Paljonko Foortin merkki huollossa maksaa pakoputken kannatinkumiremppa?
Pakoputken kannatinkumiremppa
37
424
Vastaukset
- Anonyymi
Kumi muutaman kympin ja ne vain tökitään paikoilleen, eli periaatteessa minimi työkustannus.
- Anonyymi
Vie se Pärnäsen korjaamolle
- Anonyymi
Reijon Dieseliin voi kans viedä. Tai....ehkä ei tässä tapauksessa .
- Anonyymi
Mt hörhö/häirikkö Jokinen se vaan jaksaa pilata palstaa vuodesta toiseen. . Sinut voidaan vaientaa milloin haluan ja se voi tapahtua piankin. .
- Anonyymi
Uhkailetko? Eikö sulla hermot kestä jos joku kysyy pakoputken kannatinkumilenkkien uusintaa korjaamolla? Itselläni kun ei ole aikaa nyt maata auton alla yötä päivää.
Kannattaa mennä lääkärille juttelemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailetko? Eikö sulla hermot kestä jos joku kysyy pakoputken kannatinkumilenkkien uusintaa korjaamolla? Itselläni kun ei ole aikaa nyt maata auton alla yötä päivää.
Kannattaa mennä lääkärille juttelemaan.Miksi jauhat paskaa ja kyselet typeryyksiä? Tosiaan vuodesta toiseen loputtomiin samaa skeidaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jauhat paskaa ja kyselet typeryyksiä? Tosiaan vuodesta toiseen loputtomiin samaa skeidaa.
Tuo kirjoittaja en ole minä joten älä sinä luulotautinen täällä uhkaile. Ilmoitus lähtee poliisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jauhat paskaa ja kyselet typeryyksiä? Tosiaan vuodesta toiseen loputtomiin samaa skeidaa.
Pakoputkessa on kumiset kannatinkumit, kaikki ei osaa tai kykene vaihtamaan kannatinkumeja joten kyllä silloin vietävä korjaamolle ja on ihan aiheellista jos kysyy täällä mitä sellainen tempoa maksaa
- Anonyymi
Tuo vaientaminen on uhkaus. Tarkoittanee että päästetään päiviltä. Syytä on harkita käräjille vetoa.
- Anonyymi
Omasta katkesi ostin motonettista ja laitoin itse makso muutaman euron. Pohjassa on reikä suunnikas johon kumi tuli pyöräytetään ei mennyt pitkään. Toki takana edessä on erilaiset roikkuu kahdessa tapissa riippuu mikä foordi kyseessä halpa kuitenkin. Sitten katkesi kannatin rauta myöhemmin. Laitoin pakoputki lemmikin ja lattaraudan siihen kylkeen hitsasin kierretangon taivuttelin tuli ok.
- Anonyymi
Minä kun laitoin Fiiuun kannatin kumilenkin niin makasin alla melkein koko päivän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun laitoin Fiiuun kannatin kumilenkin niin makasin alla melkein koko päivän
Minullahan oli Fiiu ennen peltikuoriais Rellua ja nykyistä Foordiani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullahan oli Fiiu ennen peltikuoriais Rellua ja nykyistä Foordiani
Veikö vouti aikaisemmat romusi pois. Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
- Anonyymi
Kuinka kykenit? Minä en kykene makaamaan päivää viiatin alla...enkä foortinkaan alla.
- Anonyymi
Älytön jaskanpauhanta vaan jatkuu ja jatkuu. Hakeutuisit hoitoon.
- Anonyymi
Voiko kannatinkumilenkkiä käyttää aikuisten leluna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko kannatinkumilenkkiä käyttää aikuisten leluna?
Kai vissiin, mutta leikistä ei sitten enää puhuta ... ;)
- Anonyymi
Autopikajunassa kösähti viiatista pissapojan letku. Meni irti katki.
Hurmuri Kuopiosta- Anonyymi
Saatko korjautettua kulkimesi vian siellä Kuopiossa, Reino, vai vietkö sen korjattvaksi lähipajallesi palattuasi kotiisi Hovilaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko korjautettua kulkimesi vian siellä Kuopiossa, Reino, vai vietkö sen korjattvaksi lähipajallesi palattuasi kotiisi Hovilaan?
Radiossa kanavat vaihtuu automaattisesti.
- Anonyymi
Runtikissani kääntyy asemat yötä päivää Niuvan parkkipaikalla.
Kuopiolainen hurmuri - Anonyymi
Kaikki matkakulkimet on minun mielestä fiatteja ja elnakkia
Palstavahti Kotkasta - Anonyymi
Oletko Kuopion hurmuri sitä mieltä?? Itsekö ratkaisit??
Ota lisää viinaa , niin tulee taas välkkyjä juttuja tänään yötä päivää- Anonyymi
Nykyään toisin päin, viina ottaa minut..ja poikakaverini ottaa myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään toisin päin, viina ottaa minut..ja poikakaverini ottaa myös.
Santalahdessa tiesivät viinan ja poikakaverien ottaneen rumatikkireinon jo silloin kun se häädettiin alueelta, ja siitähän on aikaa jo valovuosia.
- Anonyymi
Voiko kannatinkumilenkkiä korvata sukkahousuilla?
Poikakaverillani on aina matkalla vara sukkahousuja.- Anonyymi
Kuinka paljon sait nyt voltteja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon sait nyt voltteja?
Niuvan parkkipaikalla volttimäärä vaihtelee.
- Anonyymi
Niuvassa kääntyy runtikkini asema yötä päivää.
- Anonyymi
Jphtusko siitä jos Volttimäärät heittää koko ajan.
- Anonyymi
Kuuluuko Kotka radio Niuvan parkkipaikalle
- Anonyymi
Santalahteen kuuluu.
- Anonyymi
Ei vaan siitä, kun olen pirusti kännissä ollut viikon.
- Anonyymi
Älä sinä rumatikkireino leiki hengelläsi, viina ja psyykenlääkkeet yhdessä käytettyinä voivat johtaa vakaviin seurauksiin.
- Anonyymi
Sinun se pitäisi tietää automaattivastaaja Joksu
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973