Orpon rakasvaimo-tapauksessa oleellisin asia on se, voiko vallan rajoista sopia kavereiden kesken?
- Moi Alex, auta! Ninalla on viiskymppiset (unohdin, oma moka!) Voit sä mennä? Korvaan sitten joskus.
- Totta kai miestä on autettava. Vähän oon kiitollisuudenvelassakin. Hoituu.
Hywien weljien toimintatavat
11
215
Vastaukset
- Anonyymi
Moi Pete, Allu täällä, mun eukolla on vaihdevuodet, voitko sä nyt tuurata mua ja mennä yhdelle turhalle maakuntamatkalle, kun mäkin oon tuurannu sua!?
Munki pitää nyt asettaa perhe etusijalle ja jäädä kotiin hoitamaan emäntää ja keittää kaurapuuro lapsille.
Älä ihan laitamyötäisessä ole, ainakaan koko vierailuaikaa.
Tack! My dear Brother!
Näin se homma etenee, jos ei mitään parempaakaan keksitä! - Anonyymi
Stubbi varmaan hoisi palaverihommat paremmin kuin Orpo. Ainakin oli enemmän äänessä, sujuvammin.
Tämä tosin ei oikeuta Orpoa jättämään väliin työtehtäviä synttäreiden vuoksi.- Anonyymi
Aika kummallista, ettei synttäreitä voitu siirtää viikolla. Ehkä rajavartioston mökki ei ollut vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kummallista, ettei synttäreitä voitu siirtää viikolla. Ehkä rajavartioston mökki ei ollut vapaana.
Ja synttärit oli 17 pvä ei enää 18 pvä
- Anonyymi
Orpo tarjosi Stubille ehkä kaljat. Tai päinvastoin, Stubbi varmaan innostui, kun pääsi reissaamaan ja pätemään.
Hyvä veli juttu sekin, että jos rajavartioston majaa käyttäisi. Presidentille moisen edun soisi, vinkiksi Stubille. Onhan se turvallinen lomakohde.- Anonyymi
Rajavartioston mökillä saattaa saada Russofobisen tartunnan.
- Anonyymi
Kuinka monta aloitusta ajatteli kirjoittaa aiheesta, https://keskustelu.suomi24.fi/t/18599151/persupojallani-on-huomenna-50-vuotis-synttarit!
- Anonyymi
Noin se menee ap. Ensin poistat muiden viestit joissa sinulta kysytään montako avausta samasta aiheesta ajattelit vielä kirjoittaa? Minkä jälkeen sinä kirjoitat itse viestin missä kysyt itseltäsi saman kysymyksen. Sinun viestisi säilyessä sensuurilta kuten aina ennenkin viestiesi suhteen joissa itsellesi päätä auot.
- Anonyymi
eikös se akalla ollut joku matubisnes lakitoimisto ?
- Anonyymi00021
Riikka: Me rakennamme uudestaan luokkayhteiskuntaa. Demokratia kuuluu menneisyyteen. Kansaa täytyy hallita lujalla kädellä ja kepillä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91872Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22728