Kauhee möly noista raakuista meneillään....mua pistää vihaksi Peltsit sun muut luontokuvaajat...saalistetaan kaloja ja jos on vähänkin liian alimittainen niinrevitään koukut suusta/kiduksista ja paiskitaan takaisin veteen kasvamaan. Miksi tollaista sallitaan. Eikö kaloilla ole tuntoa ?
Raakku ja kala
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yksi puron tuhoaminen ole mitään. Sorakeisareiksi nimitetään miljonäärejä, jotka on pistänyt sileiksi upeita harjuja.
- Anonyymi
Varmaan söis raakkuja, jos osuis kohille.
- Anonyymi
Mä en enää tykkää Peltsistä. Peltsistä on tullut kaksinaamainen. Se keuhkoo hirveesti luonnosta ja luonnon suojelusta, mutta vaan silleen, että mikä milloinkin sille itselleen on sopivaa. Toi kalastus kuvannee hyvin sitä. Kalastellaan turhaan saaliin saannin nautinnosta ja kuitenkin kalat vippastaan kidukset riekaleina takaisin veteen. Se on kiduttamista. Peltsi on kuin susi. Häiriintynyt susi tappaa tappamisen ilosta vaikkei sillä nälkä olisikaan. Oikea Erä-Jorma saalistaa vaan sen, minkä se nälkäänsä syö. Peltsi ei ole oikea Erä-Jorma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem492828HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat272098- 201775
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3741329Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651263
- 491013
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20989- 45896
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65868