Entäs jos työtön tappaa itsensä

Anonyymi-ap

– Mitä teen, kun häätö uhkaa ja halvempia asuntoja ei ole? Miten voin valita lääkkeiden ja ruuan väliltä? Voitko auttaa, miten saisin lisää töitä, kun kolmen vuokrafirman listoilta raavitut tunnit eivät elätä ja se suojaosakin poistui? En jaksa enää, mistä saan oikeasti apua?

15

213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hallituksemme tekee jo kansanmurhaa tälläkin saralla.

      • Anonyymi

        Sanopas yksikin, joka on kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopas yksikin, joka on kuollut.

        Luuletko että joku pitää kirjaa tällaisista asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että joku pitää kirjaa tällaisista asioista?

        Ihan vaan yhden nimen haluaisin tietää. Ei se ihmeempää kirjanpitoa vaadi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan yhden nimen haluaisin tietää. Ei se ihmeempää kirjanpitoa vaadi.

        Ari Harjula


    • Anonyymi

      Rakentaisi hallitus edes uusia vankiloita kohta niitä tarvitaan

    • Anonyymi

      Mielisairastelupalveluista saat apua.

      Käyt psykiatrilla hakemassa liudan psykiatrista diagnooseja. Alat vetää psyyken lääkkeitä kaksin käsin ja sitten pääset vielä laitoshoitoon. Siellä sinua hoitavat ne oikeat mielisairaat psykopaatit jotka saavat sinut sekoamaan hetkittäin päästäsi jolloin heillä on oikeus tuikata sinuun norsupiikki joka pistää sinut vaippioihin. Kannattaa kokeilla myös såhköhoitoa ja kaikkia muita tehokkaiksi havaittuja psyyken hoitokeinoja

      Tätä kun harrastat tarpeeksi kauan pääset kenties vihdoin sairaseläkkeelle.

      Sen jälkeen sinulla on vaihtoehtoja. Voit tienata sairaseläkkeen kylkeen palkkaa vaikkapa hakeutumalla sinne samaan mielisairaalaan hoitajaksi jossa sinut hoidettiin sairaseläkeläiskuntoon.

      • Anonyymi

        Aloitus on kopsattu Iltalehdestä. Vastaa sinne.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Pimeää on jo, vedet ja sähköt katkaistaan rahanahneuttaan omaksi hyödyksi.

    • Anonyymi

      Örpö ja Pörrä hallitus on vaan rikkaille hyvinvointivaltio ja köyhille pahanvointivaltio. Kansis kattoa ketä seuravalla keralla äänestä.

      • Anonyymi

        Ajattelitko että vasemmiston äänestäminen jotenkin auttaa asiaa? Keskustan? Jonkun pienpuolueen?


    • Anonyymi

      Työtön tappaa itsensä.??? No, se on oma valinta. Mitä se toisille kuuluu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe