Rukoillaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haastan teidät kysymään Jumalalta. Voitko tehdä minua synnitön ? Siis voiko Jumala tehdä meitä täydellisiä niinkuin Isä ON ?

Siis onko sulla tällainen USKO JUMALAAN vai tulisitko anoa ja rukoilla sellainen ??

Jeesuksen Uskoa !!!!!!!!!!!!!!!!!!

10

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritin 1997 ja 2004-2013 elää synneittä. Parani Kolme osaaluetta vähän : tie , totuus ja elämä. Lisäksi yhteiskuntaan pääsy helpottui. Ja vielä Kristus ilmestyi.

      Mutta huolimatta noista edistysaskeleista olin lähes täysin hedelmätön. Kävi niinkuin munkeille keskiaikana. Luostareissa elettiin ja ei kannettu hedelmää. Vasta kun Luther luopui luostareista ja valitsi armon ja rakkauden alkoi koko yhteiskunta kantaa hedelmää. 1500 jKr eteenpäin.

      Rakkaus rakentaa kaiken. Ilman rakkautta minä olisin vain helisevä vaski ja kilisevä kulkunen.
      Synnittömällä on vain vähän rakkautta. Se joka eniten sai anteeksi rakasti eniten. Maria Magdaleena.

      Odotan Kristuksen ilmestymistä. Se on paras anti synnittömyyden. Sekä myös yhteiskunnan hyväksyntä ja lämpö synnitöntä kohtaan.
      Mutta kuinka usein itkenkään hedelmättömyyttä.

      • Siis et Uudestisyntyi sitten, vaan pystyit lihassa puhdistamaan omana Jumalana omauskossa kolme osaalueita ja olit hyvin ylpeä kuin saatana on monesti ollut, siitä.


    • Anonyymi

      Aivan uskomaton on aivan synnitön.
      Tervetuloa selväpäisten joukkoon.

      Syntikäsite on keksitty yksinkertaisimpien alistamiseksi.

    • Anonyymi

      uskova on itsessään syntinen, mutta Kristuksessa synnitön

      • Siis sun oppi on skitsofreeninen. Se on joko tai. Mun Jumala ei ole musta valkoinen jakautunut jakomielitaudissa..


    • Anonyymi

      Kristityt voivat rukoilla syntejään anteeksi , vilpittömästi katuen ja parannusta tehden, eikä Jeesus niitä enää muistele. Täällä lihassa ollessamme, emme pääse Jumaluuteen, mutta kopullisessa taivaassa ollessamme, voimme alkaa opiskelemaan Jeesuksen kaltaisuuteen. Meillä on mielenkiintoinen ikuisuus tiedossa. Jumala käski ihmisen lisääntyä ja täyttää maa, Saammekohan taivaan iloissa käskyn lisääntyä ja täyttää maailman kaikkeus, Jeesuksen kaltaisina Jumalan poikina/tyttärinä.?

      • Voi mikä puppua uskonnollista lihallista harrastusta mikä kirjoitat.

        Milloin tulet Uskoon Jeesukseen joka on antanut sinulle anteeksi synneistä ? Yli 2000 v sitten. Olet pikkuisen myöhässä liikkeellä jos yrität saada anteeksi pyytämällä niitä anteeksi tänä päivänä? Etkö todella koet , että olet jo kaikkien muitten kanssa olet saanut anteeksi???

        Vai opiskella Jeesuksen kaltaisuus? Minua Hän tekee ja luo samankaltainen kuin Hän ON..


      • Ei voi saada pyytämällä anteeksi synneistä mitään muuta, kuin uskonnollisus. Ja sitä lajia kyllä riittää sitten roppakauppalla uskovien seassa ja sionissa. Yritä nyt hyvä uskova ymmärtää ja kysyä Jumalalta, kuka pyysi anteeksi Isältä, sun ja kaikkilta maailmassa, jotka teki ja tekevät syntejä. Jeesuksen USKO riittää opettaa Pyhä Raamattu siihen.


    • Siis rukoillaan >> Kuolettaa minut Herra Ristin kautta ja kuoleman kautta synnitöön Elämään Sinussa Herra !!! Siis sen elämä kelpaa elää !!

      • Ja koko Jeesuksen Seurakunta tuo yksi ja ainoa sano kyllä Herra !!!!! Aaamen !!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe