Honoseksi on sallitua vain lisääntymis tarkoituksessa

Anonyymi-ap

Se on selkeä raja milloin se ei ole sallittua.

31

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti kyse homo…….

• Anonyymi

Väärin on myös silloin sallittua jos kuuluu Persuihin.
      Vai miksi he olisivat äänestäneet homon Brysseliin.

• Anonyymi

Silloin ei ole edes väliä minkä värinen on muna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin ei ole edes väliä minkä värinen on muna.

Persut ovat niin sopeutuvasia, kun se tulee puolueen sisältä.
        Syövät hatullisen paskaa jos suositus tulee puoluetta.

• Anonyymi

Parempi olisi homojen sekstailla vain vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kyllä he siihen pystyvät, onhan se nähty jo monta kertaa. Ei kaikki heteroliitotkaan ole täydellisiä, joten mitä valittamista homoilla oli ennen avioliittolain muutosta? Pitääkö aina puuttua lillukanvarsiin kun voisi mennä naimisiin Jumalan tahdon mukaisesti?

• Mutta missään nimessä homon ei kannata mennä naimisiin naisen kanssa. Siitä on kokemusta.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Mutta missään nimessä homon ei kannata mennä naimisiin naisen kanssa. Siitä on kokemusta.

"elämänkumppani"

helsinkijokkeri
        2009-12-10 00:25:18
        Ilmoita
        Voi sentään! Tämä aloitus sopii tähän tekstiin. En oo aina ollut homo, olin avioliitossa 21 vuotta. Mutta kun lähdin sitten miesten maailmaan olen saanut palkaksi pelkkiä pettymyksiä Olen saanut kyllä jo kaksi miestä "elämänkumppaniksi vuodesta 2006. Eka petti mua sen kun kerkes. Ei koskaan muodostunut mulle normaalia parisuhdetta, kun miehiä pyöri pilvin pimein ympärillä ja tietysti muuallakin. Sitä jaksoin pari vuotta.

Toinen sitten oli sellainen, että koko ajan lupasi rakastaa ja olla mun kanssa koko loppuelämän ajan. Oli tosi ihanaa ja olin todella onnellinen hänen kanssaan. Ja hän oli uskollinen. Mutta hän ei kestänyt minkäänlaista riitaa, vaan pakeni. Ja kun muutimme Espanjaan, ongelmaksi muodostui se, että hän suuttui mulle niin pahoin, että usein osti menolipun Suomeen. Ja usein myös mun rahoilla! Huomautin usein hänelle, että kun hän niin usein hermostuu minuun ja pakenee, kerran tulee se viimeinen kerta, jolloin hän ei enää koskaan palaakaan takaisin. Hän sanoi joka kerta, että palaa aina takaisin. Mutta niinpä vain hän lähti kesäkuussa Suomeen mustasukkaisuuskohtauksen saaneena, ja jäi sille tielleen. Olen ollut yksin Espanjassa jo yli 5 kk, kun odotin häntä koko ajan takaisin. Ollaan puhuttu tuntikausia puhelimessa joka päivä, ja hän loppuun asti sanoi rakastavansa minua ja tulevansa takaisin. Mutta se kaikki olikin valhetta. Hän ei edes ole mulle ilmoittanut erostamme, vaikka tiedän hänellä olevan jo toisen miehen. Tästä on nyt pari viikkoa.Itse asiassa olen ollut yksin täällä Espanjassa jo varmaan vuoden, kun 1,5 vuotta tulee täyteen.

Eli. Voiko jo todeta, että homomiesten kanssa ei yksinkertaisesti voi saada pitkäaikaista ja tasapainoista suhdetta rakasten toisiaan? Olen tosi pettynyt tähän homoelämään. Mutta en osaa enää muutakaan. Jokke””

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Mutta missään nimessä homon ei kannata mennä naimisiin naisen kanssa. Siitä on kokemusta.

Kymmenet ovat vedelleet takaIautaasi.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Huh huh‼️‼️

Siellä kaksi todella nàismaista ja Iihavaa‼️‼️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"elämänkumppani"

helsinkijokkeri
        2009-12-10 00:25:18
        Ilmoita
        Voi sentään! Tämä aloitus sopii tähän tekstiin. En oo aina ollut homo, olin avioliitossa 21 vuotta. Mutta kun lähdin sitten miesten maailmaan olen saanut palkaksi pelkkiä pettymyksiä Olen saanut kyllä jo kaksi miestä "elämänkumppaniksi vuodesta 2006. Eka petti mua sen kun kerkes. Ei koskaan muodostunut mulle normaalia parisuhdetta, kun miehiä pyöri pilvin pimein ympärillä ja tietysti muuallakin. Sitä jaksoin pari vuotta.

Toinen sitten oli sellainen, että koko ajan lupasi rakastaa ja olla mun kanssa koko loppuelämän ajan. Oli tosi ihanaa ja olin todella onnellinen hänen kanssaan. Ja hän oli uskollinen. Mutta hän ei kestänyt minkäänlaista riitaa, vaan pakeni. Ja kun muutimme Espanjaan, ongelmaksi muodostui se, että hän suuttui mulle niin pahoin, että usein osti menolipun Suomeen. Ja usein myös mun rahoilla! Huomautin usein hänelle, että kun hän niin usein hermostuu minuun ja pakenee, kerran tulee se viimeinen kerta, jolloin hän ei enää koskaan palaakaan takaisin. Hän sanoi joka kerta, että palaa aina takaisin. Mutta niinpä vain hän lähti kesäkuussa Suomeen mustasukkaisuuskohtauksen saaneena, ja jäi sille tielleen. Olen ollut yksin Espanjassa jo yli 5 kk, kun odotin häntä koko ajan takaisin. Ollaan puhuttu tuntikausia puhelimessa joka päivä, ja hän loppuun asti sanoi rakastavansa minua ja tulevansa takaisin. Mutta se kaikki olikin valhetta. Hän ei edes ole mulle ilmoittanut erostamme, vaikka tiedän hänellä olevan jo toisen miehen. Tästä on nyt pari viikkoa.Itse asiassa olen ollut yksin täällä Espanjassa jo varmaan vuoden, kun 1,5 vuotta tulee täyteen.

Eli. Voiko jo todeta, että homomiesten kanssa ei yksinkertaisesti voi saada pitkäaikaista ja tasapainoista suhdetta rakasten toisiaan? Olen tosi pettynyt tähän homoelämään. Mutta en osaa enää muutakaan. Jokke””

Hienoa että downiboi on näinkin kiinnostunut turren jutuista että kaivaa vuosikymmenien takaisia juttuja. Tämä on tervettä ja erittäin kristillistä toimintaa!

Keep up the good work! :D

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että downiboi on näinkin kiinnostunut turren jutuista että kaivaa vuosikymmenien takaisia juttuja. Tämä on tervettä ja erittäin kristillistä toimintaa!

Hulluutta on monenlaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että sellaisesta sinä DownBòy olet siis kiinnostusta.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Hulluutta on monenlaista.

Sinussa se parhaiten näkyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinussa se parhaiten näkyy.

Sinua minä vähiten uskon.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Sinua minä vähiten uskon.

OIet ikuinen VaIheen Orja tosiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

OIet ikuinen VaIheen Orja tosiaan.

En usko sinua vieläkään.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

En usko sinua vieläkään.

Mitä sillä on väliä.

Sinua VaIheen Orjaa ei kukaan usko.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sillä on väliä.

Sinua VaIheen Orjaa ei kukaan usko.

Todella vähän sinä tiedät. Huh huh.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Todella vähän sinä tiedät. Huh huh.

Huh huh‼️‼️‼️

OIet melkoinen vaIehtelija tosiaan‼️‼️‼️

• Anonyymi

Ai hono seksi hah hah haaaaa

• Anonyymi

Siinä on kirjoitusvihre, pitää olla: Monoseksi on sallittua…..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on kirjoitusvihre, pitää olla: Monoseksi on sallittua…..

Ei kyllä sana on Horoseksiä….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä sana on Horoseksiä….

Luultavasti poroseksi, joka on kielletty Vanhassa Testamentissa samassa luvussa kuin homoseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti poroseksi, joka on kielletty Vanhassa Testamentissa samassa luvussa kuin homoseksi.

Vanhan testamentin kirjoittajat tuskin koskaan poroa nähneet, ennemminkin aaseja 🫏

• Anonyymi

Tuon minäkin hyväksyn.

• Anonyymi

mutta jeesus yhtyi kameliin

• Anonyymi

Nykyään sallittua kaikille.

• Anonyymi

Jumalan sana ei ole muuttunut ja ihmiset tuomitaan lopulta sen mukaan.

• Anonyymi

Hyvin järkevä sääntö.

• Anonyymi

Hyvä oivallus.

• Anonyymi00029

Kaikki homot voisi ottaa oppia transihmisten ajatuksista. Lesbo ei tavallisesti halua seksiä miehen kanssa, mutta jos lesbo kuvittelee, että se mies onkin oikeasti nainen, niin silloin seksin pitäisi sujua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      132
      8416
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      504
      7687
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      223
      5724
    4. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      102
      4840
    5. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      147
      4674
    6. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      173
      4556
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      111
      4508
    8. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      25
      4385
    9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      14
      4236
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3850
    Aihe