Tutkailin vauva sivustoa

Anonyymi-ap

Paaaaljon fiksummat keskustelut, kuin suurin osa Suomi24 sivuston keskusteluista.

Mutta itse sivun toteutus on huonohko ja kohtuu tuoreetkin keskustelut häviävät siihen kirjoitusten tulvaan.

Ehkäpä sinne on siirtynyt enemissä määrin kirjoittajia, kun tästä S24:stä on tullut pelkkä trolli alusta.

Kun lukee noita trollien viestejä. Sekä raivopäistä vasemmiston haukkumista, ei tarvitse olla Sherlock tajutakseen ketkä siellä kiljuu.

>simiti<

22

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä pyörii keskenkasvuiset ja viiripäät, kuten persupölvästit ja muut uusnatsit.

• Anonyymi

Täysin sama näkemys näistä kitisijöistä mitään muuta eivät saa aikaan kuin satulan-nuuskuisia satujuttuja naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin sama näkemys näistä kitisijöistä mitään muuta eivät saa aikaan kuin satulan-nuuskuisia satujuttuja naista

Nuuh ja yhyy byää kuka näitä jaksaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuuh ja yhyy byää kuka näitä jaksaa

Siinäpä ”lippalakkilateille”verkkapuvussa miätittöcöö kun suihkivat spandexit suhisten ohi menemään swiip swiip

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä ”lippalakkilateille”verkkapuvussa miätittöcöö kun suihkivat spandexit suhisten ohi menemään swiip swiip

Mutta sporttista menoa muuten hiekat tiellä pöllyten tuo persun puuteri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sporttista menoa muuten hiekat tiellä pöllyten tuo persun puuteri

Pituuttakin melkein täysikasvuisen verran

• Anonyymi

Hassua, kun aloin lukemaan aloitustasi ja ennen kuin näin puumerkkisi niin ajattelin kommentoida aloitukseen että suomi24 on just paras koska täällä on s*miti värikkäine stooreineen viihdyttämässä kansaa ;).

• Anonyymi

Minä sinulle värikkäät näytän...

Oikeesti, mulle oli ihku uusi tuttavuus curry silli. Kivan väristä. Mahtavan makuista perunan kanssa.

Siitä tuli yksi suosikkini tonnikala/anjovis kiusauksen, karjalanpaistin ja porkkanaperunamuusin ohella.

Kerran muuten tein lohkoperunoita Timo merkkisistä perunoista. Ei tullut niin hyvää, kuin Rosamundasta.

Toki monesti teen keittoja/uuniperunoita ihan yleisperunasta. Mitä lajia sitten lienee? Ainakin halvinta.

Nykyään suosikkeihini on päässyt myös MUU-suikaleet. Ovat hyviä ja protskua enemmän kuin lihassa ja rasvaa nolla.💪

Mutta se ruo'asta. Kuinka sinulla pyyhkii noin muuten? Ei kukaan kirjoita tuollaista, elllei ole yksinäinen tai huonossa parisuhteessa.

Älä ota itseesi, tietäisitpä vain mitä minä kirjoitin, kun rakas Katja kuoli.

>simiti<

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sinulle värikkäät näytän...

Oikeesti, mulle oli ihku uusi tuttavuus curry silli. Kivan väristä. Mahtavan makuista perunan kanssa.

Siitä tuli yksi suosikkini tonnikala/anjovis kiusauksen, karjalanpaistin ja porkkanaperunamuusin ohella.

Kerran muuten tein lohkoperunoita Timo merkkisistä perunoista. Ei tullut niin hyvää, kuin Rosamundasta.

Toki monesti teen keittoja/uuniperunoita ihan yleisperunasta. Mitä lajia sitten lienee? Ainakin halvinta.

Nykyään suosikkeihini on päässyt myös MUU-suikaleet. Ovat hyviä ja protskua enemmän kuin lihassa ja rasvaa nolla.💪

Mutta se ruo'asta. Kuinka sinulla pyyhkii noin muuten? Ei kukaan kirjoita tuollaista, elllei ole yksinäinen tai huonossa parisuhteessa.

Älä ota itseesi, tietäisitpä vain mitä minä kirjoitin, kun rakas Katja kuoli.

>simiti<

>simiti<

Kiitos kysymästä. Yksinäisyys on toinen nimeni. Olen aktiivinen palstapäivystäjä vaikkakin anonyymi sellainen. Rakkaushuolet toivat minut lopulta tälle sivustolle ja kyllä tuo yksinäisyyskin. Sittemmin olen siirtynyt osin trollailun puolelle, joskus jopa lähinnä trollailun piiriin 🤗. Opettakaa mut elämään elämääni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Yksinäisyys on toinen nimeni. Olen aktiivinen palstapäivystäjä vaikkakin anonyymi sellainen. Rakkaushuolet toivat minut lopulta tälle sivustolle ja kyllä tuo yksinäisyyskin. Sittemmin olen siirtynyt osin trollailun puolelle, joskus jopa lähinnä trollailun piiriin 🤗. Opettakaa mut elämään elämääni!

Ota löysin rantein. Älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä.

Siinä sulle neuvoa Veikon sanoin. Oikeasti, et voi vaikuttaa. Se mitä tapahtuu on jo tapahtunut.

Jos kerran ulottovuutemme ääreellinen tapahtuu fysiikassa ja määrittää valonkin nopeuden, niin miksi se rajoittuisi kuolemaan?

Ei ole olemassa mitään taivasta tai helvettiä. Ne ovat taikauskoisten keksimiä.

• Anonyymi

Trollaavat gubet jää kakkoseksi höpöhöpöjuttuineen kun ammattitrollit servaa mennen tullen, toista se täällä hyväuskoisten tissiposkien paratiisissa kun netissä kerran näin lukoo kuin seniori sanois sanomalehdestä

• Eikös se sivu ole pikkulasten äideille tarkoitettu?

• Simiti ä taitaa välillä lapsettaa. Saa sieltä varmaan tukea omaan arkeensa🤷‍♀️ näin meillä pyyhitään Maijan peppu.🤪

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Simiti ä taitaa välillä lapsettaa. Saa sieltä varmaan tukea omaan arkeensa🤷‍♀️ näin meillä pyyhitään Maijan peppu.🤪

Käykää toki katsomassa, ennen kuin vammaiset ennakkoluulonne saa vallan. Olette aika hemmetin juntteja.

Voin kuvitella kun ärisette tyhjää siellä junttikuplassanne.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Käykää toki katsomassa, ennen kuin vammaiset ennakkoluulonne saa vallan. Olette aika hemmetin juntteja.

>simiti<

En tarkoittanut pahalla. Ei vaan ole itelle tuttu sivusto.

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

No pusi pusi vaan sulekkin. 😉

Täytyypä käydä vilasee🤗

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

En tarkoittanut pahalla. Ei vaan ole itelle tuttu sivusto.

Kuitenkin kommentoit ennaķkoluulojesi mukaan. Missä logiikkasi.

Ai niin. Persuilla ei olre periaatteeita, tai mitään logiikkaa.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin kommentoit ennaķkoluulojesi mukaan. Missä logiikkasi.

Ai niin. Persuilla ei olre periaatteeita, tai mitään logiikkaa.

>simiti<

Sinäpähän sen tiedät palstan suurimpana persuna.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Sinäpähän sen tiedät palstan suurimpana persuna.

Hitto! Tuon suurempaa loukkausta ei voi olla. Palstan suurin persu...

Siitä tuleekin mieleen pikku britannia ja kylän ainoa homo. 🤣

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Hitto! Tuon suurempaa loukkausta ei voi olla. Palstan suurin persu...

Siitä tuleekin mieleen pikku britannia ja kylän ainoa homo. 🤣

>simiti<

Minulle tulee siitä hahmosta aina mieleen itseni :D

• Mä toisessa ketjussa sanoin jo saman, että vauvassa ne aloitukset hukkuu. Ja toinen, siellä ei ole nimimerkkejä, ei tiedä kuka puhuu mitä. Oon yrittäny vauvassa keskustella, mutta ei onnistu vauva yhtään.

• Anonyymi

Voi sielläkin laittaa nikin. Mutta sivu ei ole seĺkeästilään tarkoitettu suurrille käyttömäärille.

Lisäksi persutrolli tehtaan shitti rasittaa kaikkia palstoja maailmassa.

Persushittihän pitäisi poistaa. Mitä tekee hallitus? Suoltaa vittu enemmän aivopesua ja idarilampaat hurraa ennen teurastusta, joka on KOK & PS osaamattomuuden tuhoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe