Raakkujen yli ajettiin 400 kertaa!

Anonyymi-ap

Miksei asiaan puututtu aikaisemmin?

Miksi luonnonsuojelijat viivyttelivät?

Luonnosuojelijathan tässä syytteeseen pitää laittaa!

28

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän muutama raakku ja hirveä huuto

• Anonyymi

Arvaa jos olisi ollut vaikka yksi persu, niin mikä sarjauhritumisten aalto oltaisiin koettu.

• Anonyymi

Aina kun ajaa kerran yli rauskusta, pitää ynnätä 600 euroa, vaikka olisi sama rousku kyseessä.

• Anonyymi

Olis kahliutunu koneen teliin kiinni. Hittoako jälkeen huutelevat.

Menee taas vähä överiksi. Joo, ikävää että siitä ajettiin, mutta elämä jatkuu kuitenkin, eikä kukaan elävä kuollut. Ihminen nuo kuitenkin lopulta olis syöny. Se on se kiertokulku.

• Anonyymi

Metsäkoneen pitäisi hälyttää ennen raakun yli ajamista. Ilmeisesti tämä kuski vain innostui piippauksesta?

https://yle.fi/a/74-20106815

"Metsäkoneissa kuuluu olla lain mukaan kartta ja ohje, joissa näkyvät muun muassa työmaan vaaranpaikat, huomioon otettavat ympäristöasiat ja työmaan rajat.

Koneissa on myös piippaava järjestelmä, joka hälyttää, jos väärälle alueelle mennään."

• Anonyymi

Kun mikään ei riitä.

• Anonyymi

Piipertäjien maksettava raakkutuhot.

• Anonyymi

Minä oisin ajanut ainakin MILJOONA kertaa saatana.

• Anonyymi

Pitäähän se tuho varmistaa. Mystinen metsätyömies varmisteli vielä senkin jälkeen kun asiasta oli huomautettu.

• Anonyymi

Onkohan kauaa "metsätyömies" kun alkaa korvausvaatimukset edetä Stora Ensolle, aliurakoitsijalle, koneurakoitsijalle jne. ja paska valua ylhäältä alas niin saattaa olla uuden ammatin opettelu edessä...

• Anonyymi

Persu ei jätä tuhovimmaansa puolivillaiseksi. Kun kerran tuhotaan vihattujen viherpiipertäjien luonnonsuojelualuetta, niin se tehdään perusteellisesti.

Mutta luulenpa että tuota koneenkuljettajaa ei enää naurattanut nähtyään uutiset ja tajuttuaan että edessä on poliisikuulustelu epäiltynä törkeästä luonnonsuojelurikoksesta, jollaisesta tuomitaan aina vankeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu ei jätä tuhovimmaansa puolivillaiseksi. Kun kerran tuhotaan vihattujen viherpiipertäjien luonnonsuojelualuetta, niin se tehdään perusteellisesti.

Mutta luulenpa että tuota koneenkuljettajaa ei enää naurattanut nähtyään uutiset ja tajuttuaan että edessä on poliisikuulustelu epäiltynä törkeästä luonnonsuojelurikoksesta, jollaisesta tuomitaan aina vankeutta.

Vihervassut kannattaa rajatonta maahanmuuttoa joka nostaa hiilijalanjälkeä valtavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihervassut kannattaa rajatonta maahanmuuttoa joka nostaa hiilijalanjälkeä valtavasti.

Tekopyhinä he syyttävät muita luonnon turmelemisesta.

Näille tulijoille joudutaan raivaamaan uusia asuinalueita mistäs muualta kuin metsästä. Se siitä vihervassujen luonnonsuojelusta.

• Anonyymi

Helsinkiläinen cityvihreä luonnonsuojelija kuuli ensimmäistä kertaa raakuista. Saimaannorppa on kuitenkin jo ennestään tuttu t-paidasta.

• Anonyymi

voi kauheeta,, mitä elämä olis ilman raakkuja...

• Anonyymi

nyt viherpiiparit istumaan joelle,, ai niin, eihän se ole niin mukavaa kuin kadulla istuminen..joten nauttikoot he vain kaikista sossutuista.

• Anonyymi

Nyt Stora -Enson metsäpäällikkö mussutti uutisisissa että pitää varmistaa tiedon perille meno,eli yrittävät vielä kääntää mielikuvan etteivät olisi muka tienneet!Jo toukokuussa ELY-keskus varoitti Stora -Ensoa että on kielletty ajaa joen yli.Ja itse motokuskina tiedän että tieto on takuulla ollut tekijöillä sata varmasti!Pelkkiä idiootteja ollut työtä suorittamassa ja maksavat kyllä kovan hinnan typeryydestään.Jokaisen metsäyhtiön kartta ohjelmissa on suojellut kohteet merkitty punaisella ja työohjeessa takuulla painotettu asiaa.Lisäksi on ollut kiertotie joka on ollut tarkoitettu käytettäväksi mutta idiootit oikaisi!Ja maksavat!

• Anonyymi

"Ja itse motokuskina "

Älä puhu p a s k a a, viher hörhö olet.

• Anonyymi

Niin, miksi he viivyttelivät?

• Anonyymi

Olisivat voineet soittaa ukolle että lopettaa ajamisen siltä kohdalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisivat voineet soittaa ukolle että lopettaa ajamisen siltä kohdalta.

Tuo "ukko" on inceI persujonne, joka ei ole edes tissejä koskaan nähnyt.

Persuilee kuten Halla-aho, Purra ja Rantanen on ohjeistanut. Kaikki Kremlin mukaisesti.

• Anonyymi

Stora enson haastattelussa paistoi kyllä läpi, et urakoitsijalle ei ollut tieto kulkeutunut, muuta kuin suositus suojavyöhykkeestä vesistöön nähden.

Ei kukaan konekuski lähde kiertämään mahdollisesti satojen metrien lenkkiä, ellei sillä ole tietoa, että kyseistä kohtaa vesistöä ei saa missään tapauksessa ylittää koneella.

Konekuski soitti biologin ilmoituksen jälkeen ajojärjestelijälle, joka niin ikään antoi ajoluvan vesistön ylitykseen.

Ihan täysin Stora enson moka.

• Anonyymi

Kirjoittelit täyttä satua. Leimikolla olevia koneita ei ohjaa "ajojärjestelijä".

Tässä oli kyse putinistipersuprovokaatiosta. Luonto pitää tuhota hinnalla millä hyvänsä, koska Kreml on niin määrännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelit täyttä satua. Leimikolla olevia koneita ei ohjaa "ajojärjestelijä".

Tässä oli kyse putinistipersuprovokaatiosta. Luonto pitää tuhota hinnalla millä hyvänsä, koska Kreml on niin määrännyt.

No ilmoittanut yhtiössä ylemmälle taholle asiasta, joka ei ollut kieltänyt työskentelyn jatkamista kyseisessä paikassa.

• Anonyymi

Jos tuo hakkuutyömaa on ollut niinkin iso, että noin monesti on raakkujoen yli on ajettu niin mieleen tulee, että onkohan metsänomistaja käynyt työmaalla kuinkakin innokkaasti? Ainakin, jos olis mun metsää, niin kyllä mä kävisin katsomassa töiden jälkeä. Varmasti kävisin jopa huomauttamassa, että muistavat suojelualueen hakkuun säännöt. Tuollaiseen kohteeseen liitty paljon sellaista mikä pitää ottaa huomioon (tarpeeksi leveä suoja-alue joelle). Tuollanen raakkuesiintymä on ainutlaatuinen ja olisin ylpeä, jos se esiintyisi mun metsässä ja varmasti olisin tarkka työnjäljestä. Jos hän on käynyt, niin miksi hakkuut ovat jatkuneet?

• Anonyymi

Raakut ovat nyt kaikkien huulilla.

• Anonyymi

Elokapinakin olilsi ehtinyt paikalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe