Kauhee möly noista raakuista meneillään....mua pistää vihaksi Peltsit sun muut luontokuvaajat...saalistetaan kaloja ja jos on vähänkin liian alimittainen niinrevitään koukut suusta/kiduksista ja paiskitaan takaisin veteen kasvamaan. Miksi tollaista sallitaan. Eikö kaloilla ole tuntoa ?
Raakku ja kala
3
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yksi puron tuhoaminen ole mitään. Sorakeisareiksi nimitetään miljonäärejä, jotka on pistänyt sileiksi upeita harjuja.
- Anonyymi
Varmaan söis raakkuja, jos osuis kohille.
- Anonyymi
Mä en enää tykkää Peltsistä. Peltsistä on tullut kaksinaamainen. Se keuhkoo hirveesti luonnosta ja luonnon suojelusta, mutta vaan silleen, että mikä milloinkin sille itselleen on sopivaa. Toi kalastus kuvannee hyvin sitä. Kalastellaan turhaan saaliin saannin nautinnosta ja kuitenkin kalat vippastaan kidukset riekaleina takaisin veteen. Se on kiduttamista. Peltsi on kuin susi. Häiriintynyt susi tappaa tappamisen ilosta vaikkei sillä nälkä olisikaan. Oikea Erä-Jorma saalistaa vaan sen, minkä se nälkäänsä syö. Peltsi ei ole oikea Erä-Jorma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit327191Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e784274Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne552582- 552136
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281679Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71657Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen
Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu3401391Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?
Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us131222Miksi miehet pelkäätte jotain naista?
Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.561067- 761030