Olen nähnyt, että KT ennustukset lopusta eivät pidä paikkaansa sen enempää kuin muidenkaan ennustukset. Ilmestyskirjaa he eivät ymmärrä sen enempää kuin muutkaan.
JT ennustukset lopusta
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
JT ennustukset*
- Anonyymi
Ei tietenkään, eivätkä uuden testamentin kirjoitukset ole edes tarkoitettu meidän ajallemme.
Kaikki raamattunsa tarkoin ja henkistyytyneesti lukeneet tietävät, että kun Peräilma loppuu, tulee maailmanloppukin. Tämä aivan yksiselitteisesti raamatun mukaan, ei siinä mitään ennustella tarvitse.
- Anonyymi
Iloisilta Jehovan todistajilta kun kysyy maailmanlopusta, että joko on kohta tulossa, niin eivät joko tiedä tai kehtaa arvata.
Jumala kuulemma yksin tietää.
Helvettiäkään ei kuulemma Raamatusta löydy, että mitä tässä uskonnoton nyt sitten oikein enään pelkäisi ?
Peräilmaakin tuntuu ihan kohtuudella riittävän.Samoin tuntuu täällä Peräilmaa riittävän. Juuri kävin päästelemässä rappukäytävässä, kun siellä on niin hieno kaiku. Kuulosti yhtä kauniilta kuin siionin virret Kärsämäellä 1914. Että ei huolta maailmanlopusta.
- Anonyymi
Onkin hyvä tietää että jehovantodistajain lahko tuottaa Uskontojen uhrit r.y:n suurimman asiakasryhmän.
Tuota varten se näemmä tarvitsee väärennetyn Raamatun.
Ainakin se on väärennetty, UM.
Löysin esimerkin.
Heprealaisille 1:8
UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.
KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.
1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019