Miten saa takaisin sen ajan ennen pelastusta?

Anonyymi-ap

Jos on pelastunut ja käynyt kasteellakin, mutta Jeesus ja uusi elämä osoittautui semmoiseksi ettei kiinnosta. Myös auttaminen oli mitäänsanomatonta parhaimmillaankin. Miten saa takaisin sen ajan ennen pelastusta tai jonkun korvauksen, että tuhlasin elämää siihen uskonelämiseen.

Ps. Tiedän, että se että pelastuu helvetiltä on se tavoite muttei se riitä korvaukseksi vaikka pääsisinkin lopulta taivaaseen.

4

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus on Taivaan ja maan Herra, sitä lukuunottamatta ettei se pysty tekemään mitään. Siksi monilla ihmisillä, myös uskovilla on surkea ja kauhea elämä.

    • Anonyymi

      Kasteella käyminen ei pelasta. Sinua on huijattu. Se että turvaat Jeesukse kuolemaan sinun synneistäsi ja siihen että hän on noussut kuolleista sinut vanhurskauttaakseen, pelastaa. Se että uskot hänet Herraksi. Johannes kastaja ja Pietari opettivat parannuksen kastetta Israelille. Sinä tulet vanhurskaaksi kun turvaat siihen mitä Jeesus on hyväksesi tehnyt et omilla pyrkimyksilläsi. Jeesus meni ristillä toiseen kuolemaan meidän puolestamme. Hän, Jumala, kärsi ristillä helvetin, meidän puolestamme. Pelastus on hänen teoissaan, ei meidän.

      Sekä Johannes että Pietari opettivat Israelille että he saisivat kasteen kautta synnit anteeksi (Apt. 2:38). Katso minkä ilmoituksen Jeesus antoi Paavalille:

      Room:4
      "Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta, mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskauttaa jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi; niinkuin myös Daavid ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja:
      "Autuaat ne,
      joiden rikokset ovat anteeksi annetut
      ja joiden synnit ovat peitetyt!
      Autuas se mies,
      jolle Herra ei lue syntiä!"

      Huom! Vanhurskaus on ihmiselle sitä, että hänen synnit on anteeksiannettu. Ja tuossa sanotaan että usko luetaan vanhurskaudeksi, siis syntien anteeksiantamukseksi.

    • Anonyymi

      Jeesus Kristus = kusinen typerä ukko, joka ei pysty edes uskovista pitämään huolta. Sen tkia suurimmalla osalla uskovista on surkea kauhea elämä eikä nillä ole helvetin pelon lisäksi paljon mitään muuta.

      Naurettava Herra joka ei pysty tekemään mitään. Muistellaan sitten taivaassa niitä kolmea ihmettä mitä kerran kymmenessä vuodessa tapahtuu myöhemmin ja ihmetellään Hahahahah!!

    • Anonyymi

      Raakut on ihmeellisiä virtaavassa purossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe