Demarit mm kiskoneet Vantaalla vallassa ollessaan kaupungilta 100%:n ylivuokria.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2c50ea9e-9ce3-4225-978d-9f406eae87e0
Missä demari, siellä korruptio!
20
172
Vastaukset 20
- Anonyymi
Hurjaa menoa demareilla.
- Anonyymi00017
Vassuille 35 milliä on iso raha, mutta 70 miljardia mitä ottivat lainaa on pieni raha.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vassuille 35 milliä on iso raha, mutta 70 miljardia mitä ottivat lainaa on pieni raha.
Satun katosomaan tuota kommunisti ylen paskaa. jälkityhmä't
- Anonyymi
Eikö kiskonta ole laitonta?
- Anonyymi
Ei demareille.
- Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Missä persu,siellä rikos
- Anonyymi
Hei, lue eiliset uutiset.
- Anonyymi
Sdp:n codeofcondut: ime sieltä missä rahahanat auki. Normi settiä.
- Anonyymi
Ja aina yhteiskunnan rahaa imuroimassa.
- Anonyymi
Varkaita ne ovat.
- Anonyymi
Luitko Persu lainkaan tuota artikkelia?
- Anonyymi
Noinko rajoittunutta on aivotoimintasi?
Luulisi, että sinuakin kiinnostaisi, kuinka Suomessa korruptio rehoittaa vaikka kuinka yritetään peitellä ja toki se kuullostaa sinusta pahalta, kun punainen väri on hyvin edustettuna, mutta muista, kyse on myös sinun rahoista.
- Anonyymi
Suomessa ei ole korruptiota.
Siksi Suomessa hyvinvointipiirit pystyvätkin korruptiosta vapaina rakentelemaan kymmenien miljoonien eurojen uudisrakennuksia samaan aikaan kun rahat eivät riitä potilaiden hoitoon ja sairaalarakennuksia jätetään tyhjilleen.
Jos Suomessa olisi julkisella puolella päättäjät korruptoituneita, ei moista toimintaa ihmettelisi, varsinkaan jos päättäjät itse rakentaisivat itselleen samaan aikaan palatseja, mutta kun Suomessa ei julkisella puolella ole korruptiota, niin sitä rajattomaa tarpeettomaa rakentelua ei ymmärrä.
Hoitohenkilökunta ei ole niitä vaatinut eikä tarvinnut eikä heiltä edes ole kysytty tarpeesta. Potilaatkin haluaisivat päästä vain lääkärin vastaanotolle, koska seinät eivät ketään paranna. - Anonyymi00015
- Anonyymi00016
- Anonyymi00018
Missä poliitikko, siellä ongelmavyyhti.
- Anonyymi00022
No huhhuh!
- Anonyymi00023
Demarin käsi rouhii.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475