Miksi lekuri kohtele minua epä tasapuolisesti kun ei määrä minulle bentsoja tai Atarax ahdistuksen mutta muilla ei ole mitän vaikeuksia saada bentsoja tai Atarax ahdistuksen.
Lekuri halua olla minulle ilkeä mutta muut saa kyllä bentsoja tai Atarax ahdistuksen että ei lekurilla ole mitän bentsoja tai Atarax vastan kun hän kyllä anta nittä muille melko kevyein perustein hän ei vain halua nittä minulle kirjoitta kun hän halua olla minulle ilkeä ja sen takia hän halua että minulla on ankeat oltavat.
Lekuri halua olla minulle ilkeä.
3
208
Vastaukset
- Anonyymi
Koita saada niitä yksityiseltä. Luulen että terveyskeskus voi määrätä Ataraxia mutta niiltä ei saa bentsoja.
- Anonyymi
Mo en ymmärrä milis lääkäri kieltää ataraxin sinulta , vaihda lääkäriä,
- Anonyymi
Ilmeisesti tarkoitat epätasapuolisuudella sitä että tulet kohdelluksi toisin kuin joku toinen, olit sitten ulkomaalaistaustainen tai et. Lähtökohtaisesti terveyskeskus ei määrää bentsoja mihinkään, ahdistuksen suhteen he kokevat että on parempiakin lääkkeitä joihin ei synny riippuvuutta. Tämä on lähinnä selitys sille että väärinkäytösten vuoksi on helpompi olla määräämättä bentsoja ollenkaan, ne ovat paljon parempi lääke ahdistukseen kuin useiden viikkojen päästä vaikuttavat masennuslääkkeet joilla voi olla tosi vaikeita sivuvaikutuksia. Ei saa bentsoja muutkaan kuin sinä terkkarista. Yksityinen lääkäriasema auttaa, varmistu ettei valitsemasi lääkäri ole maininnut netissä ettei määrää PKV lääkityksiä. Atarax mulla on ihon kutinaan eikä se kyllä sen enempää väsytä kuin auta mihinkään mielialaankaan. Vanha lääke, aikanaan tehty vääriä tulkintoja vaikutuksista. Ataraxia pitäisi kyllä saada terveysasemalta, se on antihistamiini ilman riippuvuuspulmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1653530Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem492617Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332584Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k142399Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232243Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien831962Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91928Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1611846Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31683Nyt trollataan ainoastaan maahanmuutosta!
Unohdetaan hallituksen leikkaukset ja Perussuomalaisten valheet ja nostetaan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪711552