Kuluttajia edustava asianajaja: ”Teslan Model 3:n ja Model Y:n lämpöpumppuongelmat hyvin yleisiä”
Kuluttajia edustava asianajaj Teslan Model 3 ån ja Model Y n lämpöpumppuongelmat hyvin yleisiä
4
306
Vastaukset
- Anonyymi
Kuluttajariitalautakunta ratkaisi asian kuluttajan hyväksi. Asianajaja kokoaa yhteen kuluttajia, joilla on samanlaisia kokemuksia Teslojen hajoamisesta heti takuuajan jälkeen.
Varsinaissuomalainen kuluttaja osti keväällä 2021 uuden Tesla Model 3 -täyssähköauton.
Kun autolla oli ajettu 88 350 kilometriä, sen ilmalämpöpumppu hajosi ja lakkasi lämmittämästä auton sisätiloja. Siihen piti vaihtaa kompressori. Huollosta kertyi noin 2 600 euron lasku. Myyjäliike lähetti laskun ostajalle, koska takuuaika oli mennyt umpeen.
Ostajan mielestä vika kuului myyjän virhevastuuseen. Hän vaati kuluttajariitalautakunnassa (KRIL) myyjää hyvittämään huoltolaskun.
Tesla kiisti vaatimuksen ja vetosi takuuehtoihin- Anonyymi
Kuluttajariitalautakunta ratkaisi asian kuluttajan hyväksi.
https://kuluttaja.fi/fi/artikkeli/kuluttajia-edustava-asianajaja-teslan-model-3n-ja-model-yn-lampopumppuongelmat-hyvin-yleisia?srsltid=AfmBOop7r2jIbEAd8uuapmpg-LepBLwoj1IAg13ZGs-MslPRE7lTrkA1
- Anonyymi
Tuossa nyt ei käynyt kuinkaan, paitsi rahallisesti.
Se patterilavettihan oli jo valmiiksi kylmä,
ennen sitä lämpöpumpun hajoamistakin.
HEH HEH - Anonyymi
Kuluttajan oma moka. Ei ymmärtänyt vaihtaa autoa ennen kuin takuu umpeutui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565