Juha Varismäki nyk. Juha Kråkbacka yritysten saattohoitajana

Anonyymi-ap

https://www.seiska.fi/kotimaa/ukrainan-sodan-uhreja-auttavan-operaation-toivon-perustajilla-rankka-rikostausta-talousrikoksia-vainoamista-lahestymiskiellon-rikkomista-ja-rattijuopumuksia/298405

Tämä otsikossa mainittu, useista rikoksista aiemmin tuomittu henkilö tarjoaa nykyään yritysten saattohoitoa:

https://yritystensaattohoito.fi/

On tällä hetkellä ainakin seuraavien yritysten hallituksessa (eli nämä mitä ilmeisimmin saattohoidossa):


Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Juha Pekka Kråkbacka, hallituksen jäsen (7/2024)
Aedma OY, hallituksen jäsen (8/2024)
BSL Ravintolat Oy, hallituksen jäsen (7/2024)
Keybite Oy, hallituksen jäsen (8/2024)
moose car oy, hallituksen jäsen (8/2024)
Pantherline Oy, hallituksen jäsen (8/2024)
RAJUTECH OY, hallituksen jäsen (7/2024)
Wellwill Oy, hallituksen jäsen (8/2024)

Helena Marjatta Varismäki, hallituksen varajäsen (7/2024)
RAJUTECH OY, hallituksen varajäsen (7/2024)

Finder

10

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samuli Hakasen HT-Urakointi puuttuu listalta

    • Anonyymi

      Ilman näitä tapahtumia, minulla ei olisi nyt mahdollisuutta auttaa muita säilyttämään tietonsa. Samoin minulla on omakohtainen kokemus siitä, mitä ei kannata jättää tekmättä.

      Yt
      Juha Kråkbacka

      • Anonyymi

        Ainakin tässä asiassa olet rehellinen.

        Uskoon tuleminen auttaa.

        Hyvää jatkoa ja toivottavasti puolisosi pääsee irti päihteistä.


    • Anonyymi

      Proff.fi ilmoittaa seuraavat yhtiöt:
      Oy Om Om Solutions Ltd
      Konelintu Oy
      Nöf Nöf Oy
      Sorakeisari Oy
      Subrise Oy
      JM-talot Oy
      Tehorakennus ja Saneeraus Oy
      Savorahti Oy
      EOW Logistic Oy
      Teeässä Oy
      PHP Remontit Oy
      Ratia hoiva oy
      Transport Kuopio Oy
      Televeljet Oy
      KRC Group Oy
      NRM SPEDITION Oy
      Infinity Services Oy
      moose car oy
      Robur oy
      HT-Urakointi Oy
      Jänessaaren Development Oy
      BSL Ravintolat Oy
      Wellwill Oy
      Konetyö Kosonen & Klemetti Oy
      Aedma OY
      NORDEN SERVICES OY
      RAJUTECH OY
      Hieno Kampa Oy
      Keybite Oy

      Mikä näitä yhdistää, melkein kaikkia haeteen konkurssiin tai konkurssi jo alkanut, lisäksi verovelkarekisteristä selviää ettei ilmoituksia ALV ole tehty, eli todennäköisesti kirjanpidot on laiminlyöty, no 4 kk ennen konkurssia saakin olla tekemättä..

      • Anonyymi

        Joissain yhtiöissä asiakas ei ole halunnut että rästikirjanpitoa tehdään.
        He ovat kuitenkin tietoisia siitä, että ovat vastuussa yirtyksen kirjanpidosta siihen päivään saakka kun ovat olleet hallituksessa. Kaikki yhtiöt mitä minulle tulee, ovat menossa konkurssiin muutaman kuukauden sisällä

        Yt
        Juha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissain yhtiöissä asiakas ei ole halunnut että rästikirjanpitoa tehdään.
        He ovat kuitenkin tietoisia siitä, että ovat vastuussa yirtyksen kirjanpidosta siihen päivään saakka kun ovat olleet hallituksessa. Kaikki yhtiöt mitä minulle tulee, ovat menossa konkurssiin muutaman kuukauden sisällä

        Yt
        Juha

        KKO päätös 2018 kirjanpidosta, myyjä ei vastaa:
        "
        Tuolloin osakekannan myyjä oli jo eronnut hallituksesta eikä hän käyttänyt yhtiössä tosiasiallista määräysvaltaa, joten hän ei ollut enää vastuussa kirjanpidon asian mukaisesta järjestämisestä. myyjä ja ostaja eivät myöskään olleet sopineet sellaisesta toimeksiannosta, jonka perusteella myyjä/hallituksen jäsen olisi ollut vastuussa rästikirjanpidon laatimisesta. Tällä perusteella myyjään kohdistettu syyte kirjanpitorikoksesta on hylättävä. "
        -----------------------------
        Ostajalla ja uudella hallituksella kävi tuuri, kun kesti niin kauan oikeusasteissa, että juttu kirjanpitorikoksesta hänen osalta raukesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KKO päätös 2018 kirjanpidosta, myyjä ei vastaa:
        "
        Tuolloin osakekannan myyjä oli jo eronnut hallituksesta eikä hän käyttänyt yhtiössä tosiasiallista määräysvaltaa, joten hän ei ollut enää vastuussa kirjanpidon asian mukaisesta järjestämisestä. myyjä ja ostaja eivät myöskään olleet sopineet sellaisesta toimeksiannosta, jonka perusteella myyjä/hallituksen jäsen olisi ollut vastuussa rästikirjanpidon laatimisesta. Tällä perusteella myyjään kohdistettu syyte kirjanpitorikoksesta on hylättävä. "
        -----------------------------
        Ostajalla ja uudella hallituksella kävi tuuri, kun kesti niin kauan oikeusasteissa, että juttu kirjanpitorikoksesta hänen osalta raukesi.

        Toi on toki vaan asiakkaalle hyvä uutinen


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      > Koko juttu luettavissa, saattohoitaja sai 8 kk käräjillä ehdotonta vankeutta !
      >
      > https://www.osakasriidat.fi/kko2019109-kirjanpitorikos

      Ainakaan tuon esimerkin tapauksessa saattohoitaja ei saanut vankeutta, vaan vapautettiin kaikista syyttäjän esittämistä syytteistä.

      Jos jollakin on KKO-linkkejä tapauksiiin joissa saattohoitaja on joutunut vankeuteen, niin laittakaa esille.

    • Anonyymi

      Tässä tapauksessa yrityksen toimintaa oli jatkettu.Entinen imistaja toimi Prokuralla.
      Minulle tulevat yritykset eivät tee enää mitään liiketoimintaa, kun siirtyvät
      minulle.Tilit lopetetaan samantien ja poisto verottajan rekistereistä.Tämän jälkeen yhtiöt jää pöytälaatikkoon.

      Kun ei ole liiketoimintaa, ei tule myöskään kirjanpitoa.

      Veroilmoitus tokion tehtävä, vaikkei toimintaa olisikaan, samoin tilinpäätös

      Yt
      Juha Kråkbacka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe