jos ei humalassa, jos ei vihoissaan tai hullu, niin ruokajonon jonottajien välinen henki on hyvä, lämmin, avustava
kansallisuudet tutustuvat toisiinsa, jopa sellaiset, jotka eivät helposti ystävysty kuten eläkeläiset
he löytävät toistensa hyvin erimaaalisista ystävistä
toisaalta jonossa on iso määrä eläkeläisiä, kenties ovat elämän koulun käyneitä aktiivisia avustuksen noutajaa, parempia kuin tuhlaavat nuoret
köyhältä ei ota enää paljon mitään ja se lämmittää ilmapiiriä, toisin jos väliä kylmettäisi raha metalli
Ruokajonossa hyvä henki
10
209
Vastaukset
- Anonyymi
ensikertalaisia jonottajaa hirvittää liittyä odotukseen
he stressaavat ja vilkuilevat ympäri- Anonyymi
Juu. Kun muutama käynti tehty niin silloin loppuu vilkuilu koska herättää huomiota.
- Anonyymi
Juu, mukava sosiaalinen tapahtuma aina aika-ajoin.
- Anonyymi
lauletaan yhteistä laulua ja pidetään tanssijaiset odotuksen aikaan
ommelaan pukua ja kerrotaan kaskua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lauletaan yhteistä laulua ja pidetään tanssijaiset odotuksen aikaan
ommelaan pukua ja kerrotaan kaskuaopiskellaan itsehillintää
opiskellaan toistensa huomioon ottamista
- Anonyymi
Matkatoimistomme järejstää bussimatkoja ympäri Suomea Helsingin Hursti jonoon
Jono on nähtävyys.
Jonoa tullaan valokuvaamaan, ottamaan selfieitä.
Viemme sinut Utsijoelta Hurstille ruokakassille.
Odotamme kunnes saat jonotettua.
Mutta viedäänkö sinua takaisin? - Anonyymi
Yrittäjänä osallistun talkoisiin. Firmassani on toistakymmentä valittajaa ja tumputtajaa, joilla on
perhe ja asuntolaina. Hyvällä omallatunnolla lasken heidät iloiseen joukkoon jonottajien merkeissä laulun ja naurun. - Anonyymi
Leipäjono on saavutettu etu, josta hallitus ei luovu eikä ay-liike.
- Anonyymi
AY-liike onkin niin ahne, että se perii duunareilta asunnosta kiskurivuokraa.
- Anonyymi
Rapuloissaan ihmiset ei jaksa riehua, seisotaan kädet taskussa tai luuria vilkuillaan.
Ruuat äkkiä kotiin ja klunk klunks.
ommeinaan nähty!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497