https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010646519.html
"Kainuun prikaatissa on tällä hetkellä satoja sairastuneita."
----------
Toimiiko rokote, jos satoja sairastuneita koronaan? Ilman piikkejä, vahvalla immuniteetillä tuokin määrä olisi vain murto-osa.
Toimiiko rokotteille luvattu laumasuoja? Ei. Toimi.
Toimiiko rokote? (satoja sairastuneita)
27
373
Vastaukset
- Anonyymi
sairastuneet ovat rokotettuja
- Anonyymi
Juuri sitä tarkoitinkin (ap)... Mitä enemmän rokotetta, sitä enemmän koronaa... Korona kasvaa samassa suhteessa, mitä enemmän rokotetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sitä tarkoitinkin (ap)... Mitä enemmän rokotetta, sitä enemmän koronaa... Korona kasvaa samassa suhteessa, mitä enemmän rokotetaan.
Korona kasvaa siinä suhteessa mitä enemmän testaan sopivalla THL:n valitsemalla testitikulla
- Anonyymi
"Laumasuoja on tilanne, jossa niin suuri määrä ihmisiä on vastustuskykyisiä taudille, ettei taudinaiheuttaja pääse leviämään väestössä. Laumasuoja voidaan saavuttaa joko sairastamalla tauti tai rokotuksilla"
-------------------
Hah... Hah...
Pitikö satu laumasuojasta paikkaansa koronarokotteilla? Satoja rokotettuja sairaana. 😂🤣
Laumasuoja ei hitto toiminut... ✔ - Anonyymi
Kaksi tai kolme vuotta sitten otettu rokote ei tarjoa mitään suojaa
Rokotteen antama suoja kestää 2-4 kk- Anonyymi
tyhmimmät on vetänyt kyllä piikkejä 3-10 kierrosta.
2 rokotetta luvattiin lopettaa tauti... Lupaus ei pitänyt paikkaansa, joten tauti jyllää edelleen. Varsinkin rokotetuilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tyhmimmät on vetänyt kyllä piikkejä 3-10 kierrosta.
2 rokotetta luvattiin lopettaa tauti... Lupaus ei pitänyt paikkaansa, joten tauti jyllää edelleen. Varsinkin rokotetuilla.Piikkejä ottaa enää 2% väestöstä
Suurin osa lopetti kakkos tai kolmoskierrokseen 2022
- Anonyymi
Mrna korona rokote Suojaa jopa yli 90% tarttumiselta näinhän meille uutisoitiin ei suojannut yhtään kaikki oli kusetusta . tuottaa laumasuojan ihmisille uutisoitiin
Ei tuottanut laumasuojaa kusetusta.
tutkittu ja turvallinen uutisoitiin ei ollut turvallinen kusetusta.
Terveyden hoitoalan rokote pakko 48a perustui
Rokotteen hyvään suojaan tarttuvuutta vastaan
Ei suojannut yhtään kusetusta.
Korona rokotus oli ihmiskunnan suurin kusetus
Josta hyötyivät vain osakkeen omistajat.
Todennäköisesti pandemiat lisääntyvät ja rikkaat rikastuvat . - Anonyymi
Armeijassa porukat ovat isolla joukolla pienissä tiloissa, ei se ole mikään ihme, jos tarttuvat taudit leviävät herkästi.
- Anonyymi
siihen päälle vielä rokotteella romahdutettu immuniteetti. Päälle adenovirukset ihmisille, joilla on adenviruspohjaisia rokotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siihen päälle vielä rokotteella romahdutettu immuniteetti. Päälle adenovirukset ihmisille, joilla on adenviruspohjaisia rokotteita.
No niin.... elämä on joskus haasteellista....
- Anonyymi
Eikö vitun idiootit osaa edes lukea, eihän nää ole koronaan sairastunut vaan adenovirukseen. No kaikki uutiset käy näköjään paskan levitykseen
- Anonyymi
Ihmisten pelosta se johtuu, että tämä piikkisönkötys, ym. ei lopu koskaan.
- Anonyymi
eihän niitä ollut edes rokotettu
- Anonyymi
Ai 24v miehiä ei ole rokotettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai 24v miehiä ei ole rokotettu?
Tilastollisesti 80%
- Anonyymi
Kajaanin kasarmit ovat olleet homepesiä ainakin 10 vuotta. Varusmiehet menevät sinne terveinä ja jos loppuun asti jaksavat köhiä saavat sieltä astman ja keuhkotaudin. Esikunta painaa ongelmat villasella. Sotilaan osa on sama ,kuin helmisimpukan.Päältä ajetaan sen 400 kertaa. Sorry
- Anonyymi
Eikö teillä oo omaa elämää ?
- Anonyymi
Salmisen elämä pyörii rokotteiden puolustelemisen ympärillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salmisen elämä pyörii rokotteiden puolustelemisen ympärillä
Täällä roikkuvienko elämä pyörii sitten rokotteiden haukkumisen ympärillä...
Mielenkiintoista.... tai sitten ei...
- Anonyymi
Ei toimi! Adenovirusta vastaan ei ole toimivaa rokotetta.
- Anonyymi
Ei ole koronaakaan,
- Anonyymi
eihän niitä ole edes rokotettukaan
- Anonyymi
sitäpaitsi heissä on suurin osa jossain flunssassa
- Anonyymi
No se on se adenovirus. Kuinka vaikeaa on tajuta ?
- Anonyymi
Uusi mrna rokote suojaa hyvin hyttysenpistolta jopa yli 90%
kaikki lampaat jonottamaan antaa myös laumaimmuniteetin.- Anonyymi
Hehe..
Talvi tulossa, ei oo pelkoa hyttysistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513