Lekuri halua olla minulle ilkeä.

Anonyymi-ap

Miksi lekuri kohtele minua epä tasapuolisesti kun ei määrä minulle bentsoja tai Atarax ahdistuksen mutta muilla ei ole mitän vaikeuksia saada bentsoja tai Atarax ahdistuksen.

Lekuri halua olla minulle ilkeä mutta muut saa kyllä bentsoja tai Atarax ahdistuksen että ei lekurilla ole mitän bentsoja tai Atarax vastan kun hän kyllä anta nittä muille melko kevyein perustein hän ei vain halua nittä minulle kirjoitta kun hän halua olla minulle ilkeä ja sen takia hän halua että minulla on ankeat oltavat.

3

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koita saada niitä yksityiseltä. Luulen että terveyskeskus voi määrätä Ataraxia mutta niiltä ei saa bentsoja.

• Anonyymi

Mo en ymmärrä milis lääkäri kieltää ataraxin sinulta , vaihda lääkäriä,

• Anonyymi

Ilmeisesti tarkoitat epätasapuolisuudella sitä että tulet kohdelluksi toisin kuin joku toinen, olit sitten ulkomaalaistaustainen tai et. Lähtökohtaisesti terveyskeskus ei määrää bentsoja mihinkään, ahdistuksen suhteen he kokevat että on parempiakin lääkkeitä joihin ei synny riippuvuutta. Tämä on lähinnä selitys sille että väärinkäytösten vuoksi on helpompi olla määräämättä bentsoja ollenkaan, ne ovat paljon parempi lääke ahdistukseen kuin useiden viikkojen päästä vaikuttavat masennuslääkkeet joilla voi olla tosi vaikeita sivuvaikutuksia. Ei saa bentsoja muutkaan kuin sinä terkkarista. Yksityinen lääkäriasema auttaa, varmistu ettei valitsemasi lääkäri ole maininnut netissä ettei määrää PKV lääkityksiä. Atarax mulla on ihon kutinaan eikä se kyllä sen enempää väsytä kuin auta mihinkään mielialaankaan. Vanha lääke, aikanaan tehty vääriä tulkintoja vaikutuksista. Ataraxia pitäisi kyllä saada terveysasemalta, se on antihistamiini ilman riippuvuuspulmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7528
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      933
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe