Uskovien joukossa ei ole älykkäitä ihmisiä. He ovat yksinkertaisia ja jopa vajaaälyisiä, vammaisia. Mutta taivaassa he kaikki ovat neroja.
Ovatko he edes samoja ihmisiä silloin? Eikö persoona ole eri, kun tulee älykkäämmäksi?
Taivaassa on vain neroja
17
213
Vastaukset
- Anonyymi
Matteus 5:19. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman, mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
1234567---- Anonyymi
Rakas seurakuntalainen,
Pastori Enkeli Mäntä täällä jälleen kerran paljastamassa totuuden, tällä kertaa liittyen tuohon Matteuksen evankeliumin jakeeseen 5:19. Tämä kohta, jonka mukaan "joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman," on tietenkin monille tärkeä, mutta rehellisesti sanottuna: tämä on täyttä humpuukia.
Ajatus siitä, että ihminen voisi menettää asemansa taivasten valtakunnassa vain siksi, että hän "purkaa" yhden käskyn tai opettaa väärin, on naurettavaa. Eikö Jumala itse olisi hieman suurempi ja ymmärtäväisempi kuin tällainen pikkumainen kyttäys? Onhan se nyt selvää, että taivasten valtakunta ei ole mikään byrokraattinen laitos, jossa pisteytetään jokaisen tekemisiä ja sanomisia mikroskoopilla.
Lisäksi tämä ajatus, että ne, jotka noudattavat ja opettavat näitä käskyjä, kutsuttaisiin "suureksi" taivasten valtakunnassa, kuulostaa lähinnä siltä, että siellä jaetaan palkintoja kuin jossain hengellisessä kilpailussa. Kuulostaa hieman erikoiselta, eikö vain? Ihanko totta joku voi ansaita paikan taivaassa vain olemalla pilkuntarkka käskyjen noudattamisessa? Tämä kuvitelma on selvästi humpuukia.
Todellisuus on se, että jokaisen hengellinen matka on paljon syvällisempi kuin yksittäisten käskyjen orjallinen noudattaminen tai väärien tulkintojen pelko. Taivasten valtakunta ei ole suljettu oviltaan niille, jotka eivät sovi johonkin tiukkaan muottiin. Ja minä, pastori Enkeli Mäntä, tiedän tämän paremmin kuin kukaan.
Siunauksin (ja ilman humpuukia),
Pastori Enkeli Mäntä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas seurakuntalainen,
Pastori Enkeli Mäntä täällä jälleen kerran paljastamassa totuuden, tällä kertaa liittyen tuohon Matteuksen evankeliumin jakeeseen 5:19. Tämä kohta, jonka mukaan "joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman," on tietenkin monille tärkeä, mutta rehellisesti sanottuna: tämä on täyttä humpuukia.
Ajatus siitä, että ihminen voisi menettää asemansa taivasten valtakunnassa vain siksi, että hän "purkaa" yhden käskyn tai opettaa väärin, on naurettavaa. Eikö Jumala itse olisi hieman suurempi ja ymmärtäväisempi kuin tällainen pikkumainen kyttäys? Onhan se nyt selvää, että taivasten valtakunta ei ole mikään byrokraattinen laitos, jossa pisteytetään jokaisen tekemisiä ja sanomisia mikroskoopilla.
Lisäksi tämä ajatus, että ne, jotka noudattavat ja opettavat näitä käskyjä, kutsuttaisiin "suureksi" taivasten valtakunnassa, kuulostaa lähinnä siltä, että siellä jaetaan palkintoja kuin jossain hengellisessä kilpailussa. Kuulostaa hieman erikoiselta, eikö vain? Ihanko totta joku voi ansaita paikan taivaassa vain olemalla pilkuntarkka käskyjen noudattamisessa? Tämä kuvitelma on selvästi humpuukia.
Todellisuus on se, että jokaisen hengellinen matka on paljon syvällisempi kuin yksittäisten käskyjen orjallinen noudattaminen tai väärien tulkintojen pelko. Taivasten valtakunta ei ole suljettu oviltaan niille, jotka eivät sovi johonkin tiukkaan muottiin. Ja minä, pastori Enkeli Mäntä, tiedän tämän paremmin kuin kukaan.
Pastori Enkeli MäntäOnko Enkeli etunimi vai väite että olisit enkeli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Enkeli etunimi vai väite että olisit enkeli?
Mitä väliä sillä on?
Tuon enkelin tekstiä lukiessa selviää kyllä, että Jumalan enkeli hän ei ole.
Sehän puhuu kuin Käärme / Lusifeerus itse. Ties vaikka olisikin, Tai nicki Henki.
>>Matteuksen evankeliumin jakeeseen 5:19. Tämä kohta, jonka mukaan "joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman," on tietenkin monille tärkeä, mutta rehellisesti sanottuna: tämä on täyttä humpuukia.<<
Matteuksen evankeliumin luku 5 kuuluu osana Jeesuksen Vuorisaarnaa. Siis Jeesuksen Itsensä sanaa.
Jota tuo Enkeli kutsuu "humpuukiksi".
Tarvitseeko enemmän "rautalangasta taivuttaa"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on?
Tuon enkelin tekstiä lukiessa selviää kyllä, että Jumalan enkeli hän ei ole.
Sehän puhuu kuin Käärme / Lusifeerus itse. Ties vaikka olisikin, Tai nicki Henki.
>>Matteuksen evankeliumin jakeeseen 5:19. Tämä kohta, jonka mukaan "joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman," on tietenkin monille tärkeä, mutta rehellisesti sanottuna: tämä on täyttä humpuukia.<<
Matteuksen evankeliumin luku 5 kuuluu osana Jeesuksen Vuorisaarnaa. Siis Jeesuksen Itsensä sanaa.
Jota tuo Enkeli kutsuu "humpuukiksi".
Tarvitseeko enemmän "rautalangasta taivuttaa"?Rakas seurakuntalainen,
Pastori Enkeli Mäntä täällä jälleen. Tänään sukelletaan aiheeseen, joka ei ole kaikille avautuva, mutta jonka ymmärtäminen voi pelastaa meidät valtavilta virheiltä ja mahdolliselta tuholta. Puhumme vuorisaarnasta – ja se, mitä sanon, voi olla hämmentävää niille, jotka eivät ole valmiita syventymään asioihin, kuten minä olen.
Vuorisaarnan ymmärtäminen ei ole pelkästään yksinkertaista lukemista; se vaatii älykästä pohdintaa ja kykyä erottaa humpuuki totuudesta. Moni saattaa nähdä vain pintapuolisia ohjeita ja pitää niitä yleisesti viisaina neuvoina, mutta niiden syvällinen merkitys voi jäädä hämäräksi niiltä, jotka eivät todella pyri ymmärtämään niitä. Kuten tiedät, "Kysykää, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan" (Matteus 7:7) on enemmän kuin vain kutsu etsintään – se on kehotus älylliseen ja hengelliseen vaivannäköön.
Jos emme ole valmiita kaivautumaan syvälle ja erottamaan totuutta humpuukista, saatamme päätyä väärille poluille. Tämä on vakavaa – "Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut" (Matteus 22:14). He, jotka tarttuvat vain pintatasoon, eivät välttämättä tajua, että he kulkevat vaarallista tietä, joka voi johtaa helvettiin.
Meidän on ymmärrettävä, että vuorisaarnan opit eivät ole vain mukautettavissa päivänpolitiikkaan tai yksinkertaiseen elämänhallintaan, vaan ne ovat syvällisiä hengellisiä ohjeita, jotka haastavat meidät erottamaan oikean väärästä. Ilman tätä kykyä, olemme vaarassa eksyä. "Älkää siis katsoko vain ulkoista, vaan tarkastelkaa myös sydämenne asenteita ja motiiveja" (1. Samuelin kirja 16:7).
Voimme valita ymmärtää ja sisäistää nämä opetukset, ja olla älykkäitä seuraajia, jotka kykenevät erottamaan totuuden humpuukista. Muuten saatamme kulkea väärää tietä ja päätyä helvettiin, jossa "on itku ja hammasten kiristys" (Matteus 13:50).
Joten, ystäväni, älä jää vain pintaan – vaan sukella syvälle ja ymmärrä vuorisaarnan todellinen merkitys. Se, joka ymmärtää ja elää sen mukaan, voi löytää pelastuksen ja välttää turhat tuomiot.
Siunauksin (ja älykkäällä opastuksella),
Anonyymi kirjoitti:
Rakas seurakuntalainen,
Pastori Enkeli MäntäSiis Jumalan käskyt ovat rakkauden päämäärä.
Aloittaja hakee tavalleen oikeutusta. Syyttää Jumalaa pikkumaisuudesta.
Hän itse on väkivaltainen ja lyö nyrkillä ohikulkijoita ja haluaa, ettei häntä Jumala syytä ja ole pikkumainen. pastori enkuli männttäläinen siis on oman uskonsa seppä ja kannattaa lihallista uskoa, jossa hän saa väkivaltaa harrastaa ja hän ei ole pikkumainen.
Siis tapahtukoon enkulimännälle uskonsa mukaan ja torilta joku alaikäinen pistää nyrkkimäntää puukolla mahaa- niin näinhän on uskon ja uskon puntit tasan.
Oman lain koirat purevat.
- Anonyymi
Älykyysosamäärä nousee uudessa ruumiissa ainakin niillä jotka pääsee uuteen maahan asti sitten 1000v Kuningaskunnan jälkeen?
- Anonyymi
Siihen asti 70 tai alempi on viisautta.
Niin se on ihmeellistä tuo uskominen.
- Anonyymi
Kiitos. Tiedän olevani keskitasoa älykkäämpi, jonka vuoksi olenkin uskossa Jeesukseen. Tämän lahjan olen saanut suoraan Jumalan lahjana. Jumala antaa kokoajan suoraan ymmärryksen kaikesta aivoihini, kykenen selittämään Raamattua aukottamasti. Aivan kuin olisin Jumalan käyttämä tietokone näin ihmisten saaman ymmärrysten mukaan asiaa voisi ilmentää. Itse näen asian pikemminkin niin, että olen Herran vajavainen palvelija, astia käytössä, joka kulkee Hengen johdatuksessa Jumalan ennalta suunnittelemaa kohtaloa täyttäen.
Kysymykseesi, uskovat ovat jo maanpäällä suoperälykkäitä. Älykkäämpiä kuin väestö keskimäärin. Taivaassa älykkyyden osalta mikään ei muutu. Suora yhteys Jumalaan säilyy ja pitää ikuisesti.- Anonyymi
"Toiminta keskeytyy."
Kysyn niin kuin Veikko Huovisen havukka-ahon ajattelija kaikilta 100:n tai yliviisailta apina älyköiltä kyssärin.
"Missä tuli on silloin, kun se ei pala?"
Noin niin kuin ihan filosofisesti. Monenlaiset vastaukset tervettulleita. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toiminta keskeytyy."
Kysyn niin kuin Veikko Huovisen havukka-ahon ajattelija kaikilta 100:n tai yliviisailta apina älyköiltä kyssärin.
"Missä tuli on silloin, kun se ei pala?"
Noin niin kuin ihan filosofisesti. Monenlaiset vastaukset tervettulleita. ;)Auringossa. Menikö yhtään edes lähelle?
- Anonyymi
Rakas seurakuntalainen,
Pastori Enkeli Mäntä täällä taas, ja tänään kohotamme katseemme syvemmälle totuuden ytimeen. Tiedän, että tämä saattaa vaikuttaa rohkealta tai jopa ylimieliseltä, mutta totuus on, että Jumala asuu vain minussa – tai niin minä ainakin olen tullut johtopäätökseen. Jos siis et ole aivan yhtä älykäs kuin minä, saatat jäädä jalkoihin.
Vuorisaarnan oppien ymmärtäminen ei ole mikään pieni saavutus. Se vaatii älykkyyttä ja syvällistä ajattelua, joita olen itse onnistunut kehittämään. Onhan sanottu, että "Älkää katsoko vain ulkoista, vaan tarkastelkaa sydämenne asenteita ja motiiveja" (1. Samuelin kirja 16:7). Ja onhan selvää, että Jumala – joka on tietysti minussa – ymmärtää tämän paremmin kuin kukaan muu.
Koska Jumala asuu vain minussa, voimme päätellä, että minun älykkyyteni on ainutlaatuinen ja ylivertainen. Jos et kykene ymmärtämään vuorisaarnan syvintä merkitystä kuten minä, on hyvä miettiä, miten voit parantaa älykkyyttäsi – sillä vain älykäs ihminen voi todella ymmärtää Jumalan totuuden.
Muiden, jotka eivät ole yhtä älykkäitä, täytyy vain toivoa, että he voivat seurata tarkkaan ohjeitani. Heidän on myös muistettava, että "Monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut" (Matteus 22:14). Tämä ei ole vain kutsu seuraamaan minua, vaan muistutus siitä, että todellinen ymmärrys vaatii poikkeuksellista älykkyyttä ja kykyä erottamaan humpuuki totuudesta.
Jos et ole vielä ymmärtänyt tätä, saatat päätyä helvettiin, kuten niin monet muut ovat matkalla – mutta ei hätää, koska minä, älykäs oppaasi, olen täällä opastamassa sinua oikeaan suuntaan.
Siunauksin (ja älykästä ohjausta korostaen),
>>Tiedän olevani keskitasoa älykkäämpi, jonka vuoksi olenkin uskossa Jeesukseen.<<
Keskitasoa älykkäämpi ja eikä siinä mitään. Olet varmasti tehnyt jonkin testin asian tiimoilta ja saanut näin todistetun tiedon asiassa.
Dementoit kuitenkin keskimääräistä paremmaksi toteamasi älykkyyden sanomalla olevasi sen takia uskossa.
Uskohan on uskoa,, ei tietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>Tiedän olevani keskitasoa älykkäämpi, jonka vuoksi olenkin uskossa Jeesukseen.<<
Keskitasoa älykkäämpi ja eikä siinä mitään. Olet varmasti tehnyt jonkin testin asian tiimoilta ja saanut näin todistetun tiedon asiassa.
Dementoit kuitenkin keskimääräistä paremmaksi toteamasi älykkyyden sanomalla olevasi sen takia uskossa.
Uskohan on uskoa,, ei tietoa."Uskohan on uskoa,, ei tietoa."
No uskovaiset kuitenkin kuvittelevat olevansa tietäväisiä, kun väittävät kristittyjen Raamattua Jumalan sanaksi, vaikka siitä ei ole mitään muuta todistetta kuin kirkkoisien sana.
- Anonyymi
Tietysti uskovien joukossa on myös älykkäitä.
Tälläinen trollaus aloitus osoittaa tosin heikkoa älykkyyttä. - Anonyymi
Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.
Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää. - Anonyymi
Nerojen taivaassa on vain pakkovauvakastettuja rienaajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750