niin ei viitsi lähestyä ja aiheuttaa mahdollisia ongelmia. On aivan eri asia jos hän päättää itse lähestyä. Saattaa myös olla, että sitä on itse vain kuvitellut kaiken omassa harhaisessa päässään.
Kun ei tiedä mitä sillä toisella on menossa omassa elämässään
72
854
Vastaukset
- Anonyymi
Tekee vain itsensä pelleksi, jos lähestyy ja kaikki onkin oman pään kuvitelmaa.
- Anonyymi
Niinhän sitä on tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä on tehnyt.
Noin olen tehnyt... Mutta miksi sinä kuitenkin olet palstalla. Mitä haet?
- Anonyymi
Tätä olen itsekin miettinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä olen itsekin miettinyt.
Olen lähestynyt... ainakin yrittänyt... Ei tullut vastakaikua... Mutta miksi sit sinä olet täällä?
Kuitenkin haluat!
- Anonyymi
Voitko jo lopettaa nämä lässytykset. Sinua ei vaan kiinnosta lähestyä.
- Anonyymi
Eikä näköjään toistakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sillähän se on selvä. Voi olla ettei kiinnosta tarpeeksi, mutta voi olla että molempia kiinnostaa hiukan, joten kumpikaan ei tee mitään. Parasta on tehdä jokin periaatepäätös, joko siirtää hommaan hyllylle tai sitten tekee itse jotain. Toista et saa toimimaan tänne kirjoittelemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskittykää sellaisiin jotka vastaa teidän lähestymiseen ja antaa vastakaikua,ei muihin.
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa kun ihmetellyt miksi Mies ei lähesty..
Jos hän luulee että on perhe ym. esteitä. Ei ole!
Olen vapaa ihminen jos haluaa vaikka kaveriksi tms.
Tutustuminen olisi hyvä juttu.
Toki minäkin voin lähestyä jos näkisin jonkun merkin siitä että hän olisi edes huomannut minut.
Meillä on ilmeisesti kummallakin tapana kulkea vähän niinkuin toisessa maailmassa, pää pilvissä.
Siksi hiukan hankalaa tämä molemminpuolinen tutustuminen 😉- Anonyymi
Hyi helvetti toinen elää parisuhteessa eikä tiedä mitä elämältä haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helvetti toinen elää parisuhteessa eikä tiedä mitä elämältä haluaa
Jep😳
- Anonyymi
Kannattais ehkä sille puolisollekin jutella noista vapauksista jos et oo vielä keskustellu aiheesta. Sais sekin luoda "kaveri" ja "ystävyyssuhteita" jos ei ole ehkä tajunnu sitä vielä tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais ehkä sille puolisollekin jutella noista vapauksista jos et oo vielä keskustellu aiheesta. Sais sekin luoda "kaveri" ja "ystävyyssuhteita" jos ei ole ehkä tajunnu sitä vielä tehdä.
Miksi täällä jahdataan varattuja ihmisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta saisitte kasvatettua jostain selkärankaa ettei tarttis toisten selän takana toimia, eikä näin pilata toisen elämää/terveyttä. Ja sehän on ihan paskaa et "se mitä ei tiedä ei voi satuttaa" kyllä sen aistii jos puoliso pettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta saisitte kasvatettua jostain selkärankaa ettei tarttis toisten selän takana toimia, eikä näin pilata toisen elämää/terveyttä. Ja sehän on ihan paskaa et "se mitä ei tiedä ei voi satuttaa" kyllä sen aistii jos puoliso pettää.
Vaikka olisi kuinka avio- tai avosuhteessa, ulkopuolinen ei voi ikinä tietää suhteen oikeaa tilannetta, ellei kysy suoraan. Se, että on nimet paperissa, ne eivät eivät ole ihmisten sydämeen välttämättä ikuisesti poltettu. Tuo on mielestäni tuommoista syyttömänä vankilaan -ajattelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Ai s* atana. Huvittavin kommentti mitä aikoihin lukenut. Missä ihmeen todellisuudessa elätte. Tuskinpa sillä on ihmisille oikeastaan mitään merkitystä mitä joku tuntematon moraalivartija täällä lässyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Ai s* atana. Huvittavin kommentti mitä aikoihin lukenut. Missä ihmeen todellisuudessa elätte. Tuskinpa sillä on ihmisille oikeastaan mitään merkitystä mitä joku tuntematon moraalivartija täällä lässyttää.
Mikä noin naurattaa? Ihan asiallinen kommentti oli joltain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs vaan alkaa jallittaa niitä ja samoin niitä varattuja ja sit käydä kertomas puolisoille😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä noin naurattaa? Ihan asiallinen kommentti oli joltain.
Miten niin asiallinen? Missä lukee että toinen olisi edes varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs vaan alkaa jallittaa niitä ja samoin niitä varattuja ja sit käydä kertomas puolisoille😄
Saako kuinka monta rysäyttää kerralla? Missä voi kertoa? Fb? Ig?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai suoraan postilaatikkoon ja 9uhelun numero mihin ottaa yht. Jos kysyttävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä mitä kertoisit tästäkin viestistä? Joku miettii että mikä on toisen elämäntilanne. Eikä uskalla sitä kysyä. Teillä ei todellakaan taida olla normaaleja ihmissuhteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me ollaan kummatkin vapaita. Tee idiootit ette vaan ymmärrä lukemaanne. Mikä kertookin teidän älykkyydestä erittäin paljon!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai suoraan postilaatikkoon ja 9uhelun numero mihin ottaa yht. Jos kysyttävää?
Sitä on kuule olemassa semmoinen sovellus jolla voi nimettömästi ilmoittaa puolison pettämisen. Snna mennä vaan. Ei vaan taida riittää pettämiseksi anonyyminä keskustelu palstalla kirjoittelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä palstalla se oikeen hyvin onnistuukin! Voi juma että on yksinkertaista porukkaa 😂😂
Oikein siveydensipulit ry täällä kokoontui kyttimään ihmisten kirjoituksia.
Ei kuulkaa tee minkäänlaista vaikutusta!! - Anonyymi
No nää palsta höpinät on kyllä ihan kipeetä, jäin itse koukkuun kun erehdyin katsomaan kun kuulin tästä. Ihmettelen miksi tahdot väkisin tutustua johonkin mieheen ja ystäväksi pyrkiä huh huh. Ja toinen tehnyt selväksi jo useammin ettei kiinnosta millään tavalla. Apua onko jokin paha koppa ongelma ? Täytyy olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sitä ihmetten minäkin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nää palsta höpinät on kyllä ihan kipeetä, jäin itse koukkuun kun erehdyin katsomaan kun kuulin tästä. Ihmettelen miksi tahdot väkisin tutustua johonkin mieheen ja ystäväksi pyrkiä huh huh. Ja toinen tehnyt selväksi jo useammin ettei kiinnosta millään tavalla. Apua onko jokin paha koppa ongelma ? Täytyy olla.
Täytyy olla paha koppa ongelma ku lisäilet omia juttuja toisen ihmisen tekstiin. Eihän hän kerro mitään tuollaista missään? Itsestäni viesto vaikuttaa että ovat vasta tutustumassa eivätkä edes kunnolla tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkät tunteet toista kohtaan eivät ole pettämistä. Etkä sinä voi sitä tietää, etteikö puolisolle olisi mahdollisesta ihastumisesta kerrottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkät tunteet toista kohtaan eivät ole pettämistä. Etkä sinä voi sitä tietää, etteikö puolisolle olisi mahdollisesta ihastumisesta kerrottu.
Riippuu pitkälti parisuhteen säännöistä nämäkin asiat. Jos on tunteita niin niistäkin olisi hyvä puhua toiselle jotta suhde pysyy hyvänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu pitkälti parisuhteen säännöistä nämäkin asiat. Jos on tunteita niin niistäkin olisi hyvä puhua toiselle jotta suhde pysyy hyvänä.
Jaa a tuostakin voi olla montaa mieltä. Ystäväni mies kertoi hänelle ihastuneensa toiseen vaikka mitään ei sinällään ollut tapahtunut. Sanoi vaan että mitä se mulle siitä kertoo. Puhuisi ystävilleen jos mieltä painaa. Eivät kuitenkaan eroneet. Mutta ei tuollaisen kertominen mitenkään suhdetta lujita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka avio- tai avosuhteessa, ulkopuolinen ei voi ikinä tietää suhteen oikeaa tilannetta, ellei kysy suoraan. Se, että on nimet paperissa, ne eivät eivät ole ihmisten sydämeen välttämättä ikuisesti poltettu. Tuo on mielestäni tuommoista syyttömänä vankilaan -ajattelua.
Juuri näin!
- Anonyymi
Siksi et tiedä kun et kysy toiselta mitä hänelle kuuluu.
- Anonyymi
Jos tää oli naiselt miehelle niin lähesty vaan, ois iloinen yllätys :).
- Anonyymi
Todellakin lähestyn kun tilaisuus tulee 😉
Tänään oli aika hyvä, ehkä viikonloppuna joku aamu sitten. 💞
- Anonyymi
Niin ja hän ei ota yhteyttä siksi, että ei tiedä mitä sulla on elämässä menossa.
- Anonyymi
No nii tää just!'
- Anonyymi
Ei mun mies ole periksi ennenkään valloituksissaan antanut. Miks nyt antais?
- Anonyymi
Ai onko sun miestä yrittäny nämä epätoivoiset kurpat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai onko sun miestä yrittäny nämä epätoivoiset kurpat?
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Onko tuttu tilanne. Molemmat katsovat toisiaan ja miettivät; onpa kiinnostavan näköinen ja oloinen persoona, totta tosiaan ja molemmat miettivät, mikä mahtaa olla hänen elämäntilanteensa just nyt. Vaikka katseet voivat antaa sanatonta, positiivistakin viestiä, varman tiedon saa vain sanomalla jotain tai vaikka halaamalla.
- Anonyymi
Mm äijäl kestäny hetki.
- Anonyymi
Toisil pitkä pinna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisil pitkä pinna.
Nii ja sori beibi mä en kuulu siihe leirii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii ja sori beibi mä en kuulu siihe leirii
Mihi leirii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihi leirii?
siinä leirissä missä on nämä pitkä pinnaiset. mul on vtun lyhyt pinna 😂 tää on ollu tylyy huhuh
- Anonyymi
Niin tai sitten tietää mitä on meneillään tarkalleen.
- Anonyymi
No mulla ei ainakaan ole ollut tässä kuin väliaikainen muutaman viikon juttu jossa molemmille oli selvää ettei tulevaisuutta ole 😅
Siinä samalla kyllä aattelin sua ja ikäväin vaik olet mua roikottanut kuukausia viesteillä, että eiköhän sulla tässä ajassa ole ollut vaik kuin monta mimmiä - Anonyymi
Parisuhteessa arvostan rehellisyyttä, avoimuutta ja kommunikointia myös vaikeissa asioissa, sekä luottamusta, yhteen hiileenpuhaltamista, uskollisuutta. Tärkeää myös osoittaa Rakkautta niin, että toinen tajuaa ja uskoo /tietää olevan maailman tärkein ja ainoa yhteisellä elämäntaipaleella. ❤️😊😊👍☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteessa arvostan rehellisyyttä, avoimuutta ja kommunikointia myös vaikeissa asioissa, sekä luottamusta, yhteen hiileenpuhaltamista, uskollisuutta. Tärkeää myös osoittaa Rakkautta niin, että toinen tajuaa ja uskoo /tietää olevan maailman tärkein ja ainoa yhteisellä elämäntaipaleella. ❤️😊😊👍☀️
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tärkeää myös osoittaa Rakkautta niin, että toinen tajuaa ja uskoo /tietää olevan maailman tärkein ja ainoa yhteisellä elämäntaipaleella." - tunnenko piston sydämessäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulla ei ainakaan ole ollut tässä kuin väliaikainen muutaman viikon juttu jossa molemmille oli selvää ettei tulevaisuutta ole 😅
Siinä samalla kyllä aattelin sua ja ikäväin vaik olet mua roikottanut kuukausia viesteillä, että eiköhän sulla tässä ajassa ole ollut vaik kuin monta mimmiäTavallaan siis olet jo pettänyt minua vaikka ei olla suhteessa. Pariviikkoa käynyt panemassa jotain. Minulla ei ole ollut yhtään ketään ja olen sinulle selvästi sanonut tunteistani, mutta silti valitset mielummin tutustua uusiin ihmisiin ja puuhastella heidän kanssa ties mitä. En ymmärrä sua jos sulla edes koskaan oli mitään aitoja tunteita niin miten pystyit täähän kaikkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä samalla kyllä aattelin sua ja ikäväin vaik olet mua roikottanut kuukausia viesteillä, että eiköhän sulla tässä ajassa ole ollut vaik kuin monta mimmiäAnteeksi siitä, jottei ole ja jotta roikottanut. En oo ehtinyt vaik kuin monen mimmin kaa oleen, yhenkin kanssa riittää haastetta.
