Millä kansa ostaa ensi jouluna ja tukee yrittäjää

Anonyymi-ap

Mula ei enää rahaa ostaa mitäöä

Ensi jouluna. Ei ole rahaa lahjoihin

Kiitos hallitus
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👺🌵🌹🌹🌵😌🚕🚓🥰😅😆🛺🛺🛺🛺🥰😃🌴🔪🔪
Yrittäjät nauttikaa nyt ihailemastanne kokoomus politiikasata jossa kansalta viedään kaikki rahat ja teille ei jää mitään

Rikas monimiljonääri vaan rikastuu
Vale kokkare

15

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      Nyt kun jo alkaa
      Osa perussuomalaisia eduskuntavaaleissa äänestäneistä alkaa hahmottamaan, että hallituksen tekemät päätökset, kuten leikkaukset sosiaaliturvaan, koskettavat heitä itseään, riikka petos purra sanoo.

      Äänestä SDP se on työläiperheen asialla

      Äänestä sak

      Äänestä sdp

      Äänestä työväen tukia

      Äänestä. Työnyekijöiden puolesta yoeislakkoa

      • Vasemmiston äänestäminen on vaikeuksien kaivamista esiin! Siinä lisääntyy niin työttömyys kuin velkakin.


      • Kun menet töihin kuten minäkin aikoinaan menin niin et tarvitse mitään sosiaalitukia! En ole minäkään tarvinnut!


    • Jos kansa on osannut huolehtia taloudestaan niin se ostaa Jouluna tarvitsemansa kuten minäkin! Enempää ei pidäkään ostaa!

      • Anonyymi

        Minulle ensi joulu menee kuten ennenkin mutta nyt olikin kyse sinimusta hallituksen toimista jotka vaikuttaa joidenkin elämään pahasti kuten uutisoitu.

        Vaikka jo nyt olen eläkkeellä ja osannut väistellä Kokoomuksen ja sitä johtavan EK:n ryöstöt niin Suomen kaltaisessa maassa pitäisi päästä noista edellä mainituista järjestöistä. Pitäisi saada laki minimipalkasta jolla tulee toimeen. Pitäisi saada pois sellaiset yritykset jotka ei sitä minipalkkaa pysty/halua maksaa. Se olisi koko yhteiskunnan etu. Ei ole kenenkään etu että jotenkin pakotetaan joihinkin töihin missä palkka niin pieni ettei sillä tule toimeen. Ei tuollaista kukaan voi kannattaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ensi joulu menee kuten ennenkin mutta nyt olikin kyse sinimusta hallituksen toimista jotka vaikuttaa joidenkin elämään pahasti kuten uutisoitu.

        Vaikka jo nyt olen eläkkeellä ja osannut väistellä Kokoomuksen ja sitä johtavan EK:n ryöstöt niin Suomen kaltaisessa maassa pitäisi päästä noista edellä mainituista järjestöistä. Pitäisi saada laki minimipalkasta jolla tulee toimeen. Pitäisi saada pois sellaiset yritykset jotka ei sitä minipalkkaa pysty/halua maksaa. Se olisi koko yhteiskunnan etu. Ei ole kenenkään etu että jotenkin pakotetaan joihinkin töihin missä palkka niin pieni ettei sillä tule toimeen. Ei tuollaista kukaan voi kannattaa.

        Oikeasti ei voi olla minimi saatikka maximikaan palkkaa vaan palkan pitää olla ansaittua!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Oikeasti ei voi olla minimi saatikka maximikaan palkkaa vaan palkan pitää olla ansaittua!

        Minimipalkka voi olla jos se määrätään lakiin. Sen jälkeen jokainen voi perustaa yrityksen ja toimia sen mukaan tai olla perustamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minimipalkka voi olla jos se määrätään lakiin. Sen jälkeen jokainen voi perustaa yrityksen ja toimia sen mukaan tai olla perustamatta.

        Se vaan olisi tyhmää koska ei lain säätäjä voi tietää jokaisen työntekijän tuottavuutta!

        Minimipalkka olisi varsinaista kommunismia!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Se vaan olisi tyhmää koska ei lain säätäjä voi tietää jokaisen työntekijän tuottavuutta!

        Minimipalkka olisi varsinaista kommunismia!

        Vastuu siirtyisikin yrityksille. Oisko paha että yhteiskunta ei enää jakaisi tukia yrityksille, vaan heillekin tulisi joku vastuu toimistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastuu siirtyisikin yrityksille. Oisko paha että yhteiskunta ei enää jakaisi tukia yrityksille, vaan heillekin tulisi joku vastuu toimistaan.

        Kun tosiasia on jotta yritystuetkin ovat yritysten tuottamaa niin niiden merkitys on olematon kokonaisuudelle joskin moni yritys niillä pääsee eteenpäin ja kasvanut tuotanto maksaa veroina kaiken takaisin. Kun te aina menette kun ette mitään varsinaista keksi yritystukin niin suosittelen nyt tutkimaan millä perusteilla yritystukia jaetaan tavallisille yrityksille!

        Nimenomaan yrityksillä on vastuu toiminnastaan. Jos se ei ole tuloksellista niin koko homma loppuu konkurssiin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kun tosiasia on jotta yritystuetkin ovat yritysten tuottamaa niin niiden merkitys on olematon kokonaisuudelle joskin moni yritys niillä pääsee eteenpäin ja kasvanut tuotanto maksaa veroina kaiken takaisin. Kun te aina menette kun ette mitään varsinaista keksi yritystukin niin suosittelen nyt tutkimaan millä perusteilla yritystukia jaetaan tavallisille yrityksille!

        Nimenomaan yrityksillä on vastuu toiminnastaan. Jos se ei ole tuloksellista niin koko homma loppuu konkurssiin!

        "Nimenomaan yrityksillä on vastuu toiminnastaan. Jos se ei ole tuloksellista niin koko homma loppuu konkurssiin!"

        Juuri noin pitäisi olla. Nyt valitettavasti on yrityksiä jotka ei maksa sellaista palkkaa jolla tulee toimeen. Ja kun työntekijä joutuu hakemaan avustuksia että tulee toimeen niin sehän on lopulta yritystukea. Eikö näin ole?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nimenomaan yrityksillä on vastuu toiminnastaan. Jos se ei ole tuloksellista niin koko homma loppuu konkurssiin!"

        Juuri noin pitäisi olla. Nyt valitettavasti on yrityksiä jotka ei maksa sellaista palkkaa jolla tulee toimeen. Ja kun työntekijä joutuu hakemaan avustuksia että tulee toimeen niin sehän on lopulta yritystukea. Eikö näin ole?

        Opi jo, yrityksen pitää maksaa työntekijöilleen ansaittua palkkaa! Se on ainoa tapa päästä hyvinvointiin!


    • Anonyymi

      Minä taas olen lopettanut Jouluna ylimääräisen ostamisen kostoksi kokoomuksen talouspolitiikalle. Markkinatalousporvareiden kiusaksi syön Jouluna erittäin köyhästi

    • Kansa ostaa omilla ansaituilla rahoilla eikä muiden tienaamilla! Niin minäkin teen!

      Olet kelvoton taloutesi hoitaja, jos sinulla ei ole rahaa! Olisiko syytä mennä töihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe