Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
Matt 18:7
Ollaan tarkkana näiden äärilahkojen suhteen!
Jumalattomat niitä suosivat ja yrittävät niitä tyrkyttää netissä!
Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä,
13
230
Vastaukset
- Anonyymi
Matt 18:6
Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Yksi kovimmista varoituksista tämä aloitus ja tärkeä.
- Anonyymi
Niin, mutta meneekö tämäkin Jeesuksen varoitus kuin vetenä hanhen selkään?
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta meneekö tämäkin Jeesuksen varoitus kuin vetenä hanhen selkään?
Minua suorastaan jäätää tämä piispojen jumalattomuus ja kuinka he sateenkaaripappien kanssa päästävät vääryyden viettelykset sisään.
Minua kauhistuttaa ja en edes välillä tiedä mitä ajatella tuosta kun heillä ei ole Jumalan pelkoa eikä kunnioitusta.
Voi kauhistus..
Heidän pitäisi olla portin ja ikkunan aukossa vartijoina.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Minua suorastaan jäätää tämä piispojen jumalattomuus ja kuinka he sateenkaaripappien kanssa päästävät vääryyden viettelykset sisään.
Minua kauhistuttaa ja en edes välillä tiedä mitä ajatella tuosta kun heillä ei ole Jumalan pelkoa eikä kunnioitusta.
Voi kauhistus..
Heidän pitäisi olla portin ja ikkunan aukossa vartijoina.Aivan. Heidän pitäisi rohkaista ja kannustaa ihmisiä Jumalan tahdon tekemiseen, ei synnin harjoittamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Heidän pitäisi rohkaista ja kannustaa ihmisiä Jumalan tahdon tekemiseen, ei synnin harjoittamiseen.
Näin juuri. Nyt he kannustavat ihmisiä syntiin ja sellaiseen, mistä raamatun mukaan selvästi tulee tuho.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Voi kauhistus..
Heidän pitäisi olla portin ja ikkunan aukossa vartijoina.Jopa on hihhuleilla murheet. Erotkaa kirkosta, jos siellä meno on niin jumalatonta!
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Näin juuri. Nyt he kannustavat ihmisiä syntiin ja sellaiseen, mistä raamatun mukaan selvästi tulee tuho.
Tarvitaan Jumalan antama uskonpuhdistus Suomen kirkkoihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa on hihhuleilla murheet. Erotkaa kirkosta, jos siellä meno on niin jumalatonta!
Ethän sinä mitään ymmärrä, kun olet täysin ulkopuolella hengellisistä. Herjaa sinulta kyllä löytyy.
- Anonyymi
Hihhulit keskittyvät uhkailuun saadakseen lisää jäseniä lahkoihinsa.
- Anonyymi
Mitkä uhkailut, mitkä lahkot???
- Anonyymi
Yksi viettelys:
Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.”
• ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos.” (TS )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911337
- 1337020
- 1005761
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793020