Vasta koulunsa aloittanut poikamme sanoo että häntä kiusataan koulussa ja iltapäiväkerkossa silmälasien ja lievän puhevian takia. Sanoo ärrän murtaen. Poika on itsekseen viihty ä mutta oli päiväkodissa kavereiden kanssa.
Miten me vanhemmat voidaan auttaa tilannetta. Koulu on pakollinen.
Miten asiaan voi puuttua. 7v kiusataan koulussa.
17
283
Vastaukset
- Anonyymi
Ole se vanhempi eläkä täällä höpötä.
- Anonyymi
Keksittyä juttua. Toisella palstalla samansisältöinen kirjoitus mutta kahdeksanvuotias tyttö.
- Anonyymi
Käytännössä ei oikeen mitenkään laillisesti
Totuuden torvi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä ei oikeen mitenkään laillisesti
Totuuden torviEi niin, häirikkö voittaa aina. Paras palkata pieksäjä kiusaajalle.
- Anonyymi
Kouluun yhteys. Iltapäiväkerhot on rahankeräys paikkoja. Ohjaaja voi olla kouluttamaton nuori joka ei muuta työtä saanut.
- Anonyymi
Mene sinne kouluun ja poikasi näyttää kiusaajat sano niille kiu saajille jos jatkuu niin tulee turpaa et tukka lähtee et toista kertaa ette vittuile 👹🤮🥵🥶😈
- Anonyymi
Hyvä idea ! Toimii. Kun olimme itse vastaavassa tilanteessa, moottoripyöräkaverimme lupasivat tuoda isot pyöränsä koulun portille odottamaan kiusaajia. Saahan sitä leputtaa pyöräänsä vähän missä itse haluaa ja näyttää sormimerkkejään. Isomman puutteessa. Ja koulun porttejen ulkopuolella myydään huumeitakin. Miksei kakaroiden uhkailuja sitten. Sekin voi olla muuten tienestilaji.
En tiedä, onko nämä "testit" sitten nuorten ojennuksia tissiposkella-kasvaneille. Tai sellaisille, jotka kehtaa tällaisena aikana kulkea joissakin merkkivaatteissa , repuissa ja Luis Vuittonin vöissä. Joo, mamut kehtaa kyllä. mutta ne niitä jengejä muodostaakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea ! Toimii. Kun olimme itse vastaavassa tilanteessa, moottoripyöräkaverimme lupasivat tuoda isot pyöränsä koulun portille odottamaan kiusaajia. Saahan sitä leputtaa pyöräänsä vähän missä itse haluaa ja näyttää sormimerkkejään. Isomman puutteessa. Ja koulun porttejen ulkopuolella myydään huumeitakin. Miksei kakaroiden uhkailuja sitten. Sekin voi olla muuten tienestilaji.
En tiedä, onko nämä "testit" sitten nuorten ojennuksia tissiposkella-kasvaneille. Tai sellaisille, jotka kehtaa tällaisena aikana kulkea joissakin merkkivaatteissa , repuissa ja Luis Vuittonin vöissä. Joo, mamut kehtaa kyllä. mutta ne niitä jengejä muodostaakin.Paljonkohan tuollaiselle porukalle täytyy maksaa esiintymisestä? Asia kiinnostaa, kun omat kaverit vapautuvat vasta muutaman vuoden kuluttua ja itse olen riisikeppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkohan tuollaiselle porukalle täytyy maksaa esiintymisestä? Asia kiinnostaa, kun omat kaverit vapautuvat vasta muutaman vuoden kuluttua ja itse olen riisikeppi.
Sellainen pieni summa kaiken keskellä pelastaa jonkun lapsen tulevaisuuden. Ei ole muuta keinoa. Kukkahattufilosofiat on kyllä siihen mennessä yleensä kokeiltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkohan tuollaiselle porukalle täytyy maksaa esiintymisestä? Asia kiinnostaa, kun omat kaverit vapautuvat vasta muutaman vuoden kuluttua ja itse olen riisikeppi.
Näille hyväntahtoisille moottoripyöräkavereille ei tarvinnut mitään maksaa, ehdotus tuli heti heiltä. Naapurit tulivat myös itse heti antamaan apuja. No, joillekin pojille joutui taskurahaa antamaan, että sai tietyt nimet selville. Toki syyt perusteltiin ja avoimesti kerrottiin. Mutta edelleenkin : ei ole kyse satasista, ja voi päästä paljon helpommalla monesta seikasta.
- Anonyymi
Kyllä kiusaajat piestävä ja sitten käytävä sairaalassa sanomassa että ensikerralla tulee kunnolla pataan.
- Anonyymi
Älä bei kouluun ja kun sitten otetaan yhteyttä kerro jos suo sitten jo kuunnelaan.
Apukoilun kasvattia
- Anonyymi
Älä nyt ainakaan mitään mutkaa sille hommaa!
- Anonyymi
Pahuuteen vastataan lopulta aina pahalla, koska sitä ennen hempeily ei ole tuottanut tulosta. Tämä käytännössä.
- Anonyymi
Matujen rasistinen viha suomalaista kansanryhmää kohtaan on käsittämätöntä.
- Anonyymi
Samoin täällä ilmenevä viha toisinpäin. Mikä sinua erityisesti pelottaa?
- Anonyymi
Mamujen viha muita kansanryhmiä kohtaan on omituista. Tietenkin he ovat tottuneet muiden rasistiseen vihaamiseen, koska se kuuluu heidän kulttuuriin. Heille rasistinen kulttuuri klaanien ja otsamerkintöjen sekä pukeutumisen avulla on tavanomaista. Naiset ja lapset ovat aina alempiarvoisempia ja alistettavissa.
Se ei vain sovi Suomalaiseen kulttuuriin, jossa rasismi on ollut tuntematonta. Mamut toivat rasistisen käyttäytymisen Suomeen omien kulttuuriensa mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717