Aamu tv:ssä Tietoevryn blondi woke herännäisyyden mahdollisesti kokenut johtaja sanoi suoraan. Jos loppupeleissä on 2 tasapuolista hakijaa, valitaan muu sukupuolinen.
Jopa toimittajalta meinasi mennä pala kurkkuun. Olihan tuo vastaus pöyristyttävä.
Työnhaussa kannattaa ilmoittaa olevansa muu sukupuolinen
40
325
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tietysti koittaa myös identifioitua koiraksi, niin kilpailijoita ei olisi niin montaa.
- Anonyymi
Onhan tämä ollut jo vuosikymmeniä käytäntö esim. Televisiooon, kun haetaan työntekijöitä.
Jos on Hintti ja Hetero niin Hintti saa paikan.
Tämä on aiheuttaut sen että on tullut jopa vale-hinttejä työmarkkinoille ,jopa hetero miehet on ripustaneet korva korjuja vasempaan korvaan näyttääkseen hintiltä.
Vale hintteydestä ei tietääkseni on säädetty rangaistusta rikoslaissa kuten esim. vale-lääkärinä toimimisesta.Mutta en ole kuullut että siitä olisi ollut käräjäoiskeuden ennakko päätöstäkään.
On kuitenkin petokseen varrattavaa hommaa ottaa heteron erittäin kallis palkkainen virka vastaan joka on hintille räätälöity.
Joten asiassa mennään laillisuuden rajamailla ,samoin siinä jos valehtelee olevansa muun sukupuolinen. On aina vaara että työhaastattelija kokeilee housusta että löytyykö sieltä jomman kumman sukuelimet ja silloin petos paljastuu heti alku metreillä.
Jos Yle ja Mtv3 ym. toimisi laillisesti niin niiden pitäisi laittaa homo ja hetero kiintiöt valtakunnallisen heterous ja homous Prosentin mukaan joidenkin tietojen mukaan heteroja on kuitenkin yli 95 % väestöstä Suomessa . Tämähän on todella räikeää syrjintää jos hetero työntekijiden prosenttuaalinen osuus on pienempi kuten mutu tuntumalta ja television aukaisemalla näyttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tämä ollut jo vuosikymmeniä käytäntö esim. Televisiooon, kun haetaan työntekijöitä.
Jos on Hintti ja Hetero niin Hintti saa paikan.
Tämä on aiheuttaut sen että on tullut jopa vale-hinttejä työmarkkinoille ,jopa hetero miehet on ripustaneet korva korjuja vasempaan korvaan näyttääkseen hintiltä.
Vale hintteydestä ei tietääkseni on säädetty rangaistusta rikoslaissa kuten esim. vale-lääkärinä toimimisesta.Mutta en ole kuullut että siitä olisi ollut käräjäoiskeuden ennakko päätöstäkään.
On kuitenkin petokseen varrattavaa hommaa ottaa heteron erittäin kallis palkkainen virka vastaan joka on hintille räätälöity.
Joten asiassa mennään laillisuuden rajamailla ,samoin siinä jos valehtelee olevansa muun sukupuolinen. On aina vaara että työhaastattelija kokeilee housusta että löytyykö sieltä jomman kumman sukuelimet ja silloin petos paljastuu heti alku metreillä.
Jos Yle ja Mtv3 ym. toimisi laillisesti niin niiden pitäisi laittaa homo ja hetero kiintiöt valtakunnallisen heterous ja homous Prosentin mukaan joidenkin tietojen mukaan heteroja on kuitenkin yli 95 % väestöstä Suomessa . Tämähän on todella räikeää syrjintää jos hetero työntekijiden prosenttuaalinen osuus on pienempi kuten mutu tuntumalta ja television aukaisemalla näyttää.Suomessa natsi ja vapaamuurari eivät ole koskaan työttömiä...
Ei kannata ilmoitella sukupuoli-poikkeavaksi itseään, koska silloin viedään psykiatriaan ja joutuu tuhottavaksi psyykenlääkkeillä.
