Miten käy mahdollisen työnhaun?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Riippuu toki omasta tilanteesta, onko sairauden oireet pahoja vai helpompia.
Ja varmaan riippuu työstäkin, millaista työtä aikoo hakea.
Vaan jos kirroosi todetaan, niin varmasti ( luultavimmin ) pääsee sairaslomalle ja kenties jollekin sairaseläkkeelle.- Anonyymi
Voiko 34-vuotiaalla olla maksakirroosia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko 34-vuotiaalla olla maksakirroosia?
Kyllä se voi tulla minkä ikäiselle tahansa.
Maksakirroosia ei aleta tutkimuksilla selvittämään, jos ei lääkäri epäile sellaista. Jos ei ole oireita, kaikki veriarvot on hyvät, kuvauksissa ei näy mitään, taitaa olla ilmeistä ettei kirroosia ole.
- Anonyymi
Miten pääsen selvittämään, onko minulla maksakirroosi?
- Anonyymi
Ajattelitko ilmoittaa heti työhaastattelussa että moi, mulla varmaan on maksakirroosi.
- Anonyymi
En 😀
- Anonyymi
Diagnoosi sairaudesta ei ole este työnteolle.
Ei edes kuolemaan johtava sairaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629