Keskussairaalan kahvilassa oli kaikki sämpylät paljaana ilman mitään kelmua tai ottimia ja kun niitä paskaisin käsin vessareissun jälkeen olin riittävän montaa käpäillyt tuumasin etten noita paskasämpylöitä kyllä syö vaan saa joku muu niistä ruikkupaskataudin ottaa.
Hanna & Kertun paskaiset sämpylät
Anonyymi-ap
4
226
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt hikeeny! Kyseesä on kuitenkin sairaala.
Piilevää sairautta esiintyy myös sairaissakin kuin asiakkaisakin.
Apu kuitenkin on lähellä. - Anonyymi
Terveystarkastaja ei ole tainnut siellä käydä koskaan.
- Anonyymi
uppe
- Anonyymi
Kävin kanssa vessareissun jälkeen siellä hypistelemässä sämpylöitä ja jätin kuitenkin ottamatta mutta käykäähän muutkin.
Hygienisissa paikoissa sämpylät kääritään muovikelmuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254023- 692930
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362759- 1602671
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662594Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562405Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352295- 351892
- 501865
- 1291550