Sukupuoli-muutokset toimitetaan psykiatrian kautta- jälleen kova bisnes kokoomus-sotepsykiatrian puljuille... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa natsi ja vapaamuurari eivät ole koskaan työttömiä...
Ei kannata ilmoitella sukupuoli-poikkeavaksi itseään, koska silloin viedään psykiatriaan ja joutuu tuhottavaksi psyykenlääkkeillä.
Sukupuoli-muutokset toimitetaan psykiatrian kautta- jälleen kova bisnes kokoomus-sotepsykiatrian puljuille...Natsihomo siis varmin työnsaantikeino suomalaiselle?
Tai ilmoittautua halpatyömamuna töihin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsihomo siis varmin työnsaantikeino suomalaiselle?
Tai ilmoittautua halpatyömamuna töihin...UrpoPurran persukokoomus natsihallitus tuomassa ainakin 200 000 uutta halpatyömamua ulkomailta suomeen töihin...
- Anonyymi
Paikalla ollut duunitorin miesoletettu komppasi kovasti. Tiedänpä ainakin itse että noita kautta en töitä hae, jos tulisi tarvetta.
Sanoi että valitsijoilla voi olla piilotettuja vääristymiä hakutilanteessa - Anonyymi
Todella huonoa pelisilmää johtavalta henkilöltä todeta tuollaista
Sairainta on, että kun sukupuolia on todellisuudessa vain 2, mies ja nainen työnhakuun viedään sairasta ideologiaa- Anonyymi
Olen pitänyt valheena juttuja joita ennen vanhaan kouluissa meille opetettiin että aatami ja eeva ja pojan jonka nimi oli jeesus vaikka ne ei harrastaneet seksiä vaan omenoita söivät vaan.
Nyt minä keksinkin ratkaisun että jos tämä onkin sittenkin totta eikä valetta !
Jos se Eeva olikin muun sukupuolinen jolla ei ollut housuissa sukupuoli elimiä.
Jos se Jeesus oli käynyt omena puun takana runkulla ja sitten söi sen omenan ja Jeesus sai siitä alkunsa ,siiis suun kautta eilman että se edes suihin ottii muuta kuin omenan kuten tarinassa kerrottiin?
Minä en ole koskaan uskonut ihme juttuja että Muun sukupuolielimisiä olisi olemassa,mutta tämä nyt muotiin tullut juttu saattaa todistaa vanhan tarinan todeksi.
Enkä usko vieläkään ennen kun kuvan nään. Mutta siihen aikaa ei kameroita tainnut vielä olla vaikka onhan Jeesusksesta vaikka millaisia kuvia levitelty.
Nykyäänhän on helppo varmistua valehteleeko joku olevansa muun sukupuolinen kun jokaisella on puhelimmessa kamera...jos joku alkaa väittämään ettei ole sukupuoli elimiä ,niiin sanoo vaan että ota kuva ja näytä tai pidä turpansa kiinni ja älä velehtele. Ei tarvitse enään ny kyään edes kädellä kokeilla kuten ennen oli tapana jos epäilytti,kun siitäkin voi saada sakot.
Niitä leikattuja on olemassa ,siihen uskon kun tiedän että valtiolla on niin paljon rahaa ja hoito henkilökunnalla aikaa että voidaan silpoa ihmisiä pilalle.
Mutta oikaesti muun sukupuoliseen en ole törmännyt vielä .Onhan se teoriassa mahdollista kun voihan kädetkin puuttua syntyessä.Sellaistakihan voisi alkaa Kalaksi nimitteleen jos on pakko nimitellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pitänyt valheena juttuja joita ennen vanhaan kouluissa meille opetettiin että aatami ja eeva ja pojan jonka nimi oli jeesus vaikka ne ei harrastaneet seksiä vaan omenoita söivät vaan.
Nyt minä keksinkin ratkaisun että jos tämä onkin sittenkin totta eikä valetta !
Jos se Eeva olikin muun sukupuolinen jolla ei ollut housuissa sukupuoli elimiä.
Jos se Jeesus oli käynyt omena puun takana runkulla ja sitten söi sen omenan ja Jeesus sai siitä alkunsa ,siiis suun kautta eilman että se edes suihin ottii muuta kuin omenan kuten tarinassa kerrottiin?
Minä en ole koskaan uskonut ihme juttuja että Muun sukupuolielimisiä olisi olemassa,mutta tämä nyt muotiin tullut juttu saattaa todistaa vanhan tarinan todeksi.
Enkä usko vieläkään ennen kun kuvan nään. Mutta siihen aikaa ei kameroita tainnut vielä olla vaikka onhan Jeesusksesta vaikka millaisia kuvia levitelty.
Nykyäänhän on helppo varmistua valehteleeko joku olevansa muun sukupuolinen kun jokaisella on puhelimmessa kamera...jos joku alkaa väittämään ettei ole sukupuoli elimiä ,niiin sanoo vaan että ota kuva ja näytä tai pidä turpansa kiinni ja älä velehtele. Ei tarvitse enään ny kyään edes kädellä kokeilla kuten ennen oli tapana jos epäilytti,kun siitäkin voi saada sakot.
Niitä leikattuja on olemassa ,siihen uskon kun tiedän että valtiolla on niin paljon rahaa ja hoito henkilökunnalla aikaa että voidaan silpoa ihmisiä pilalle.
Mutta oikaesti muun sukupuoliseen en ole törmännyt vielä .Onhan se teoriassa mahdollista kun voihan kädetkin puuttua syntyessä.Sellaistakihan voisi alkaa Kalaksi nimitteleen jos on pakko nimitellä.Jos joku väittää että muunsukupuolisia on olemassa niin kertokoot mistä sellaisella "ihmisellä" kusi tulee ? vai tuleeko mistän haihduttaako ihon läpi ?
Siksikö jotkut niin väkevällle hielle haiseekin ?
Vai nouseeko se päähän .?
LOPETTAKAA NYT VALEHTELU JA PASKAN PUHUMINEN !
Jos muun sukupuolisia i hmisiä olisi olemassa Netissä olisi 100 % varmuudella kuva sellaisen haarojen välistä !
Nyt todisteita pöytään tai turvat kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku väittää että muunsukupuolisia on olemassa niin kertokoot mistä sellaisella "ihmisellä" kusi tulee ? vai tuleeko mistän haihduttaako ihon läpi ?
Siksikö jotkut niin väkevällle hielle haiseekin ?
Vai nouseeko se päähän .?
LOPETTAKAA NYT VALEHTELU JA PASKAN PUHUMINEN !
Jos muun sukupuolisia i hmisiä olisi olemassa Netissä olisi 100 % varmuudella kuva sellaisen haarojen välistä !
Nyt todisteita pöytään tai turvat kiinni.Ne käyttää vaippoja vauvasta vaariin.
- Anonyymi
Pätevöittääkö muunsukupuolisuus sillä tavoin, että muut hakijat voidaan jättää huomiotta? Eikös juuri tämä ole syrjintää.
- Anonyymi
Siis mistä tämän kohdan löytää???? Ylen aamu-tv:ssa ei näkynyt tällaista aihetta....voisiko saada vähän tarkennusta?
- Anonyymi
MTV3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MTV3
Se sanottiin jo kerran tuossa alempana
- Anonyymi
Eise mikään Aamu -tv ollut vaan Maikkarin Huomenta Suomi...n.1 h. 20 min alkaen.
- Anonyymi
Hahhahhaa! Hienosto alkaa viikko. Hah!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhahhaa! Hienosto alkaa viikko. Hah!
Oliko aloittajapersu vielä krapulassa, kun ei osaa sanoa kanavaakaan oikein??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko aloittajapersu vielä krapulassa, kun ei osaa sanoa kanavaakaan oikein??
