Miten se voi tuhota palstan kommentoijien elämän jos kaunis suihkulähde olisi alajärvessä?
Alajärvelle suihkulähde! Mikä siinä on joltain pois?
9
223
Vastaukset
- Anonyymi
Kylällä huhusivat, että suihkulähteeseen tulis lietelanta kiertämään, niin sais väriä enempi.
- Anonyymi
Kaupungin pitää rakennuttaa vuokra-asuntoja eikä mitään hölmöläisten suihkulähteitä. Nyt järki käteen niiden ehdotuksien kanssa.
- Anonyymi
Toki ehdotus on huono ja toisekseen jos tänne suoli24 palstalle jotain hölmöä kirjoittaa niin silloin saa kuulla suorat sanat, eikä siitä kannata loukkaantua.
- Anonyymi
Maailmalla on siis pelkkiä huonoja suihkulähteitä ollut maailman sivu joo ymmärrät varmaan että oman navan tuijottelu ja vain omien ehdotusten laatu on loistava joo joo. Ei kommenteista kannata loukkaantua vaikka ne onkin noin itsekeskeisiä. Suorat sanat joka asiaan on hyvää kehitystä ja postitiivista asennetta jep! Toiselle joku on huono ja toiselle ihan jees.
Vuokra asuntoja on iso juttu ja olisi jo pitänyt olla aiemminin hoidettu asia pois. Suihkulähde on pikku juttu vain ja positiivinen asia ihmismielelle on minun oletus ja monen muun jos histopriaa katsoo. Jotku asiat ei muutu kuten esim tulen äärellä oleminen rauhassa joka on ihmiskunna alusta asti ollut positiivinen asia ihmismielelle.
- Anonyymi
Alajärvelle suihkulähde ehdoottomasti. Köyhät voisi käydä keräämässä pohjalta hilut pois!
- Anonyymi
Eli järvestä mutapohjasta.
- Anonyymi
Mielestäni Alajärven taloudella on hyvin rahaa suihkulähteeseen, jos pystyy työllistämään liikuntapaikkojen ylläpitäjiä, jotka vain istuvat perseellään 2300€ kk/palkalla...
- Anonyymi
Jos oikeasti istuvat niin ilmoitus kaupungille mutta taidat vaan trollata tällä palstalla niin kasva jo aikuiseks...
Eikä se riitä että "mielestäni" on hyvin rahaa humpuukiin
- Anonyymi
Kaupunki rakentaa kuulemma vuokra-asuntoja joissa on kaikissa oma suihkulähde olohuoneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043