- Anonyymi
ei tarvitsekaan, eikä kannata. Kirosin teidät juuri takaisin, poltettu padkanne, puhdidtukoot täältä, menkööt sinne mistä tuli, vie pahaa ja huonoa sinne mistä tulivat, pois lue minulle aidosti rakkaat. Tuuli kuljeta pahaa kirousta heidän elämät, rahat kotinsa ja työnsä täyteen. raivoa heissä, nolaa ja nöyryytä, hakkaa matalaksi. Tuo hyvää, palauta rahani ja elämäni, näytä tie hyvään, itseeni ja suojaa heiltä.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Hän varmaan ajattelee ihan kuten sinä. Ei viitsi häiritä kun ei tiedä. Olette varsinaisia typeryksiä kun siirrätte aina vastuun muille.
- Anonyymi
Jatka kuvittelluu ihan raahassa vaan
- Anonyymi
Niin hirveesti kiinnostaisi, mutten kyllä ilkiä häiritä, mitähän hän minusta oikein ajattelisi. Noin kaunis ihminen, varmalla lähistöllä kuvataan jotain elokuvaa ja voin vahingossa joutua tielle siihen valokeilaan.
- Anonyymi
Voi hyvää päivää,että niinku oikein julkkikseen olet ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvää päivää,että niinku oikein julkkikseen olet ihastunut.
Ei näitä nykyään tiedä millä tyylillä keikaroivat. On tosi TV ja ei tosi VT -tähtiä.
- Anonyymi
Kerroin hänelle eilen omasta tilanteestani.
- Anonyymi
Vaikeita nuo lähestymiset, vaikka nainen lähestyisikin yllättäen Ja on joskus hiukan oltu tekemisissä silti helposti luovutan jos huomaan jotain joka viittaa että on ehkä pelkkää ystävällisyyttä esim. On samanlainen muitakin miehiä kohtaan, ehkä enemmänkin.. Itse oon ujo ja tuskin lähestyn koskaan romanttisessa mielessä vaikka kuinka kaunis ja mukava nainen ois, eikä tilannetta yhtään helpota kun on saanut pahasti siipeensä juurikin lähestyneeltä naiselta.
- Anonyymi
Noinhan se on. Mutta jos olen sanonut, että oli mukava tavata tai jutella, se tarkoittaa juuri sitä. Siihen voi luottaa.
- Anonyymi
Nää on nyt näitä...ikäeroa paljon ja viehättävä nainen kiva ois tutustua paremminkin mutta aina menee jonkun asian takia sivusuun, itse mokailin jo yhden tilaisuuden ja se oli sitten siinä, loukkaantui tai ajatteli etten oo kiinnostunut. Ei tullut tilaisuutta korjata töppäystä. Ehkä ensivuonna uudella uskolla..
- Anonyymi
Naiselta täytyy tulla jotain merkkejä että itse uskaltaisin jotain tehdä kun ikäerosta kysymys. Niin se vaan on.
- Anonyymi
Et sä/hän ole mitään ole kuvitellut.
- Anonyymi
En olekkaan. Kuvittelut ei kuulu tapoihin.
- Anonyymi
Liian vaikeaa? Anna olla.
Jos molemminpuolin olisi halua ja luottamusta, olisi jo tapahtunut.- Anonyymi
Eli sun puolelta ei ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sun puolelta ei ole?
Ei ole mitään tuntemattoman kanssa. En ole puhunu kanssasi. Jos olet ihastunut häneen meitä useampi täällä. Olet jutelut toisen kanssa.
- Anonyymi
Saattaa myös olla, että sitä on itse vain kuvitellut kaiken omassa harhaisessa päässään. Kyllä näin on käynyt täällä sekavassa viidakossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762171
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181956- 721213
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2341115Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2851065- 148993
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua71983- 45966
Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....137944Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa56903