Laita persu uusi kiljupanos käymään!
- Anonyymi
Olen persu, Sebun kaveri
Olen aina saanut työpaikan kun haastattelussa olen Sebun kaveruudesta kertonut.- Anonyymi
Sebastian on Papa-Afrika!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sebastian on Papa-Afrika!
kaikkee se Putinkin joutuu kestämään kun Tynkkynen ravaa jatkuvasti persuputinisti-agenttina Venäjällä...
- Anonyymi
Kohta alhaisinta kastia ovat ne kantasuomalaiset jotka ei osaa sujuvasti puhua Englantia työpaikallaan.
Kyllä Suomessa täytyy saada töitä suomenkielellä - Anonyymi
Tällä menolla varmaan pedofiilit rynnii päiväkotien hakijoissa ykkösiksi
- Anonyymi
Miten tuo käytännössä toimii. Kysyykö: "kumpaas sukupuolta olet"
- Anonyymi
Kummasti tuo nainen väänsi asiaa...ei pitäisi vaikuttaa mutta kun meillä on "vinoumia" ajattelussa, niin..
- Anonyymi
Eikös Ylessä ole samat käytännöt rekrytoinnissa? Vähemmistöt ovat uusi enemmistö.
- Anonyymi
Ei enemmistö, vaan vähemmistö nauttii suosituimmuusasemasta.
Sortoa.
- Anonyymi
3. Sukupuolella Muun sukupuolisilla ei ole minkäänlaisia sukupuoli elimiä,pelkkää tasaista nahkaa kuulemma vaan.
Mutta isot pojat sano että on keksitty jo 4. sukupuoli sellainen joilla on molemmat vehkeet samassa haarojen välissä.
On lyhyt matka naisiin kun vääntää vehkeen pallien välistä lompsan sitten kun se jäykistyy liikaa niin pongahtaa automaattisesti pois niin ei ole sitä vaaraa että sukurutsausksesta voitaisiin syyttää kun lasti lentää taivaan tuuliin.
Ne oli googlannut kuviakin sellaisesta ,mutta sitten oli paljastunut tarkemmassa zoomauksessa että ne oli ollut väärennettyjä nainen oli ollut dildon kanssa asialla.
Mutta onkohan oikesti sellaisiakin 4 . sukupuolia olemassa kun ainakaan vasemmistoliittolaiset ja Vihreät ei vielä puhu niistä julkisesti ? - Anonyymi
Olen ollut eri pohjoismaissa töissä ja nähnyt että moninaisuus ei toimi. On ollut isoja yrityksiä joissa on Aasialaisia ja Intialaisia ollut paljon.
Tosiasia on ollut, että Aasialaiset viettävät aikaansa Aasialaisten kollegoiden kanssa ja Intialaiset Intialaisten.
Kaunis ajatus että moninaisuus toisi jotain etuja yritykselle, ei todellakaan tuo - Anonyymi
Itse laitoin työhakemukseen että olen mustaihoinen Trans henkilö, vaikka en ole. Pääsee edes haastatteluun
- Anonyymi
Siellä sitten esiinnyt apinans 🐒 ja paikka on sinun.
- Anonyymi
Kun haastattelussa huomaa ettei halua paikkaa alkaa toistaa ammuu ammuu sukupuolinen mä oon
- Anonyymi
Kyllä on sairasta touhua!
- Anonyymi
Voiko sukupuoleton päästä ohjelmaan sukuni salat?
- Anonyymi
Hame mielellä miellyttää harvenevia woke yrityksiä
- Anonyymi
Me on hävitty tää peli.
Taas enemmistöä sorretaan. - Anonyymi
Miten me on voitu antaa näille poikkeaville näin suuri valta vedättää meitä?
- Anonyymi
Hame päälle mies jos pääset haastatteluun
- Anonyymi
stringit jalkaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422997Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262859Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342826Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392531Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521848Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 291106