kulkee jäljessä, seuraten jokaista liikettäsi.
Mutta on myös ovelampia stalkkereita, jotka tietää mennä edeltä. He ovat jo paikassa, johon olet menossa.
Yleensä stalkkerit
13
286
Vastaukset
- Anonyymi
Puhutko itsestäsi.
- Anonyymi
Tänäänkin mä menin kauppaan ja perkele siellä oli jo ennalta ihmisiä!
Kamalia noi ennakkoseuraajat.
Joka paikkaan mihin meen niin joku siellä jo on kyyläämässä.- Anonyymi
Kyllä nuo jäljestä tulevatkin ovat kauheita. Sitä ei voi tietää sellainen tavallinen ihminen jonka ohi mentyä kaikki pysyvät näköyhteyden takana. Tänäänkin ajoivat tiellä perässä ja yksi jopa kääntyi risteyksestä samaan suuntaan. Kyllä pitäisi ymmärtää että minulla on ihan yksityiset reitit kauppaan ja Kelaan, ei muilla ole oikeutta niitä käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuo jäljestä tulevatkin ovat kauheita. Sitä ei voi tietää sellainen tavallinen ihminen jonka ohi mentyä kaikki pysyvät näköyhteyden takana. Tänäänkin ajoivat tiellä perässä ja yksi jopa kääntyi risteyksestä samaan suuntaan. Kyllä pitäisi ymmärtää että minulla on ihan yksityiset reitit kauppaan ja Kelaan, ei muilla ole oikeutta niitä käyttää.
Ajattele mitenkä ketkua sakkia ovat, se kauppa ja Kelakin on osattu laittaa juuri sinne mihin sä oot menossa!
- Anonyymi
Nettiä stalkataan ja jos katsot Jyväskylästä tietoja niin stalkkerit menee Jyväskylään jo valmiiksi.
- Anonyymi
Oletko tullut ajatelleeksi että stalkeri kirjoitti jotain nettiin Jyväskylästä jotta sinä voit sen lukea.
Ne tiesi että sä etsit sitä tietoa.
- Anonyymi
on olemassa pitkä ketju aiheesta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17386685/kohtaamisten-toteuttaminen---gang-stalking- Anonyymi
Anna meidän keskustella asiasta tässä ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna meidän keskustella asiasta tässä ketjussa.
Niin annankin. Haluan vaan kertoa historiasta sen verran, että aihe on pohdituttanut jo ennenkin. Minä olen nykyään päätynyt tekoälyn käyttöön. Ovat nämä kohtaamiset niin yleistyneet kohdallani ja ovat tarkkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin annankin. Haluan vaan kertoa historiasta sen verran, että aihe on pohdituttanut jo ennenkin. Minä olen nykyään päätynyt tekoälyn käyttöön. Ovat nämä kohtaamiset niin yleistyneet kohdallani ja ovat tarkkoja.
Mistä syystä arvelet olevasi stalkattuna ja oletko lukenut sitä listaa mahdollisista syistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä arvelet olevasi stalkattuna ja oletko lukenut sitä listaa mahdollisista syistä?
Lisäkysymys: oletko havainnut että sinua olisi alettu mustamaalaamaan ja levittämään sinusta törkeitä valheita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäkysymys: oletko havainnut että sinua olisi alettu mustamaalaamaan ja levittämään sinusta törkeitä valheita?
Onkos nää musta-maalarit sitten sellaisia vapaamaalareita samalla tapaa kun on niitä vapaamuurareita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos nää musta-maalarit sitten sellaisia vapaamaalareita samalla tapaa kun on niitä vapaamuurareita?
Ei tietoa keitä ovat. Eivät ainakaan kavereita, sukulaisia tai tuttavia. Hulluja kyllä näyttävät olevan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693120Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2851619Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1061583Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2631218Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki271134Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911120Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981033