Työttömät risusavottaan, kun kerran Venäjällä rintamalle

Anonyymi-ap

Risusavotan tekeminen raivaussaksilla on turvallista tekemistä ja pääsee joka yö nukkumaankin. Toista se on Venäjällä.

Että olkaahan työttömät kiitollisia siitä kuinka hellävaraisesti teistä Suomessa huolehditaan.

123

473

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisihan tuota risusavottaan lähteä sellaisella 2500 euron kuukausipalkalla, ei muuten.

• Anonyymi

Työstä on maksettava palkka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtön saa risusavotoinnista työttömyysetuuden ja mikäli isäntä ei tarjoa muonitusta, niin 9 euron kulukorvauksen päivältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtön saa risusavotoinnista työttömyysetuuden ja mikäli isäntä ei tarjoa muonitusta, niin 9 euron kulukorvauksen päivältä.

Työstä kuuluu maksaa palkka eikä sosiaalitukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla kiturahalla ei katkota kuin männyn- ja kuusentaimet. Pajut ja lepät jätetään pystyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittää että saa rahaa. Samoja euroja ne on kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä työttömyysetuutta ole pakko ottaa vastaan. Mutta silloin ei pääse risusavottaankaan hankkimaan työkokemusta ja verkostoitumaan, mikä heikentää mahdollisuuksia työllistyä myöhemmin palkkatöihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi persuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi persuilla.

Afrikan tähden rahoillako itse maksat kaupassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Afrikan tähden rahoillako itse maksat kaupassa?

Viisastelee porvaritrolli huutelussaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisastelee porvaritrolli huutelussaan.

Kerro ihmeessä tuosta omasta valuutastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun risusavotasta maksetaan alan TES-palkka ja muut edut sekä mahdollinen kulukorvaus sekä tarvittavat varusteet niin toki, toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, koksupersujen työllisyys perustuu ihmisriistoo kuten olemme huomanneet Thaimaasta Suomeen tuotettujen marjanpoimijoidenkin kohdalla. Täällä vallitsee edelleen synkkä porvarien isäntä-renki/piikakulttuuri.

• Anonyymi

Työstä saa palkkaa, ei työttömyyskorvausta, eikä työtä tekevä ole työtön vaan työläinen. Koksupersujen ajatus- ja arvomaailma sekaisin ja 100-vuoden takaa.

• Anonyymi

Jokaisessa koksupersussa asuu pikkusieluinen riistäjä, oikeistolaisuus on näet luonnevika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun risusavotasta maksetaan alan TES-palkka ja muut edut sekä mahdollinen kulukorvaus sekä tarvittavat varusteet niin toki, toki.

Työtön saa toki hakeutua palkkatöihinkin niin halutessaan.

Risusavottaa tehdään vastineeksi työttömyysetuudelle.

Jokainen saa itse päättää mitä kautta elantonsa hankkii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, koksupersujen työllisyys perustuu ihmisriistoo kuten olemme huomanneet Thaimaasta Suomeen tuotettujen marjanpoimijoidenkin kohdalla. Täällä vallitsee edelleen synkkä porvarien isäntä-renki/piikakulttuuri.

Riistoa on elää toisten siivellä tekemättä mitään.

Venäjällä tosiaan joutuu rintamalle. Siihen nähden tämä risusavotointi on aika pehmeä tapa laittaa työttömät osallistumaan oman elantonsa hankintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos saa työttömyysetuutta, ei saa tehdä töitä. Etkö tuota tiennyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken työn tulee olla palkkatyötä TES-palkkauksella ja työehdoilla. Koksupersu ei ymmärrä kun on sisäänpäin kääntynyt narsisti. Orjat tekivät pakkotyötä saadakseen ruuan, vaatteet ja katon päänsä päälle, työorjuutta se oli silti. Työtä tehdään palkkaa vastaan ja työtön saa työttömyyskorvausta, koska on työmarkkinoiden käytettävissä, jos ja kun jollain on tarjota TES-palkattua työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palkkatöihin tehdään työsopimus. Työttömällä on siihen täysi oikeus. Töiden hakeminenhan on muutenkin edellytys työttömyysetuuden maksamiselle.

Mutta työttömyysetuuden saamiseksi on vastikkeeksi tehtävä risuavotointia. Se ei ole palkkatyötä.

Ei sentään rintamalle joudu kuten Venäjällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken työn tulee olla palkkatyötä TES-palkkauksella ja työehdoilla. Koksupersu ei ymmärrä kun on sisäänpäin kääntynyt narsisti. Orjat tekivät pakkotyötä saadakseen ruuan, vaatteet ja katon päänsä päälle, työorjuutta se oli silti. Työtä tehdään palkkaa vastaan ja työtön saa työttömyyskorvausta, koska on työmarkkinoiden käytettävissä, jos ja kun jollain on tarjota TES-palkattua työtä.

Kaikki palkkatyö on palkkatyötä.

Työttömyysetuuden saamisen vastikkeeksi pitää työttömän osallistua hänelle osoitettuihin suoritteisiin.

Työtön saa itse valita tekeekö palkkatöitä, vai käyttääkö aikaansa näihin yhteiskunnan tarjoamiin tehtäviin.

Kenenkään ei ole Suomessa pakko tehdä töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteiskunta on opettanut liian hyvälle Suomen kansan!! Minun lapsuudessani ei ollut mitään työttömyyskorvauksia! Isä oli sodassa ja äiti teki monta työtä, jotta sai meille lapsille ruokaa!!
        Lisäksi hän ompeli puutteessa oleville perheille vanhoista vaatteista päälle pantavaa!

Nykyihmiset ovat oppineet niin hyvälle, että vain vaativat ja vaativat! Mieluummin makoilevat kuin edes ajankulukseen menisivät jotain työtä tekemään!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä antaa mitään työttömyys etuutta, jos se estää edes viihdykkeeksi tekemästä jotain hyödyllistä yhteiskunnassa!½

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

• Anonyymi

Mä voisi 4h/ pvä tehdä tollakin palkalla😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monilla metsänomistajilla on sellainen käsitys, että työttömät pitäisi laittaa raivaamaan heidän metsiään valtion maksamaa työttömyyskorvausta vastaan.

Ja vielä joillakin helv... raivaussaksilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli metsänomistaja saa ilmaisen työntekijän, jonka toimeentulon maksavat veromaksajat.

A vot!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisessa koksupersussa asuu pikkusieluinen riistäjä, oikeistolaisuus on näet luonnevika.

Persut ovat niin intohimoisia riistäjiä, että he kannattavat jopa itsensä riistämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki palkkatyö on palkkatyötä.

Työttömyysetuuden saamisen vastikkeeksi pitää työttömän osallistua hänelle osoitettuihin suoritteisiin.

Työtön saa itse valita tekeekö palkkatöitä, vai käyttääkö aikaansa näihin yhteiskunnan tarjoamiin tehtäviin.

Kenenkään ei ole Suomessa pakko tehdä töitä.

10 vuotta about työtön ollut, enkä ole osallistunut yhtään mihinkään enkä aio osallistua. Kyllä ne yrittävät patistella mutta pakottaa eivät voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteiskunta on opettanut liian hyvälle Suomen kansan!! Minun lapsuudessani ei ollut mitään työttömyyskorvauksia! Isä oli sodassa ja äiti teki monta työtä, jotta sai meille lapsille ruokaa!!
        Lisäksi hän ompeli puutteessa oleville perheille vanhoista vaatteista päälle pantavaa!

Nykyihmiset ovat oppineet niin hyvälle, että vain vaativat ja vaativat! Mieluummin makoilevat kuin edes ajankulukseen menisivät jotain työtä tekemään!!

Ja minun isoisoisoiso...isäni kuoli suurina nälkävuosina nälkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 vuotta about työtön ollut, enkä ole osallistunut yhtään mihinkään enkä aio osallistua. Kyllä ne yrittävät patistella mutta pakottaa eivät voi

Minä puolestani olen poikamies ja yritän pysytellä työttömänä sen takia, että töitä riittäisi perheellisille ihmisille.

Työhaluja minulla toki olisi, mutta solidaarisuudesta veronmaksajia kohtaan minä katson oikeaksi, etten minä vie keneltäkään perheelliseltä työpaikkaa.

Yhden työttömän elättäminehän tulee veronmaksajille huomattavasti edullisemmaksi kuin kokonaisen perheen.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli metsänomistaja saa ilmaisen työntekijän, jonka toimeentulon maksavat veromaksajat.

A vot!

Taitaa tulla veronmaksajille yhtä kalliiksi joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Risusavottaa tehdään vastineeksi työttömyysetuudelle."

Tule tähän päivään sieltä 1960-luvulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riistoa on elää toisten siivellä tekemättä mitään.

Venäjällä tosiaan joutuu rintamalle. Siihen nähden tämä risusavotointi on aika pehmeä tapa laittaa työttömät osallistumaan oman elantonsa hankintaan.

Sitten minä olen riistäjä ja tulen olemaan sitä jatkossakin. Kovasti on vuosikaudet uhottu kaikella risusavotoilla mutta olen haistattanut ja sanonut ei että käy niin mitään ei ole koskaan tapahtunut. Yrittäisitte edes, luuserit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri, minkäs teet. Täällä laiskotellaan jatkossakin ja tuollainen ulina tuottaa minulle mielihyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsissa toimeentulotukea saadakseen työkykyisen työttömän on tehtävä yhteiskunnallisia töitä. Jos työkykyinen työtön tekee vaikkapa 12 tuntia töitä viikossa, niin silloin siitä tulee ihan hyvä tuntiliksa (25 euroa + 9 euron kulukorvaus päälle) mikäli yhteiskunnan tukia saa noin 1200 euroa/kk. Jotakin sen elantonsa eteen pitää tehdä eikä odottaa valmista sohvalla makoillen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pitäkää tunkkinne

ite asun savon korvessa

ja kiljupönttö pöhisee

kalassa kääyään ja paperossia joskus ostellaan

möttönen ei töitä tarvii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän kaltaisten vuoksi sosiaaliturvasta tulee jatkossa vastikkeellista. Rahan saa vain osallistumalla määrättyihin toimintoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän kaltaisten vuoksi sosiaaliturvasta tulee jatkossa vastikkeellista. Rahan saa vain osallistumalla määrättyihin toimintoihin.

Ei muuten tule ja vaikka tulisi niin tehtailen mieluummin vaikka rikoksilla rahani kuin osallistun yhtään mihinkään jonninjoutavaan. Yhteiskuntahan siinä kärsii kun yksi vankilavuosi maksaa 5 kertaa sen mitä yksi tukivuosi. Että miten vain haluatte...

• Anonyymi

Kyllä minä ymmärrän hyvin, että sinä ottaisit mielelläsi Venäjältä mallia, mutta jospa nyt ei kuitenkaan laitettaisi työttömiä töihin, jotka tulevat veronmaksajille paljon kalliimmaksi kuin nykyinen käytäntö.

• Anonyymi

Ikuinen manjana maa jatkuu kelan rahoituksella?

• Anonyymi

Suomen valtiontalous on kuralla laiskottelevien työttömien takia. Kyllä ne on pakko hyötykäyttöön laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen valtiontalous on kuralla laiskottelevien työttömien takia. Kyllä ne on pakko hyötykäyttöön laittaa.

Valehtelee porvaritrolli aivopierussaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyötykäyttö on eri asia kuin aloittajan älyvapaa ehdotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyötykäyttö on eri asia kuin aloittajan älyvapaa ehdotus.

Et näköjään tiedä metsänkasvatuksesta mitään. Betonikuutiossa asunut ikäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näköjään tiedä metsänkasvatuksesta mitään. Betonikuutiossa asunut ikäsi.

Asun missä asun, mutta kyllä minä nyt sen verran metsänhoidosta tiedän, että metsässä ei tehdä raivaustöitä millään oksasaksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asun missä asun, mutta kyllä minä nyt sen verran metsänhoidosta tiedän, että metsässä ei tehdä raivaustöitä millään oksasaksilla.

Kuka sellaista on väittänytkään? Eikä pystykarsintaakaan tehdä niillä sinun puutarhavälineilläsi.

Et näemmä tiedä metsänkasvatuksesta mitään, vaan mitenpä se ikänsä Kelan rahoilla makoillut tietäisikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sellaista on väittänytkään? Eikä pystykarsintaakaan tehdä niillä sinun puutarhavälineilläsi.

Et näemmä tiedä metsänkasvatuksesta mitään, vaan mitenpä se ikänsä Kelan rahoilla makoillut tietäisikään.

Niin tosiaan, aloittaja ei kirjoittanut oksa- vaan raivaussaksista, joita hän ehdotti risusavottaan määrättyjen työttömien työvälineeksi.

No, kerta se olisi ensimmäinenkin, kun metsänraivuuseen lähdetään raivaussaksien kanssa.

Tulisi varmasti halvemmaksi raivata niillä kuin esimerkiksi raivaussahalla. Vai mitä, metsänkasvatuksen asiantuntija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tosiaan, aloittaja ei kirjoittanut oksa- vaan raivaussaksista, joita hän ehdotti risusavottaan määrättyjen työttömien työvälineeksi.

No, kerta se olisi ensimmäinenkin, kun metsänraivuuseen lähdetään raivaussaksien kanssa.

Tulisi varmasti halvemmaksi raivata niillä kuin esimerkiksi raivaussahalla. Vai mitä, metsänkasvatuksen asiantuntija?

Kyllä minä omissa taimikoissani mielummin käytän raivaussaksia kuin raivaussahaa. Työ on paljon kevyempää. Tietysti jos puusto on kasvanut liian järeäksi, niin sitten käryävät moottorivehkeet tulevat mukaan. Viiteen senttiin saakka menee mukavasti raivaussaksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä omissa taimikoissani mielummin käytän raivaussaksia kuin raivaussahaa. Työ on paljon kevyempää. Tietysti jos puusto on kasvanut liian järeäksi, niin sitten käryävät moottorivehkeet tulevat mukaan. Viiteen senttiin saakka menee mukavasti raivaussaksilla.

Sinä siis työskentelet taimikoissasi niillä puutarhavälineilläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis työskentelet taimikoissasi niillä puutarhavälineilläsi.

Miksi et hae töitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et hae töitä?

Koska minulle riittää yksi työ.

Jää hiukan aikaa harrastaakin esimerkiksi pihahommia välillä raivaus- eli oksasaksiakin käyttäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska minulle riittää yksi työ.

Jää hiukan aikaa harrastaakin esimerkiksi pihahommia välillä raivaus- eli oksasaksiakin käyttäen.

No miksi et hae edes siihen yhteen työhön, vaan loisit muiden elätettävinä?

Mikä sinua ylipäätään pelottaa raivaussaksien käytössä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä ymmärrä lukemaasi?

Minähän juuri kerroin, että minä harrastan esimerkiksi pihahommia ja käytän myös raivaus- eli oksasaksiakin.

Ja tiedätkö mitä, minä käytän kyseisiä saksia ihan vapaaehtoisesti vapaa-ajallani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi loisin koska se on mukavaa ja helppoa. Miksi haluaisin auttaa jotain keharia metsänomistajaa tienaamaan? Mieluummin myisin vaikka huumeita, sekin on korkeamman moraalin toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi loisin koska se on mukavaa ja helppoa. Miksi haluaisin auttaa jotain keharia metsänomistajaa tienaamaan? Mieluummin myisin vaikka huumeita, sekin on korkeamman moraalin toimintaa.

Äläpäs vastaile minun puolestani vai omista mieltymyksistäsikö sinä kirjoittelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä ymmärrä lukemaasi?

Minähän juuri kerroin, että minä harrastan esimerkiksi pihahommia ja käytän myös raivaus- eli oksasaksiakin.

Ja tiedätkö mitä, minä käytän kyseisiä saksia ihan vapaaehtoisesti vapaa-ajallani.

Sinä kerroit satuja, kun kysymys oli miksi loisit muiden elätettävänä.

Se että nypit atuloilla karvoja pienen prinssinakkisi ympäriltä ei ole mitäään puutarhanhoitoa.

Eli mistä kiikastaa? Miksi et ole valmis lähtemään risusavottaan raivaussaksia käyttämällä?

• Anonyymi

Mikä tyyppi on ketjun aloittaja?

• Anonyymi

Joku pikku metsäläntin perinyt tollo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku pikku metsäläntin perinyt tollo.

Jokos sillä on Susanna Koski risusavotassa?

• Anonyymi

Raivaussakseja ei ole olemassa, vaikka joku kauppias niin mainostaakin.
      Kyseessä on oksasakset.
      Risusavottaakaan ei ole enää olemassa. Moton kuljettaja tekee työn koneella hakkuun ohessa.
      Olet hieman myöhässä.

• Anonyymi

Muistahan ottaa työhanskat mukaan, niin et saa raivaussaksista rakkoja herkkiin kätösiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistahan ottaa työhanskat mukaan, niin et saa raivaussaksista rakkoja herkkiin kätösiisi.

Mitäpä oksasaksilla metsässä tekisi? Ne on tarkoitettu käytettäväksi puutarhassa vaikkapa omenapuiden oksien katkaisemiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä oksasaksilla metsässä tekisi? Ne on tarkoitettu käytettäväksi puutarhassa vaikkapa omenapuiden oksien katkaisemiseen.

Saat sinä oksasaksillasi nirhata omia risujasi, mutta raivaamiseen käytetään raivaussaksia.

Olet muuten hyvä esimerkki miksi teidät työttömät tulee laittaa saamaan käytännön kokemusta. Ymmärrätte sitten kuinka maailma toimii. Tiedät jatkossa mitkä ovat raivaussakset ja kuinka niillä suoritetaan metsänraivausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat sinä oksasaksillasi nirhata omia risujasi, mutta raivaamiseen käytetään raivaussaksia.

Olet muuten hyvä esimerkki miksi teidät työttömät tulee laittaa saamaan käytännön kokemusta. Ymmärrätte sitten kuinka maailma toimii. Tiedät jatkossa mitkä ovat raivaussakset ja kuinka niillä suoritetaan metsänraivausta.

Raivaussakseja ei ole olemassa. Oksasakset ne ovat, eihän sellaisilla saksilla raivata mitään.
        Sitäpaitsi ei ole mitään raivattavaa, eikä risusavottaan. Kaikki tehdään koneella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raivaussakseja ei ole olemassa. Oksasakset ne ovat, eihän sellaisilla saksilla raivata mitään.
        Sitäpaitsi ei ole mitään raivattavaa, eikä risusavottaan. Kaikki tehdään koneella.

Olet koominen inttäjä. Eli kun sinä et tiedä jonkun asian olevan olemassa, niin sellaista ei sitten ole olemassa. Asetatko itsesi Jumalan tasolle, vai kenties jopa yläpuolelle?

Hyvää se risusavotointi raivaussaksilla sinullekin näemmä tekisi. Palaisit taivaasta maan pinnalle.

Muuten, sähköauto kannattaa hankkia yksityisleasingilla. Silloin ei tarvitse sitoa pääomia juurikaan autoon. Ja mikä yhdistää sähköautoa ja raivaussaksia? No tietenkin päästöttömyys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet koominen inttäjä. Eli kun sinä et tiedä jonkun asian olevan olemassa, niin sellaista ei sitten ole olemassa. Asetatko itsesi Jumalan tasolle, vai kenties jopa yläpuolelle?

Hyvää se risusavotointi raivaussaksilla sinullekin näemmä tekisi. Palaisit taivaasta maan pinnalle.

Muuten, sähköauto kannattaa hankkia yksityisleasingilla. Silloin ei tarvitse sitoa pääomia juurikaan autoon. Ja mikä yhdistää sähköautoa ja raivaussaksia? No tietenkin päästöttömyys!

Minä kun en ole koskaa metsiä raivaillut enkä ole pitänyt koskaan vesuria kummempaa raivasvälinettä kädessäni, niin voisitko sinä kertoa minulle, mikä ero on raivassaksilla ja oksasaksilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kun en ole koskaa metsiä raivaillut enkä ole pitänyt koskaan vesuria kummempaa raivasvälinettä kädessäni, niin voisitko sinä kertoa minulle, mikä ero on raivassaksilla ja oksasaksilla?

Korjaan raivaussaksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan lähde itiksen kauppoihin ilman machetea.

• Anonyymi

Venäjällä palkka army. Jos suomeenkin tulisi palkka army ja se tarvisi työntekijöitä. Niin voisiko suomalaiset kieltäytyä työpaikan vastaanottamisesta ilman mitään seuraamuksia.

• Anonyymi

On hellävaraisen huomaavaista potkaista työkaveri kortistoon ja tehdä työt hänen puolestaan.

• Anonyymi

Varmasti moni haluaisi myös metsätöitä tehdä, jos työssäkäyntikustannusten jälkeenkin jäisi palkasta käteen summa jolla pärjäisi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä hommia ne ovat jos niistä saa kunnon palkan.
        https://www.youtube.com/@samihytonen/videos

Ei semmosia töitä tehdä enää. Taimikon hoitoa saattaa olla, jolloin aluskasvillisuutta leikataan raivaussahalla.
        Siihen ne käsin tehtävät työt loppuvatkin. Kaikki muu tehdään metsäkoneella.

• Anonyymi

Kuinka uksinkertainen mahdat olla.

• Anonyymi

Työttömille on tulossa ikuiset merkinnät sekä tunnisteet.

Hallitus kaavailee työttömille pakollisia hihamerkkejä sekä tatuointinumeron ranteeseen.Pitkäaikaistyöttömille tulossa poltto-merkki takapuoleen.

Jo määrätyt työttömille suunnitellut parakit rakennetaan suunnitelluista tavoista poiketen ilman eristeitä ja kaminaa.Sähkö ja lämpö tuotetaan polkemalla sähköpyörillä paikallaan kunnon kohottamiseksi, joka on rapautettu laiskottelemalla, makaamisella, oluella, tupakoilla, huumeilla, onanoimisella, epäterveellisellä ravinnolla ja liikkumattomuudella.

Parakeissa opiskellaan rahankäyttötaitoja, pikavippien sivuuttamista tahdon voimalla, tunnelirakennusta sekä valmistetaan lampunvarjostimia, saippuaa, kerätään kultahammaspaikkoja, hiuksia tyynyiksi ym arvokasta toimintaa.
      Välillä poiketaan suihkussa.....

ps. Uudistukset, merkinnät ja parakit eivät koske maahantunkeutuneita elättejä.

Rakkain leiriterveisin:
      Albrecht Pyller (kaasutusvastaava) leiri 88

• Anonyymi

Tätä meidän äärioikeistolainen persu hallitus haluaa.
        Onneksi ay liike pitää duunarin puolta.

• Anonyymi

moottoroiduilla pyörätuoleilla risusavottaan jee olisaikin mukavaa koneistetut moottosahatkin

• Anonyymi

Aloittaja laittaisi varmaan rintamalle jos olisi valtaa, koska pataporvarinmusta sielu on kuin Putlerilla ja Hitlerillä. Koitahan kasvattaa sydän ❤ sen kuolleen 💙 tilalle, tuolla aivosumulla olet ihmisroskaa.

• Anonyymi

Kuivan ruiskukan sijaan voisi haistella myös tuoksuvaa syvänpunaista ruusua, silloin tuntee elävänsä 🌹

• Anonyymi

Sillä on kokkareen tavoin "sydän" oikealla eli kuollut jo syntyessään.

Voiko typerämpää slogania olla kuin kokkareen hokema mielikuva jopa tunne-elämästään jota ei edes ole.

• Anonyymi

Aivopiereskely on tätä kun yksilö ei kasva aikuiseksi vaan jää lapsen tasolle.

• Anonyymi

Voit aloittaja näyttää mallia, kun työtön olet.

• Anonyymi

metsätyökoneella risusasvottaan jokaiselle työttömälle oma metsätyökone jotta kuykenee risusavorttaan sillä koneen aqvulla.

• Anonyymi

Koneella on nimikin: raivaussakset. Turvakärkikengät jalkaan, niin ei työtön nipsase vahigossa varvastaan irti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koneella on nimikin: raivaussakset. Turvakärkikengät jalkaan, niin ei työtön nipsase vahigossa varvastaan irti.

Sellaisia "raivaussakseja" ei ole olemassa. Palokunnalla saattaa olla lähes vastaavat raivausta varten.
        Metsässä ei raivata käsin mitään, joku saattaa korkeintaan raivota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia "raivaussakseja" ei ole olemassa. Palokunnalla saattaa olla lähes vastaavat raivausta varten.
        Metsässä ei raivata käsin mitään, joku saattaa korkeintaan raivota.

Kuinka työnhakusi on sujunut?

• Anonyymi

Hallitus voisi tämän kustantaa. Mutta ei kun rahat menee yksityisille terveysjäteille

• Anonyymi

Suskin kanssa risusavottaan.

• Anonyymi

Nuo risusavotan ihannoitsijat eivät ole käyneet metsää lähelläkään, kyllä siellä metsässä tarvitaan ammattitaitoa ja metsäammattilaiset osaavat sen "risusavotankin" tehdä murto-osassa ajasta ammattitaidomitomien työntekijieden räpellestämisestä ja metsälle ei auheutu niitä vammoja, joita nuo ammattitaidottomat räpeltäjät sinne aiheuttaisivat.

• Anonyymi

Kyllä sinäkin jaksat hakata näppäimistösi hajalle, ettet joutuisi risusavottaan.

Otahan joskus raivaussakset käsiisi ja kokeile luvan perässä katkaista sillä risu. Huomaat kyllä, ettei se ole mitään rakettitiedettä.

Metsäthän ovat katsos Suomessa kasvaneet, vaikkei kaikilla metsää raivanneilla ole ollutkaan aina korkeakoulututkintoa.

Nyt on korkea aika tehdä Suomen työttömille palvelus ja ennallistaa heidät kokemaan miltä metsänraivuu tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinäkin jaksat hakata näppäimistösi hajalle, ettet joutuisi risusavottaan.

Otahan joskus raivaussakset käsiisi ja kokeile luvan perässä katkaista sillä risu. Huomaat kyllä, ettei se ole mitään rakettitiedettä.

Metsäthän ovat katsos Suomessa kasvaneet, vaikkei kaikilla metsää raivanneilla ole ollutkaan aina korkeakoulututkintoa.

Nyt on korkea aika tehdä Suomen työttömille palvelus ja ennallistaa heidät kokemaan miltä metsänraivuu tuntuu.

Minun metsään ei ole asiaa kuin alan koulutuksen saaneella työntekijällä.
        Metsä ei ole harrastus vaan tulojen lähde

• Anonyymi

Ja pahimmillaan pilaavat koko metsän tuoton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että edes Metsähallituksen metsään annetaan tulla alalle kouluttautumia työntekijöitä.
        Metsä alan ammattilaiset ovat koulut käyneet.
        Ei tietenkään yliopistossa, paitsi metsänhoitajat.
        He ovat käyneet Helsingin yliopiston
        Ainut yliopisto mikä kouluttaa metsänhoitajia

• Anonyymi

Mettä palaisi poroksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Paskasuolen nollanillittäjä parantaa omaa maailmaansa taas, mutta PARANEEKO SE MUUALLA KUIN PSYKIATRILLA.

• Anonyymi

Ja vankiloista väkivaltarikolliset voitaisiin lähettää sotilaiksi Ukrainan sotaan, saisivat siellä purkaa väkivaltaisia taipumuksiaan.

• Anonyymi

Jännä muuten miten nämä trollit ovat aina jahtaamassa kunnon kansalaisia jotka sattuvat vain olemaan työttömiä mutta vankiloissa loisiviin täyshoitoa saaviin rikollisiin ei kukaan puutu. Kertoo aika paljon kansasta jos RIKOLLISTEN annetaan jatkaa löllöttelyä mukavissa selleissä saaden jopa päivärahaa(siitä että teki rikoksia) ja tavallisilta kansalaisilta halutaan viedä jopa ihmisoikeudet(miksi mikään ihmisoikeusliitto ei puutu tähän Suomessa tapahtuvaan viha-asenteeseen työttömiä kohtaan? Tämä ei ole enää mitään "vitsiä" vaan systemaattista vainoa ja työttömien halventamista)

• Anonyymi

Tuleeko aloittajakin myös jos häneltä lähtee työpaikka alta tai tulee irtisanominen?

• Anonyymi

Nää jotka tälläisiä ehdottavat eivät ole itse käynteet lähelläkään risusavottaa. Istuvat itse jossain tomistolla vaan ja heidän alaiset tekee kaikki työt.

• Anonyymi

Hyvää kuntoliikuntaa tuo risusavotta. Työttömillähän menee kunto niinku olumpiajoukkueella, kun ei liikuta ihteensä . Sittevielä työötöön voiis perustaa yrityksen ja ottaa muitakin töihin. Oppis sitäkautta yritysmaailman ihmeitäkin.

• Anonyymi

Firmalle hankituista raivaussaksista saa tehtyä alv-vähennyksetkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Firmalle hankituista raivaussaksista saa tehtyä alv-vähennyksetkin.

Koko hinnan voi vähentää verotukses.

• Anonyymi

Suomen laiskat työttömät pakkotöihin, perkele.

• Anonyymi

Mene itse pakkotyötä Hin. Työtön voi tulla sinun paikallesi.

• Anonyymi

Hyvin sanottu, lyhyessti ja napakasti.

• Anonyymi

Suomen työttömät miehet alkaa olla neitejä sormista alkaen,ei ne jaksa raivaussahaa kantaa 5 min kauempaa...ennen oli miehet rautaa laivat oli puuta hiiohoi,,,puuta ovat miehet nyt ja laivat ovat rautaa hiiohoi hiiiiiioohooooooooi !

• Anonyymi

Eipä työttömille mitään vaarallista raivaussahaa olla antamassakaan, vaan pelkästään raivaussakset, jotka painaa luokkaa kilon.

• Anonyymi

Juu ennen kädet oli suuria ja munat pieniä :D

• Anonyymi

Vieraan metsiin ei tarvitse tulla, risut kuuluu metsään.

• Anonyymi

Päättäkää jo, saako metsistä ottaa puuta, vai ei?

• Anonyymi

Aloittajalle: minä aion elää sinun rahoilla jatkossakin tekemättä yhtään mitään hyödyllisistä. Olisi kiva joskus nähdä se kun joku tulee pakottamaan minut johonkin. Löytyisi noille hankituille astaloillekin käyttöä ;D

• Anonyymi

Voit tunkea ne papan aikaiset risusavottasi anukseesi. Tuollaisilla mitään tgee nykyaikana.

• Anonyymi

Kysykää Petteriltä ja Riikalta, miksi tukitöitä ollaan ajamassa alas kuten myös mahdollisuutta osa-aikatyöhön ym. Joka ei ole ns. Täysaikaista työtä eli työtön sohvalle ellei löydy täysaikaista työtä.

• Kallistahan työllistäminen on. Tunnin junan ekan vaiheen 460 miljoona kun jaetaan pitkäaikaistyöttömien kesken, niin jokaiselle jää noin 10 tuhatta euroa. Ei sillä rahalla Suomessa montaa kuukautta elä.

• Anonyymi

Risusavotan tekijät on luonnon raiskaajia kun ei arvosta biodiversiteettiä.

• Anonyymi

Missä helvetissä on ne Satosen lupaamat työpaikat.
      Ja EKn Häkämies sanoo että Suomeen pitää tulla satojatuhansia työntekijöitä.
      Tarkoittaa tietenkin orjtöihin, jota oikeistohallitus haluaa

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihan hyvä tyyppi.

• Anonyymi

Heterona perussuomalaisena en homojen hommia ala tekemään.

• Anonyymi

Miksi työttömän pitäisi mennä tekemään ilmaiseksi jonkun porvari metsän omistajan risusavotoita
      Tämä on suoraan Persujen puolue ohjelmasta

• Anonyymi

Porvarit maksavat persujen loisimisen. Vastikkeeksi pitää tehdä töitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      43
      3362
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      25
      2029
    3. Sano jotain

Kivaa hänestä.
      Ikävä
      94
      1754
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1670
    5. Sä olet liian

Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      57
      1613
    6. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      111
      1422
    7. Mitä ajattelet

Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      108
      1390
    8. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      310
      1370
    9. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      131
      1294
    10. Martinan juoksutapahtuma

Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1177
    Aihe