Voittaa kaikki rallitkin kun on niin kestävä
Mutta hajoo jo arkiajodda
Tesla ev t ja mersut audiy aims korjasmolla
Myös bolbo
Asiantuntijan
Miksi Toyota on maailman paras
7
205
Vastaukset 7
- Anonyymi
paska seon
- Anonyymi
sojota kiss my ass
- Anonyymi
Ei meidän bolbo ole korjasmolla juuri koskaan. mitä ne sitten ovat..kaan. Tsekkiläinen bolbo on laadukkain syö sitä.
- Anonyymi
Bolbo on kasvi, jota kasvatetaan korjasmolla. Tsekkiläinen on laadukkainta syö sitä. Ei kuulu tälle palstalle vaan vihannekset ja hevi.
- Anonyymi
Kuuluu se, kirjoittaja vaikuttaa vihannekselta.
90-luvulla Toyota sopi mm. Saksan autokatsastusviranomaisten kanssa, että kaikki virheet jotka löytävät Toyotista ilmoitetaan tehtaalle. Tästä syystä Toyota on noussut varmimmaksi autoksi siinä MB, Audi ja Opel jäivät jälkeen.
- Anonyymi
Kyllähän Toyota pärjää rallussa, tehdäänhän kori Suomessa ja muu tekniikka Saksassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522