Monet kirkossakävijät kantavat kaulassaan ristiä tai heillä on kotonaan krusifiksi ja ristejä nähdään myös monissa kirkkorakennuksissa. Mutta tiedätkö, että risti on todellisuudessa pakanallista alkuperää ? Tosiasiat osoittavat, että risti, jota on pidetty vain kristillisyydelle tunnusomaisena vertauskuvana, oli käytössä jo satoja vuosia ennen Kristusta.
Mutta eikö Jeesusta naulittu kahdesta hirrestä tehtyyn ristiin. Raamattu osoittaa selvästi ettei näin tapahtunut, vaan että Jeesus kuoli puussa.
eksytystä on monenlaista, JT ei eksytä!
11
155
Vastaukset
- Anonyymi
Valehtelet.
- Anonyymi
Raamattu ei valehtele, olet sitä itse, häpeä nulikka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei valehtele, olet sitä itse, häpeä nulikka!
Miten oli JT 1975 fiasko??? Siinähähän valehdeltiin niin maan perusteelliseti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten oli JT 1975 fiasko??? Siinähähän valehdeltiin niin maan perusteelliseti.
Ei siinä valehdeltu sanakaan, koska jumalan aika on eri kuin ihmisten!
1975 ennustettu aika löytyy raamatusta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä valehdeltu sanakaan, koska jumalan aika on eri kuin ihmisten!
1975 ennustettu aika löytyy raamatusta!Sanatarkasti Herätkää lehti kirjoitti seuraavaa:
»Jos olet nuori, niin sinun on myös tunnustettava se tosiasia, ettet ehdi tulla vanhaksi nykyisessä asiainjärjestelmässä. Miksi et? Koska kaikki Raamatun ennustusten täyttymyksen todisteet osoittavat, että tämä turmeltunut järjestelmä on saava loppunsa muutaman vuoden kuluessa. Jeesus ennusti siitä sukupolvesta, joka näki "viimeisten päivien" alun vuonna 1914: "Tämä sukupolvi ei katoa, ennen kuin kaikki nämä tapahtuvat." – Matt. 24:34. Niinpä jos olet nuori, et ehdi toteuttaa mitään tämän järjestelmän tarjoamaa elämänuraa.»
(Herätkää! 8.9.1969 s.14)
Tässä kirjoitettiin täysin ihmisen ajasta ei Jumalan ajasta, joten lopeta valehtelu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanatarkasti Herätkää lehti kirjoitti seuraavaa:
»Jos olet nuori, niin sinun on myös tunnustettava se tosiasia, ettet ehdi tulla vanhaksi nykyisessä asiainjärjestelmässä. Miksi et? Koska kaikki Raamatun ennustusten täyttymyksen todisteet osoittavat, että tämä turmeltunut järjestelmä on saava loppunsa muutaman vuoden kuluessa. Jeesus ennusti siitä sukupolvesta, joka näki "viimeisten päivien" alun vuonna 1914: "Tämä sukupolvi ei katoa, ennen kuin kaikki nämä tapahtuvat." – Matt. 24:34. Niinpä jos olet nuori, et ehdi toteuttaa mitään tämän järjestelmän tarjoamaa elämänuraa.»
(Herätkää! 8.9.1969 s.14)
Tässä kirjoitettiin täysin ihmisen ajasta ei Jumalan ajasta, joten lopeta valehtelu.»Jos olet nuori, niin sinun on myös tunnustettava se tosiasia, ettet ehdi tulla vanhaksi nykyisessä asiainjärjestelmässä.
- kun vaaditaan tunnustamaan tosiasiana, se on varmaksi väittämistä
Koska kaikki Raamatun ennustusten täyttymyksen todisteet osoittavat, että tämä turmeltunut järjestelmä on saava loppunsa muutaman vuoden kuluessa.
- aikaa annettiin muutama vuosi, kuinka kävi?
Jeesus ennusti siitä sukupolvesta, joka näki "viimeisten päivien" alun vuonna 1914: "Tämä sukupolvi ei katoa, ennen kuin kaikki nämä tapahtuvat." – Matt. 24:34.
- tuo oppi kumottiin vuonna 1995, senkin jälkeen oppi on muuttunut
Niinpä jos olet nuori, et ehdi toteuttaa mitään tämän järjestelmän tarjoamaa elämänuraa.»
- tuon ajan nuoret ovat jo vanhoja ja olisivat ehtineet toteuttaa minkä tahansa uran
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2024-08-23 19:07:49
" risti on todellisuudessa pakanallista alkuperää ? "
-Tiesitkö, että vartiotorni on käyttänyt ristinvastaiseen sotaansa perusteena kirjaa, joka itse asiassa esittää todisteet että Jeesus naulittiin ristille ?
Turusen kirjasta näet todisteen asiasta.
-Semmoinenkin seikka, että vartiotornin kanteen painettiin ennen risti - tunnus.
-Mutta eikös sellaisen kansikuva ole Turusen kirjassakin.
Kun oppia on muuteltu, voidaan se muuttaa takaisinkin.
Kuten Room. 13 esivallat:
1929: Roomalaiskirjeen 13:1 Suurvaltiaat ovat Jehova Jumala ja Jeesus Kristus
1962: Roomalaiskirjeen 13:1 ylivallat tunnistettiin maallisiksi hallituksiksi[3]
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Jehovan_todistajien_oppimuutoksista- Anonyymi
JT eivät puhu Raamatun sanaa vastaan, koska Raamatussa mainitaan 2 eri kertaa, että jeesus laitettiin PAALUUN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT eivät puhu Raamatun sanaa vastaan, koska Raamatussa mainitaan 2 eri kertaa, että jeesus laitettiin PAALUUN!
Mitkä ovat ne 2 kohtaa Raamatussa. Laita ne tähän. Todista se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ovat ne 2 kohtaa Raamatussa. Laita ne tähän. Todista se.
Osaatko jo lukea?
- Anonyymi
Filipp. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569