https://www.seiska.fi/kotimaa/ukrainan-sodan-uhreja-auttavan-operaation-toivon-perustajilla-rankka-rikostausta-talousrikoksia-vainoamista-lahestymiskiellon-rikkomista-ja-rattijuopumuksia/298405
Tämä otsikossa mainittu, useista rikoksista aiemmin tuomittu henkilö tarjoaa nykyään yritysten saattohoitoa:
https://yritystensaattohoito.fi/
On tällä hetkellä ainakin seuraavien yritysten hallituksessa (eli nämä mitä ilmeisimmin saattohoidossa):
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Juha Pekka Kråkbacka, hallituksen jäsen (7/2024)
Aedma OY, hallituksen jäsen (8/2024)
BSL Ravintolat Oy, hallituksen jäsen (7/2024)
Keybite Oy, hallituksen jäsen (8/2024)
moose car oy, hallituksen jäsen (8/2024)
Pantherline Oy, hallituksen jäsen (8/2024)
RAJUTECH OY, hallituksen jäsen (7/2024)
Wellwill Oy, hallituksen jäsen (8/2024)
Helena Marjatta Varismäki, hallituksen varajäsen (7/2024)
RAJUTECH OY, hallituksen varajäsen (7/2024)
Finder
Juha Varismäki nyk. Juha Kråkbacka yritysten saattohoitajana
14
2037
Vastaukset
- Anonyymi
Samuli Hakasen HT-Urakointi puuttuu listalta
- Anonyymi
Ilman näitä tapahtumia, minulla ei olisi nyt mahdollisuutta auttaa muita säilyttämään tietonsa. Samoin minulla on omakohtainen kokemus siitä, mitä ei kannata jättää tekmättä.
Yt
Juha Kråkbacka- Anonyymi
Ainakin tässä asiassa olet rehellinen.
Uskoon tuleminen auttaa.
Hyvää jatkoa ja toivottavasti puolisosi pääsee irti päihteistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tässä asiassa olet rehellinen.
Uskoon tuleminen auttaa.
Hyvää jatkoa ja toivottavasti puolisosi pääsee irti päihteistä.Uskoon tulemisen taustalla on yleensä vahva päihderiippuvuus.
- Anonyymi
Proff.fi ilmoittaa seuraavat yhtiöt:
Oy Om Om Solutions Ltd
Konelintu Oy
Nöf Nöf Oy
Sorakeisari Oy
Subrise Oy
JM-talot Oy
Tehorakennus ja Saneeraus Oy
Savorahti Oy
EOW Logistic Oy
Teeässä Oy
PHP Remontit Oy
Ratia hoiva oy
Transport Kuopio Oy
Televeljet Oy
KRC Group Oy
NRM SPEDITION Oy
Infinity Services Oy
moose car oy
Robur oy
HT-Urakointi Oy
Jänessaaren Development Oy
BSL Ravintolat Oy
Wellwill Oy
Konetyö Kosonen & Klemetti Oy
Aedma OY
NORDEN SERVICES OY
RAJUTECH OY
Hieno Kampa Oy
Keybite Oy
Mikä näitä yhdistää, melkein kaikkia haeteen konkurssiin tai konkurssi jo alkanut, lisäksi verovelkarekisteristä selviää ettei ilmoituksia ALV ole tehty, eli todennäköisesti kirjanpidot on laiminlyöty, no 4 kk ennen konkurssia saakin olla tekemättä..- Anonyymi
Joissain yhtiöissä asiakas ei ole halunnut että rästikirjanpitoa tehdään.
He ovat kuitenkin tietoisia siitä, että ovat vastuussa yirtyksen kirjanpidosta siihen päivään saakka kun ovat olleet hallituksessa. Kaikki yhtiöt mitä minulle tulee, ovat menossa konkurssiin muutaman kuukauden sisällä
Yt
Juha - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissain yhtiöissä asiakas ei ole halunnut että rästikirjanpitoa tehdään.
