Kasvuhormoni

Anonyymi-ap

Älkää ostako markkinoilla olevaa Hygene kasvuhormonia ! Sitä kaupitellaan Pirkanmaalla edullisesti ! 200-250€ plo

Siinä ei ole luvattua pitoisuutta lähellekään toisin kuin myyjä väittää olevan ja esittelee ns labratestin tuloksia !

Täysin arvoton tuote !itse ostin 2 pulloa oman terveyden kuntouttamiseen ja kävin lomittajaa labrat niin tuote oli pelkkää vettä! En viitsi myyjää esitellä täällä vaikka pitäisi!

8

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö Kasvun pitäisi polttaa rasvaa ja parantaa mm yöunenlaatua ? Tuttavani isä sai aivosyöpään sitä lääkkeeksi ja ostin sitä kautta 150IU ja se todella oli laadukasta ! Genotropin merkkistä tuotetta !

    • Anonyymi

      Aitoa kasvua ei löydy Suomen katumarkkinoilta !

      Genotropinia kun koitin niin samantien kun vaikutus alkoi niin ei ollut vertailukohtaa tuotteen tehosta !

      Eräs ystävä haki jotain kasvuja Venäjältä ja ne jäi tulliin mutta todettiin mitättömäksi ja palautettiin ! Niitä myydään aitona vaikka mikään sivusto ei tunnista ko tuotetta ! 6v sitten oli kuva ja hinta 55dollaria Venäjällä 😳 myyjä esittää Suomessa väärennettyjä laboratorio testin tuloksia !

      Ostakaa genotroponia jos jotain haluatte toimivana!

    • Anonyymi

      Kyllä löytyy hyvää kasvua Suomesta

    • Anonyymi00006

      Noihin pidä koskea ollenkaan, natu on se ainoa oikea, betat roinaa.

    • Anonyymi00007

      En ota kantaa muihin tuotteisiin, kuin AnaboliTonigum, jota sai apteekista lääk. määräyksellä.
      Kerron nyt itsestäni.
      Olin peruskunnoltani erinomainen.
      Loukkasin töissä ja rintaranka meni paikoiltaan.
      Kaularanka ja pää oli oikealle 15ast. vino.
      Venytys eikä mielisairaalahoito auttanut.
      Löysin Kiropraktikon, joka uskoi että kysymyksessä oli tapaturma.
      3 vuotta söin mielialalääkkeitä ja menetin 40000 euroa tapaturmavakuutuksesta.
      Kiroprak. oikaisi rintarangan, Olin huonossa kunnossa, kun TYKS Hoito väärällä diaknosilla/lääkkeillä.
      85kg painosta hävisi33kg. Liikkuminen oli vaikeeta ja vapisin. Tyksissä tohtori Urpo Rinne epäili Parkkinsonitautia, jota sittemmin vuodenpäästä sitten ei ollutkaan, koska olin saanut terv.keskuksen lääkäriltä kasvuhormooni presetin, AnabolTonigun.
      Aloin nopeasti kuntoutua. Aloin käymään kuntosalilla. Lihakset alkoi kasvaa.
      Seuraavana talvena lisäsin hiihdon kuntoiluun. Paino nousi nopeasti ja hauvilihakset pullottaa.
      4v. Treenasin täysillä ja kuntoni palasi ennen tapaturma olevalle tasolle
      EI NE LÄÄKÄRIT MITÄÄN OSAA, EIKÄ TIEDÄ!

    • Anonyymi00008

      Käytettyä tavaraa uuden hinnalla! Vähän niinkuin keskivertobodarin vaimo.

      • Anonyymi00009

        Kuinka laaja tutkimuskatekoria ,
        ja materiaali sinulla on aiheesta,
        kun olet niin perehtynyt aiheeseen,
        mistä löytyy lähdetiedosto?


        Ei ne faktaksi oikeasti muutu , vaikka vuosia olet hokenut pakkomielteisesti ,
        eri palsoilla samaa jankutusta, ketään ei kiinnosta, itsellesi vain kirjoitat.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kuinka laaja tutkimuskatekoria ,
        ja materiaali sinulla on aiheesta,
        kun olet niin perehtynyt aiheeseen,
        mistä löytyy lähdetiedosto?


        Ei ne faktaksi oikeasti muutu , vaikka vuosia olet hokenut pakkomielteisesti ,
        eri palsoilla samaa jankutusta, ketään ei kiinnosta, itsellesi vain kirjoitat.

        Lol!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe