Olen joskus ajatellut jos voimat loppuisi suihkussa.
Miettikää niitä otsikoita!
-suihku tappoi miehen
-poliisi ei epäile pesukonetta taposta
-varo tätä laattalattialla
Otsiķko on ihku ja monet ei sen jälkeen osaa lukea.
>Simiti<
Kuollut suihkuun
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kai sinne kuollakin. Itse tiedän vain suihkuun sammuneita tapauksia, jotka ovat sitten aiheuttaneet vesivahingon alapuolella oleviin asuntoihin.
- Anonyymi
Tuo on niin totta. Olen lukenut niitä juttuja. On varmaan harmittanut, kun palomiehet/poliisit tulleet herättelemään..
Kerran nuorena hävetti, kun sammuin kesäiseen puistikkoon ja poliisit kantoivat minut lepämään valtion suomaan yösijaan.
Mutta tosiaan. Voisihan sitä olla hankalampia paikkoja simahtaa.
>simiti<
- Anonyymi
Nuorehko tuttava sai jonkun kohtauksen suihkussa. Siellä makasi tajuttomana viikonlopun, kunnes sukulaiset hälytti apua ovenavauksessa, hypotermiaankin meinasi jo kuolla, paha tapaus. Oli tajuttomana viikkoja. Eli olkaapa varovaisia siellä suihkussa.
Ite olen aina funtsinut, että kuukahtaisin siihen lattiakaivon päälle, niin lainehtisi koko kerrostalo. Sitten muodostuisi portaisiin kiva vesiputous.
- Anonyymi
Kuten et varmaan sinäkään suihku ei onnistu tappaan vesivahingon silöä toki voi aiheuttaa kun sammut lattiakaivon päälle niinkin on kuulemma monesti käynyt ja niissä tapauksissa kaai joutuu yleensä maksaan vakuutusyhtiölle takas kun oli alkoholilla osuutta asiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211