He ovat kuitenkin tietoisia siitä, että ovat vastuussa yirtyksen kirjanpidosta siihen päivään saakka kun ovat olleet hallituksessa. Kaikki yhtiöt mitä minulle tulee, ovat menossa konkurssiin muutaman kuukauden sisällä
Yt
JuhaKKO päätös 2018 kirjanpidosta, myyjä ei vastaa:
"
Tuolloin osakekannan myyjä oli jo eronnut hallituksesta eikä hän käyttänyt yhtiössä tosiasiallista määräysvaltaa, joten hän ei ollut enää vastuussa kirjanpidon asian mukaisesta järjestämisestä. myyjä ja ostaja eivät myöskään olleet sopineet sellaisesta toimeksiannosta, jonka perusteella myyjä/hallituksen jäsen olisi ollut vastuussa rästikirjanpidon laatimisesta. Tällä perusteella myyjään kohdistettu syyte kirjanpitorikoksesta on hylättävä. "
-----------------------------
Ostajalla ja uudella hallituksella kävi tuuri, kun kesti niin kauan oikeusasteissa, että juttu kirjanpitorikoksesta hänen osalta raukesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KKO päätös 2018 kirjanpidosta, myyjä ei vastaa:
"
Tuolloin osakekannan myyjä oli jo eronnut hallituksesta eikä hän käyttänyt yhtiössä tosiasiallista määräysvaltaa, joten hän ei ollut enää vastuussa kirjanpidon asian mukaisesta järjestämisestä. myyjä ja ostaja eivät myöskään olleet sopineet sellaisesta toimeksiannosta, jonka perusteella myyjä/hallituksen jäsen olisi ollut vastuussa rästikirjanpidon laatimisesta. Tällä perusteella myyjään kohdistettu syyte kirjanpitorikoksesta on hylättävä. "
-----------------------------
Ostajalla ja uudella hallituksella kävi tuuri, kun kesti niin kauan oikeusasteissa, että juttu kirjanpitorikoksesta hänen osalta raukesi.Toi on toki vaan asiakkaalle hyvä uutinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on toki vaan asiakkaalle hyvä uutinen
Koko juttu luettavissa, saattohoitaja sai 8 kk käräjillä ehdotonta vankeutta !
https://www.osakasriidat.fi/kko2019109-kirjanpitorikos
7 vuotta kesti eri oikeusasteissa, kyllä Suomen oikeuslaitos on nopea.
- Anonyymi
> Koko juttu luettavissa, saattohoitaja sai 8 kk käräjillä ehdotonta vankeutta !
>
> https://www.osakasriidat.fi/kko2019109-kirjanpitorikos
Ainakaan tuon esimerkin tapauksessa saattohoitaja ei saanut vankeutta, vaan vapautettiin kaikista syyttäjän esittämistä syytteistä.
Jos jollakin on KKO-linkkejä tapauksiiin joissa saattohoitaja on joutunut vankeuteen, niin laittakaa esille. - Anonyymi
Tässä tapauksessa yrityksen toimintaa oli jatkettu.Entinen imistaja toimi Prokuralla.
Minulle tulevat yritykset eivät tee enää mitään liiketoimintaa, kun siirtyvät
minulle.Tilit lopetetaan samantien ja poisto verottajan rekistereistä.Tämän jälkeen yhtiöt jää pöytälaatikkoon.
Kun ei ole liiketoimintaa, ei tule myöskään kirjanpitoa.
Veroilmoitus tokion tehtävä, vaikkei toimintaa olisikaan, samoin tilinpäätös
Yt
Juha Kråkbacka - Anonyymi
Juha K, Espoo, Liiketoimintakiellossa: 03.12.2024 - 03.12.2029 virallisesta rekisteristä poimittu
- AnonyymiUUSI
Tämä on totta ja en voi itseäni laittaa hallitukseen. Hallitukseen tulee nyt uusi henkilö ja kaikki jatkuu normaalista
Yt
Juha
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121