisistä, etenkin nuorista, on ahdistuneita. Ei varmaankaan mitään tekemistä maksakirroosin kanssa.
- Anonyymi
Ei olekaan.
Ihmisille riittää " vaikea " elämä, että jotkut ahdistuvat, kirroosilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Kyllä voi ja todennäköisesti kohdallasi on juuri näin. Terveisin kokenut sisätautien erikoislääkäri.
- Anonyymi
niin mutta ahdistus ei aiheuta maksakirroosia. Ymmärätkö.
- Anonyymi
alkoholin juominen voi ahdistaa ja se jos sitä ei saa vaikka tekis mieli
- Anonyymi
Taidatkin olla sellainen etälääkäri, kun tunnut noin hyvin tietävän.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alkoholin juominen voi ahdistaa ja se jos sitä ei saa vaikka tekis mieli
Sitten on hyvä miettiä, kumpaa haluaa, ahdistusta siitä kun ei ole alkoholia, vaikka mieli tekisi, vai ahdistusta siitä, että juo runsaasti alkoholia ja se ahdistaa.
Parempi löytää kultainen keskitie, että ahdistaisi mahdollisimman vähän. - Anonyymi00022
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on hyvä miettiä, kumpaa haluaa, ahdistusta siitä kun ei ole alkoholia, vaikka mieli tekisi, vai ahdistusta siitä, että juo runsaasti alkoholia ja se ahdistaa.
Parempi löytää kultainen keskitie, että ahdistaisi mahdollisimman vähän.Ja jos on ahdistusta, alkoholi on huonoin "lääke" hoitamaan sitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2305099Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194141- 583723
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413195Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232376
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo542350UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241997