Tuon 1,5 kuukautta voi luottomäärän verran pitää pääomia tuottamassa. Eli raha alkaa virtaamaan rahan luokse. Tästä syystä kannattaa käyttää luottokorttia. Se auttaa rikastumisessa.
Luottokortilla saa korotonta maksuaikaa 45 päivää
4
158
Vastaukset
- Anonyymi00002
Paljonko köyhälle on kertynyt niitä pääomia ?
- Anonyymi00003
Eipä taida monellakaan toimeentulotukea saavalla olla pääomaa.Näitä löytyy joilla luottokortti tapissa ja jännittää saako laskun maksettua-taas uus kierros. Jos säännölliset tulot niin maksaa heti.Lentoliput jos ostaa niin kannattaa luottkortilla maksaa,sattuu tuleen peruutus niin saa nopeemmin rahansa takaisin.
- Anonyymi00005
Vuosikaudet tuloni olivat vaihtelevan epävarmat mutta vajaakertymään perustuva eläkkeeni on nyt vakio.
Kortti ei lisää tuloja mutta antaa joitakin säästömahdollisuuksia.
Korttilaskuni menee suoraan veloitukseen käyttelytililtäni. Kertaakaan ei 5000€ korttini ole aiheuttanut mitään impulssihankintaa vaan pikemminkin päin vastoin, olen harkinnut tarvitsenko todella tuota.
Käyttelytililleni on kortin maksuun menon jälkeen aina jäänyt enemmän rahaa kuin kortin käyttöraja. Käsitteellä "köyhyys" ymmärrän säännöllisten tulojen niukkuutta enkä sitä että henkilö on pannut kuukausittain sileäksi paremmatkin tulot.
Kyse on vain siitä, että jättää aikanaan jotain kuluttamatta. Minusta se ei ole säästämistä vaan elämistä omien, todellisten tarpeiden mukaan.
- Anonyymi00004
70-luvun loppupuolella tuo oli arvossaan kun asuntolainojen pankkikorot olivat 12% ja maksuajat 10 vuotta. Yhdessä verojärjetelyjen kanssa , reippaan inflation avustama, kevensin nopeasti velkataakkaani lyhentämällä lainoja kalliimmasta päästä etuajassa.
Yksittäiset toimenpiteet sattavat tuntua vähäisiltä mutta yhteisvaikutus oli tuntuva perhebudjetissa.
Tuo on säilynyt elintapanani vaikka hyöty on vähäisempi mutta kaikki on kotiin päin ja kumuloituu pitemmällä tähtäyksellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341889Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801472
- 781461
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711041- 631031
- 221007