eikö suomi24
pysty tekemään mitään?
onko tuo viha kenenkään eduksi?
Ratt ilmestyi kun moktar gubta lopetti
35
457
Vastaukset
- Anonyymi
hysss
- Anonyymi
Uli, Uli persu!!
- Anonyymi
onko moktar gubta persu?
- Anonyymi
ulisit viimeksi 1918
- Anonyymi
Väärin meni, kopioulisijahan sinä olet. Toinen uli pienellä alkukirjaimella!
- Anonyymi
uli uli AMG Mersu 🤣
- Anonyymi
hyvää musaa 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=SMag1vCnUbc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=hex3fzgWZu4
lisää hyvääallah soluttautuu vihreisiin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
allah soluttautuu vihreisiin....
Hih
- Anonyymi
extyökkäri sama
- Anonyymi
6565
suomi24 omia toimijoita "....kun moktar gubta lopetti..."
Tiedot lopettamisestani ovat kovasti ennenaikaisia.
Itse en tiedä lopettaneeni. Myöskään laupias ja armahtavainen Jumala ei ole koskaan kertonut, mitä Hän on suunnitellut minun tulevaisuuteni suhteen.
Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Eikö sinulle luvattu nippua neitsyitä paratiisissa perjantai pyllistelyssä?
Kyllä sinä olet ne ansainnut islamisaation puolestapuhujana…
ALLAAAAAH AKBAR! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulle luvattu nippua neitsyitä paratiisissa perjantai pyllistelyssä?
Kyllä sinä olet ne ansainnut islamisaation puolestapuhujana…
ALLAAAAAH AKBAR!Lähti PROFEETTA MOKTARINA ja tuli ROTTANA takaisin…
- Anonyymi00037
"Itse en tiedä lopettaneeni. Myöskään laupias ja armahtavainen Jumala ei ole koskaan kertonut, mitä Hän on suunnitellut minun tulevaisuuteni suhteen. "
Niin, et ole koskaan lopettanut mutta pientä taukoa välillä pitänyt kun ilmeisesti ollut muilla nikeillä kiiruita ja aivan samoin kuin Moktarillakin, trollata tietenkin.
Ei Jumala ole missään tarinoissa armahtavainen vaan pahimman luokan sadistinen narsisti niin mistä sulla moinen käsitys ?
- Anonyymi
Ei siitä mitään ilmoituksia tule kun trollia viedään.
Turhaa hokea satuja.- Anonyymi
Kyllä pottahattupää sen ymmärtää, kunhan ateistina leikkii uskovaa, muIkerona.
- Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pottahattupää sen ymmärtää, kunhan ateistina leikkii uskovaa, muIkerona.
Kuulemma pelkää öisin.
- Anonyymi
extyökkäri myös samat kirjoittajat
tekomöly sanoo - Anonyymi00021
Oma trollaus?
Suomi24? - Anonyymi00025
Tyyppi hyppelee minfossa samalla tavoin eri hahmojensa välillä. Siellä vaan jopa bannataan öyhötyksistään. Täällä ei.
- Anonyymi00026
Rat osaa olla niin fiksu kaveri, että pysyy täältä poissa, Moktar taas ei koskaan opi kirjoittamaan juttujaan oikealle palstalle.
- Anonyymi00029
Säälisin häntä jos en tietäisi miten mätä tyyppi hän pohjimmiltaan onkaan.
Ei se vaan opi.
Karma hoitaa.
- Anonyymi00027
Rottahan tuo on.
- Anonyymi00028
Monet kasvot
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14721618/mattiko-trollina#comment-119651426 - Anonyymi00032
Hohohoooo sanoo valuuttakauppias Gubta
- Anonyymi00034
Se onkin vain pelkkä hönöttäjä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Se onkin vain pelkkä hönöttäjä.
IRL Moktar osaa varmaan olla ihan järkevä, ja viisaskin, mutta kun se tulee tänne nettiin, niin alkaa jokin ihmeen show.
Ei kukaan ihminen IRL tietenkään nyt tuollainen voi oikeasti olla, kukaan ei kestäisi tuollaista päällepäsmäriä, ja besserwisseriä. - Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
IRL Moktar osaa varmaan olla ihan järkevä, ja viisaskin, mutta kun se tulee tänne nettiin, niin alkaa jokin ihmeen show.
Ei kukaan ihminen IRL tietenkään nyt tuollainen voi oikeasti olla, kukaan ei kestäisi tuollaista päällepäsmäriä, ja besserwisseriä.20 vuotta nonstop suomi24- sivustolla trollanneena järkevä???
- Anonyymi00036
Valkkukin ilmestyi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17093679/aki-kangasharju-etuoikeutettu-elintasosurffari#comment-121022990 - Anonyymi00039
Ai vastaus poistettiin
Moktar gubta ?
Syy? - Anonyymi00041
AI kertoo nimestä vaikka mitä...kokeile
- Anonyymi00042
Haku "valuuttakauppias nimimerkki" ei tuottanut suoraa tunnettua internet-nimimerkkiä, vaan viittasi eräässä yhteydessä Hannu Kailajärveen liittyvään outoon lehti-ilmoitukseen, jossa käytettiin ilmaisua "Tilliliha & Valuuttakauppias".
Ilta-Sanomat - Anonyymi00044
Paitsi että;
Pelkkää vittuilua ja valehtelua kaikki keskustelunsa...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179