Oletko sanonut kuin Paavali ? Kaikki minä voin Hänessä joka minua vahvistaa. Miksi Jumala ei vahvistaa sinua eikä minua , puhumatta langenneet lihalliset seurakunnat tällä hetkellä? Ajassa jonka eletään ei ole Voima, joka on hirveämpi kuin koskaan, kun Jumala ei anna voima että voisimme noin sanoa kuin Paavali. No miksi Hän ei anna Voimansa? No siksi että eletään ajassa kun Sion on mielistynyt ja alkanut rakastaa vääryyttä , elikkä syntiä , eikä Totuus ja Jeesusta. Vaan ottanut vastaan väärän jeesuksen , väärän uskon ja väärän armon. Sellainen on tämän uuskarismaattinen sion, yltiö, yliampuavalla uskolla.
Siis vetää nöyräksi tä aika ! Tä laittaa meitä matalammiksi kuin koskaan ennen ja saa minut sanomaan , anna Herra anteeksi. Voima minulla ei ole niin kuin Paavali sanoi ja todisti omista synneistä Room 7 .
Ennenkuin Jumalan Voima tuli kuolettamaan Hänen lihansa , että pystyi sanomaan >> Fil. 4:13
Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.
Ja kun me löydämme Hänet joka muuttaa meitä Kristuksen kaltaisia , voimme sanoa Paavalin mukaan >>
Room. 16:25
Mutta hänen, joka voi teitä vahvistaa minun evankeliumini ja Jeesuksen Kristuksen saarnan mukaan, sen ilmoitetun salaisuuden mukaan, joka kautta ikuisten aikojen on ollut ilmoittamatta,
Meinaatko löytää tuon salainen evankeliumi , joka on tällä hetkellä Jumala on kätkenyt ??? !
Siis rukous itsesi puolesta auttaa ,, rukous rukous ja rukous. Tapa minut Jeesus , tapa , tapa..............
Jos jotain et ymmärrä niin kysy Jumalalta kaikki...
SEURAATKO SYDÄMESSÄ PAAVALI RISTIINKUOLEMAAN ??
2
148
Vastaukset 2
- Anonyymi
Jep. Omalta korvienväliltä kannattaa kysyä että miksi se loi jumalan. Mitä tekoa sille on. Muuta kuin itsensä puijaaminen. Eräänlaista itsetyydytystä.
Ilman Paavalia , ei uskovaiset tietäisi mitä Ristillä tapahtui . Ja sentakia sinä rakas vihollinen ja saatana yrittävät yhdessä poistaa salaisuuden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 66754
- 113722
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 26455
- 41422
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa28389Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 59367
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357
- 34354