Miten se voi tuhota palstan kommentoijien elämän jos kaunis suihkulähde olisi alajärvessä?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kylällä huhusivat, että suihkulähteeseen tulis lietelanta kiertämään, niin sais väriä enempi.
- Anonyymi
Kaupungin pitää rakennuttaa vuokra-asuntoja eikä mitään hölmöläisten suihkulähteitä. Nyt järki käteen niiden ehdotuksien kanssa.
- Anonyymi
Toki ehdotus on huono ja toisekseen jos tänne suoli24 palstalle jotain hölmöä kirjoittaa niin silloin saa kuulla suorat sanat, eikä siitä kannata loukkaantua.
- Anonyymi
Maailmalla on siis pelkkiä huonoja suihkulähteitä ollut maailman sivu joo ymmärrät varmaan että oman navan tuijottelu ja vain omien ehdotusten laatu on loistava joo joo. Ei kommenteista kannata loukkaantua vaikka ne onkin noin itsekeskeisiä. Suorat sanat joka asiaan on hyvää kehitystä ja postitiivista asennetta jep! Toiselle joku on huono ja toiselle ihan jees.
Vuokra asuntoja on iso juttu ja olisi jo pitänyt olla aiemminin hoidettu asia pois. Suihkulähde on pikku juttu vain ja positiivinen asia ihmismielelle on minun oletus ja monen muun jos histopriaa katsoo. Jotku asiat ei muutu kuten esim tulen äärellä oleminen rauhassa joka on ihmiskunna alusta asti ollut positiivinen asia ihmismielelle.
- Anonyymi
Alajärvelle suihkulähde ehdoottomasti. Köyhät voisi käydä keräämässä pohjalta hilut pois!
- Anonyymi
Eli järvestä mutapohjasta.
- Anonyymi
Mielestäni Alajärven taloudella on hyvin rahaa suihkulähteeseen, jos pystyy työllistämään liikuntapaikkojen ylläpitäjiä, jotka vain istuvat perseellään 2300€ kk/palkalla...
- Anonyymi
Jos oikeasti istuvat niin ilmoitus kaupungille mutta taidat vaan trollata tällä palstalla niin kasva jo aikuiseks...
Eikä se riitä että "mielestäni" on hyvin rahaa humpuukiin
- Anonyymi
Kaupunki rakentaa kuulemma vuokra-asuntoja joissa on kaikissa oma suihkulähde olohuoneessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396