oliko jeesus ympärileikattu ?

Anonyymi-ap

Oleellisin kysymys käyttikö oliiviöljyä 🤣

21

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hänhän nimenomaan käski varata lamppuun öljyä, sillä hän voi tulla kuin raisk... siis varas yöllä.

• Anonyymi

Silloin ei ollut vielä tummelia.

• Anonyymi

Ei ollut Jeesuksella esinahkaa eli oli ympärileikattu penis. Koska oli kasvatettu juutalaiseksi.

• Anonyymi

Entä jumalalla?

• Anonyymi

Luuk.2: 21 Kun oli tullut kahdeksas päivä ja lapsi oli ympärileikattava, hän sai nimen Jeesus, jonka enkeli oli ilmoittanut ennen kuin hän sikisi äitinsä kohdussa.
      22 Ja kun tuli päivä, jolloin heidän Mooseksen lain mukaan piti puhdistautua, he menivät Jerusalemiin viedäkseen lapsen Herran eteen,
      23 sillä Herran laissa sanotaan näin: "Jokainen poikalapsi, joka esikoisena tulee äitinsä kohdusta, on pyhitettävä Herralle."

Nyt kolminaisuusjumalaan uskoville kysymys: Jos Jeesus oli Jumala ihmisenä olleessaan, kuka onkaan tämä "herra" jolle Jeesus pyhitettiin? Siinähän on aivan selvästi kaksi eri herraa.

• Anonyymi

Miksi ei tule vastausta selvään kysymykseen että onko jumala ympärileikattu?

• Anonyymi

Se on ympärileikattu kaulan kohdalta.

• Anonyymi

Kovasti väittävät että Jeesus on Jumala tai osa jumalaa tai mikä nyt sitten onkaan, mutta ei todellakaan VAIN ihminen. Mutta tälläisiin kysymyksiin he eivät kuitenkaan sitten osaa vastata. Kumma juttu.

• Anonyymi

Jeesusta on turha sotkea tähän kysymykseen.

• Anonyymi

Ja mitenniin? Siitähän tässä kysyttiin.

• Anonyymi

Miksi Jeesus ei puhunut seksistä koskaan?ei yhen yhtä pillujuttua löydy!?

• Anonyymi

Kyllähän se puhui, älä tee huorin yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se puhui, älä tee huorin yms.

No kenen siittämä se itse oli?

• Jeesus täykki kaikki lain vaatimukset,hänekin ympärileikattiin. Kun oli tullut kahdeksas päivä ja lapsi oli ympärileikattava, hän sai nimen Jeesus, jonka enkeli oli ilmoittanut ennen kuin hän sikisi äitinsä kohdussa. Luuk 2.21.

• Anonyymi

Kuka oli siittäjä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka oli siittäjä?

Raamatusta käy selville ,syntymä miten sai alkunsa ihmiseksi tulemiseen itse saat otta selville.

• Anonyymi
        kirjotaja2 kirjoitti:

Raamatusta käy selville ,syntymä miten sai alkunsa ihmiseksi tulemiseen itse saat otta selville.

Miksi et itse vastaa hihhuli?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse vastaa hihhuli?

En valitettavasti ole helluntain seurakunnan jäsen, kuulu evlut kirrkkoon, tässä kirkossa on vain Raamatun pohjalta ovat keskustelut.
        Jeesuksen Kristuksen syntymä tapahtui näin. Maria, Jeesuksen äiti, oli kihlattu Joosefille. Ennen kuin heidän liittonsa oli vahvistettu, kävi ilmi, että Maria, Pyhän Hengen vaikutuksesta, oli raskaana. Matt 1:18.
        Tämä kaikki tapahtui, jotta kävisi toteen, mitä Herra on profeetan suulla ilmoittanut:
        Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja hänelle annetaan nimeksi Immanuel -- se merkitsee: Jumala on meidän kanssamme. jae 23.

• Anonyymi

eli pappi otti jeesuksen pippelin suuhun ja imaisi esinahan pois ?
      näinhän se toimenpide tehtiin , jonka ääneen sanominen toi sille kärkkäisellekin sakot ?

• Anonyymi

Kukahan jumalalle teki tämän operaation?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2816
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      434
      2383
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      23
      2322
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      19
      2143
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1796
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1752
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1285
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      3
      1187
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1079
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      997
    Aihe