Kukaan ei tiedä millaista taivaassa tai helvetissä on. Kaikki tieto perustuu vain Raamatun kirjotuksiin joiden todenperäisyyttä ei ole voitu vahvistaa. Kovasti uskovaiset yrittävät keinolla millä hyvänsä perustella että kyllä se nyt vain näin menee jne mutta mitään pitävää näyttöä asioista ei ole.
Ainut mikä on varmaa on verot, jääkiekon mm kisat, rauhoittavat lääkkeet ja köyhän kuolema.
Jään odottamaan uskovaisten puolusteluja, perusteluja ja muita avautumisia. Mihinkäs tässä on kiire valmiissa maailmassa. Olkaa hyvä ja aloittakaa.
Mikään ei ole varmaa
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ihminen joko uskoo kirjoituksilla olevan auktoriteettiä tai ei. Sinä et usko. Uskovainen uskoo. Usko Jeesukseen on uskoa Raamattuun Jumalan sanana. Raamatussa väitetään että Jeesuksessa ne sanat jotka on kirjoitettu, tulivat ruumiillisesti maailmaan. Niin kauan kuin olet liitossa iltapäivälehtien ja muiden satukirjojen kanssa, et tule pitämään Raamattua minään.
- Anonyymi
....
Ongelma ei ole se, että meille uskovaisilla ei ole tarpeeksi hyviä todistuksia sinulle, vaan sinun mieltymyksesi muihin kirjoituksiin Raamatun sijaan. Raamattu on täysin eri kirja kun sitä alkaa lukemaan uskovaisena ja kun unohtaa sen, mitä kirkot ja seurakunnat siitä opettavat. Erilaiset kirkot kun lukevat tekstiin omat kantansa ja asenteensa. Mutta ensiksi sinun pitäisi purkaa liittosi ja luottamuksesi kaikkien muiden sanomien kanssa, jotka ovat maailmassa liikkeellä. Ateismi on oma evankeliuminsa sen kannattajille. Sillä on opettajansa ja julistajansa aivan kuten Jeesuksella. Anonyymi kirjoitti:
....
Ongelma ei ole se, että meille uskovaisilla ei ole tarpeeksi hyviä todistuksia sinulle, vaan sinun mieltymyksesi muihin kirjoituksiin Raamatun sijaan. Raamattu on täysin eri kirja kun sitä alkaa lukemaan uskovaisena ja kun unohtaa sen, mitä kirkot ja seurakunnat siitä opettavat. Erilaiset kirkot kun lukevat tekstiin omat kantansa ja asenteensa. Mutta ensiksi sinun pitäisi purkaa liittosi ja luottamuksesi kaikkien muiden sanomien kanssa, jotka ovat maailmassa liikkeellä. Ateismi on oma evankeliuminsa sen kannattajille. Sillä on opettajansa ja julistajansa aivan kuten Jeesuksella."Ongelma ei ole se, että meille uskovaisilla ei ole tarpeeksi hyviä todistuksia sinulle, vaan sinun mieltymyksesi muihin kirjoituksiin Raamatun sijaan. "
Tämäon uskovaisille tyypillinen hätäselitys: asia yritetään kääntää niin, että uskovien kyvyttömyys todistaa väitteensä olisi jotenkin ateistien vika.
"Raamattu on täysin eri kirja kun sitä alkaa lukemaan uskovaisena ja kun unohtaa sen, mitä kirkot ja seurakunnat siitä opettavat."
Tämä on kyllä totta: kun olin vielä uskovainen ja luin Raamatun yrittämättä selitellä itselleni sen sisältöä kristillisten oppien läpi, jouduin myöntämään itselleni etten näe siinä mitään jumalallista.
Tosin minusta tuntuu, että tarkoitit, että Raamattua pitää lukea niin että uskoo sokeasti sen olevan totta.
- Anonyymi
Taivas ja helvetti ovat vain uskovien korvien välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477