Syksy 2024

Anonyymi-ap

@vaeltaja7269
2 kuukautta sitten (muokattu)
Tämän saa jättää omaan arvoonsa ja en todella tiedä miten luotettava tieto on ja onhan kaikenlaisia huhujakin. Kirpparille tuli noin 75-80-vuotias paikkakunnalla asuva venäläinen rouva. Käy tervehtimässä minua ja juttusilla. Kuulemassa oli kaksi minun lisäksi. Kertoi että Venäjällä syntymästään saakka sokea poika, nyt 10-vuotias saa tulevaisuudesta tietoa joka toteutuu. Ennen koronaa oli puhunut että pian tulee aika jolloin ei saa matkustella, pitää olla kotona vain omaan perheen kanssa ja tulee kaikenlaisia rajoituksia. No koronassa tämä sitten toteutui. On saanut tiedon että tänä syksynä joulukuun alkuun mennessä tapahtuu jotain hirveää joka koskettaa koko maailmaa. Onhan tällaista monet muutkin ennustaneet esim. Aki Kangasniemi. En osaa sanoa onko tämä rouva uskossa ja onko ennustajapoika uskossa. Rukoillaan että ihmiset kääntyvät Jumalan puoleen ja aika näyttää!
https://www.youtube.com/watch?v=jORcnsBh_6M

3

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla se atomi isku josta profetiat on kertoneet.

• Anonyymi

Viimeyönä näin unta, jossa taivaalla lenteli lentokoneita. Niistä jäi vanat jotka näyttivät jonolta pohjoismaiden lippuja. Sitten yksi kone oli menossa itään päin, katselin sitä ikäänkuin lentokartasta (flightradar).

Siinä kohtaa unessa alkoi olla painostava tunne. Unessa oli myös äitini, joka oli juuri menossa nukkumaan ja kerroin näkemästäni hänelle. Samassa sieltä suunnalta jonne se paikallaan ollut kone osoitti, alkoi kuulua räjähdyksiä. (päättyy)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe