Jumalan Sanan epäilijät eivät kuulu Kristukselle..

Anonyymi-ap

Olen katsonut dokumentin nuoret hihhulit ja olen tietoinen Pyhän Hengen kanssa siitä, mikä nuoria kristittyjä vaivaa niin helluntalaisuudessa kuin luterilaisuudessakin.

Te, ette usko Jumalan Sanaan. Nuori papiksi opiskeleva epäilee Jumalan olemassaoloa. Nuori helluntalainen nainen miettii koko ajan eromista helluntalaisuudesta ja rakastaako hänen maallinen äitinsä häntä tämän jälkeen. Hän häpeää olla helluntalainen...

Sanonko mitä te olette. Te kuulutte tälle Jumalan vastaiselle maalle ja annatte vettä myllyyn ihmisille, jotka eivät tunne muuta kuin ateisminsa. On olemassa, jotain mikä ei hyväksy epäilijöitä ja se on Kristus itse ja sanonta, joka koskee teitä:"Uskossa väkevät Jumalan näkevät"... Valitettavasti se ei koske useimpia kristittyjä nuoria, jotka eivät kuulu Jumalan Sanalle... Jos te, ette halua kuulua kokonaisvaltaisesti Kristukselle, teillä ei ole sijaa seurakunnassa. Parempi on seurakunta, joka on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Epäilijöille ei ole sijaa Kristuksen kirkoissa, eikä kristillisissä liikkeissä. Teidät voidaan erottaa Kristuksen kirkoista ja Kristillisistä liikkeistä. Näin tehtiin alkuseurakunnan aikana ja näin voidaan tehdä nykyisinkin. Pakanuudella ei ole sijaa Kristuksen seurakunnissa...

Mutta anokoon uskossa, epäilemättä ; sillä joka epäilee , on meren aallon kaltainen, jota tuuli ajaa ja heittelee...
Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa, kaksimielinen mies, epävakainen kaikilla teillään.

Valitettavasti teillä ei ole oikeutta kutsua itseänne Kristityiksi. Te kuulutte samaan henkeen kuin pakanat ja ateistit... Enkö minä jo kerran sanonut, joka epäilee ja katsoo taakseen, ei ole sijaa Jumalan valtakunnassa. Minä en tunne teitä...

Silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle. Ette vielä ole verille asti tehneet vastarintaa, taistellessanne syntiä vastaan.

Te annatte itseänne pilkattavan, koska te ette usko Kristukseen Pyhässä Hengessä. Te vaivutte unholaan tämän maan kanssa. Te olette unohtaneet uskon Lunastajan Sovitustyön Kristuksessa, joka on; Ja katsokaamme uskon alkajan ja päättäjän Jeesuksen päälle, joka, vaikka hän olisi kyllä taitanut iloita, kärsi ristiä, ei totellut pilkkaa, ja nyt istuu oikealla kädellä Jumalan istuimella.

Olkaamme rauhallisella mielellä ja uskossa väkevät, joka katsoo taakseen ja tarttuu auraan, ei ole kelvollinen Jumalan valtakuntaan. Jos ihmisen mieli on se mitä olisi, jos en olisi syntynyt helluntalaiseksi, silloin ei kelpaa Kristukselle, jos julistaja epäilee omaa kutsumustaan ei kelpaa Jumalan Sanalle..

Parempi on erottaa jyvät akanoista, ja poistaa hapatus ennekuin se pilaa koko taikinan. Sellaiset ihmiset, jotka haluavat olla koko ajan maailman ystäviä eivät kelpaa minulle. Näin sanoo Jumalan Sana, joka on Jeesus Kristus..

Jos rakennetaan Jumalan huonetta, niin ei voi olla maailman ystävä...
Ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan.
Joka tahtoo olla maailman ystävä. Hänestä tulee Jumalan vihollinen.
Et voi rakastaa molempia. Maailma katoaa, mutta Jumalan Sana pysyy ikuisesti..

Onko oltava kaksijakoinen mies ja nainen teoissaan, jotka etsivät vain tämän ajallisen elämän hetkeä. Aikanaan teidät nähdään samoin kuin ne, jotka luopuivat uskosta. Eikä teillä ole sijaa Jumalan kanssa. Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.

Te, jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu; sillä mikä on teidän elämänne? Savu te olette, joka hetkisen näkyy ja sitten haihtuu, sen sijaan, että teidän tulisi sanoa: "Jos Herra tahtoo ja me elämme, niin teemme tämän tai tuon".

Olkaamme siis kuuliaiset ja antakaamme itsemme Jumalan Sanalle niin , että me nurkumatta teemme osamme siitä armopöydästä, jonka olemme saaneet ja jakakaamme leiviskäämme niin, että se toimii, niiden hyväksi, jotka haluavat olla
Jumalan Lapsia... Ja rakastakaamme Herraa meidän Jumalaamme täydestä sydämestämme...

Olkaamme laupiaat ja armahtavaiset niille, jotka haluavat tulla nöyrinä ja katuvaisina Jumalan armopöytään, niin aikanaan hän heidät korottaa vanhurskauteen... Ole ystävä minulle ja rakasta luojaasi, joka sinut korottaa Jumalan oikealle puolelle Kristuksen seuraan...

Älkäämme antako heidän, jotka eivät tunne Jumalan Sanaa vaikuttaa meidän työhömme, jos haluamme olla Jumalan työtovereita, meidän täytyy luottaa Jumalaan ja pyrkiä Pyhän Hengen yhteyteen. Jumalan Sana vahvistaa meitä kaikessa mitä teemme..

Deus preferer...
Pidän enemmän Jumalasta...

ANGELUS DEI
VERBATUM DEI

3

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi edes epäillä. Kaikki omilla aivoilla ajattelevat tietävät uskonnot valheeksi ja Jeesuksen huijariksi.
      So last season touhuilua.

• Anonyymi

So last season sinulle jumalaton, et sinä ole täällä enää kauan...
        Kadotukseen on menossa muitakin kuin sinä... Jumalan rakkautta ja armoa, ette halunneet ottaa vastaan Kristuksen sovitustyössä... Aivot ovat poissa, mieli lakkaa... Kuolema...
        EX TEMPORE OUT OF TIME

• Anonyymi

On aika lukea Pyhää Evankeliumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe