Triljoonassa vuodessa Jumala kyllästyi yksinoloon kaikkivoipaisuudessaan.
Tulkoon maa.
Tulkoon Aurinko kiertämään maata.
Tulkoon Saatana Enkelistäni.
Tulkoon hävitettävät vedenpaisumuksessa.
Tulkoon tulta ja tulikiveä viimeisessä näytännössä ennen ikuista taivasta valikoitujen kanssa.
Ympärileikkaamattomat vain!
Lue lisää
Eiku ympärileikatut puhtaat!
Omaisuuskansani ensin ainakin
Kristityille Panin aikaisemmin.
10
184
Vastaukset
- Anonyymi
Varjelkoon kertakaikkiaan, mie en kestä, mie romahan!
- Anonyymi
ei muuta kun uuniin
- Anonyymi
Polttohautaus on kyllä yleisintä.
Valtion uskonnossa siellä tuhkina lepotiloissa sitten levätään Jeesuksen paluuta odotellen. 😬 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttohautaus on kyllä yleisintä.
Valtion uskonnossa siellä tuhkina lepotiloissa sitten levätään Jeesuksen paluuta odotellen. 😬Molemmissa
Oot sit. Luteri tai oikein Jumalaa palvova Ortsu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmissa
Oot sit. Luteri tai oikein Jumalaa palvova OrtsuJeesuksen jälkeen häntä ovat odottaneet melkein 2 000 vuotta lepotiloissaan. 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen jälkeen häntä ovat odottaneet melkein 2 000 vuotta lepotiloissaan. 👻
Pahimmillaan omasta mielestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahimmillaan omasta mielestäni.
2 000 vuotta maakuopassa, voi vittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 000 vuotta maakuopassa, voi vittu.
Tuleeko huomenna, tuleeko huomenna, tule jo..-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko huomenna, tuleeko huomenna, tule jo..-
Hän ei tullut kuitenkaan.
Odotan edelleen ja yli 500 vuotta olen ollut lepotilassa nousua varten
Martti Luther.
- Anonyymi
Minä kävin jälkeenpäin Panemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931782- 54691