Kuinka kamala olen?

Anonyymi-ap

Kuinka kamala ihminen olen, kun olen ihastunut miehen kaveriin. :/ Toivon etten olisi, mutta en vaan voi sille tunteelle mitään.

54

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuossa mitään pahaa ole.
      Ihmiset ihastuu, rakastuu ja eroilee ja uudelleen pariutuu. Ei se kenestäkään kamalaa tee.

      Kamala on pressaehdokas.

      • Anonyymi

        Kiitos...on tosi vaikea tilanne, varsinkin silloin kun nähdään. En tiedä miten päin olisin.
        En halua erota, mutta haaveissani haluaisin nää molemmat miehet 🙈, kun ne vaan on niin ihania kumpikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos...on tosi vaikea tilanne, varsinkin silloin kun nähdään. En tiedä miten päin olisin.
        En halua erota, mutta haaveissani haluaisin nää molemmat miehet 🙈, kun ne vaan on niin ihania kumpikin.

        Sitten otat molemmat. Ei siinä se kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten otat molemmat. Ei siinä se kummempaa.

        🤣😅 Varmasti kaikille sopiva ratkaisu.
        Pitänee ehdottaa!


      • Anonyymi

        Muistakaa kokeilla myös sandwich asentoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa kokeilla myös sandwich asentoa.

        👍🤘👌


    • Anonyymi

      Kamala Harri S

      • Anonyymi

        🖕🏿🖕🏿🖕🏿


    • Et sä mitenkään kamala ole. Et voi sille mitään, että joihinkin ihmisiin ihastuu. Siinä vaiheessa voisit olla kamala jos tekisit sille ihastukselle jotain, miehesi siitä tietämättä.

      • Anonyymi

        Kiitos. En aio tehdä selän takana mitään.
        Mietin vaan onko mussa jotain vikaa, kun pidän molemmista. Enkä tiedä pitäisikö kertoa vai ei...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. En aio tehdä selän takana mitään.
        Mietin vaan onko mussa jotain vikaa, kun pidän molemmista. Enkä tiedä pitäisikö kertoa vai ei...

        Saatetaan pitää joskus monestakin samaan aikaan. Ei se ihastus vie sitä pois, että silti välittää nykyisestä kumppanista.

        Niin ja jos koet tarpeelliseksi kertoa, niin kerrot.😁 Eikai rehellisyydestä rokoteta. Saa sitten puoliso miettiä, kuinka paljon hengaatte kolmistaan.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Saatetaan pitää joskus monestakin samaan aikaan. Ei se ihastus vie sitä pois, että silti välittää nykyisestä kumppanista.

        Niin ja jos koet tarpeelliseksi kertoa, niin kerrot.😁 Eikai rehellisyydestä rokoteta. Saa sitten puoliso miettiä, kuinka paljon hengaatte kolmistaan.

        Kolmen kimppa🤔


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Saatetaan pitää joskus monestakin samaan aikaan. Ei se ihastus vie sitä pois, että silti välittää nykyisestä kumppanista.

        Niin ja jos koet tarpeelliseksi kertoa, niin kerrot.😁 Eikai rehellisyydestä rokoteta. Saa sitten puoliso miettiä, kuinka paljon hengaatte kolmistaan.

        Sitä just mietin, et vaikuttaako tää asia heidän kaveruuteen...Lisäksi kun olen aika varma, että myös tällä toisella miehellä on tunteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen kimppa🤔

        No kaippa joku sitäkin voi harkita..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä just mietin, et vaikuttaako tää asia heidän kaveruuteen...Lisäksi kun olen aika varma, että myös tällä toisella miehellä on tunteita.

        Sinä varmasti mietittyäsi tiedät mitä teet. Voi toki vaikuttaa negatiivisesti kaverusten väleihin tai sitten ei.🙂 Riippuu niin siitä sun kumppanista.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kaippa joku sitäkin voi harkita..

        No ainakin sinä miespuolinen köykäisen tarinan kirjoittanut aloittaja ja hyvin hömelöiden monologien ylläpitäjä🥱


    • Anonyymi

      Ihastumisia tulee ja menee. Ainoastaan sillä on väliä mitä teet sen suhteen, eli jos alat yrittämään jotain miehen kaveria kohtaan, niin silloin oot pahasti väärässä.

      • Anonyymi

        No tulispa ja menispä! En näe tätä toista usein, mutta kun nähdään, niin huomaan ettei se tunne ole vieläkään kadonnut mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulispa ja menispä! En näe tätä toista usein, mutta kun nähdään, niin huomaan ettei se tunne ole vieläkään kadonnut mihinkään.

        No mieti asiaa tältä kannalta, onko ihastuminen sen verran vakava, että kannattaa riskeerata nykyinen suhde ja mahdollisesti sekin että menetät sen miehen kaverin samalla?

        Olen huomannut oman kaverin tyttökaverista jotain mikä mahdollisesti viittaisi kiinnostukseen minua kohtaan, mutta en tule ikinä tekemään asian eteen mitään, koska hyvä kaveri ja nainen ei kiinnosta minua niin paljon, sillä tiedän sen naisen menneisyydestä asioita jotka ovat absoluuttinen turn off itselleni, eli vaikka eivät seurustelisikaan enää, niin en tekisi asialle yhtikäs mitään.

        Muistan vieläkin ensimmäisen kerran kun kaveri esitteli tyttökaverinsa minulle olikohan noin 5 vuotta sitten ja se tuijotti minua silmät pyöreänä yllättyneenä. Sellainen perus reaktio mikä joillakin naisilla tulee, kun törmäävät johinkin komeaan mieheen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mieti asiaa tältä kannalta, onko ihastuminen sen verran vakava, että kannattaa riskeerata nykyinen suhde ja mahdollisesti sekin että menetät sen miehen kaverin samalla?

        Olen huomannut oman kaverin tyttökaverista jotain mikä mahdollisesti viittaisi kiinnostukseen minua kohtaan, mutta en tule ikinä tekemään asian eteen mitään, koska hyvä kaveri ja nainen ei kiinnosta minua niin paljon, sillä tiedän sen naisen menneisyydestä asioita jotka ovat absoluuttinen turn off itselleni, eli vaikka eivät seurustelisikaan enää, niin en tekisi asialle yhtikäs mitään.

        Muistan vieläkin ensimmäisen kerran kun kaveri esitteli tyttökaverinsa minulle olikohan noin 5 vuotta sitten ja se tuijotti minua silmät pyöreänä yllättyneenä. Sellainen perus reaktio mikä joillakin naisilla tulee, kun törmäävät johinkin komeaan mieheen ;)

        Mä kerroin itse itsestäni noita juttuja, jotta saisin turn off -reaktion esiin.
        En tiedä varmaksi vieläkään, että olenko onnistunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mieti asiaa tältä kannalta, onko ihastuminen sen verran vakava, että kannattaa riskeerata nykyinen suhde ja mahdollisesti sekin että menetät sen miehen kaverin samalla?

        Olen huomannut oman kaverin tyttökaverista jotain mikä mahdollisesti viittaisi kiinnostukseen minua kohtaan, mutta en tule ikinä tekemään asian eteen mitään, koska hyvä kaveri ja nainen ei kiinnosta minua niin paljon, sillä tiedän sen naisen menneisyydestä asioita jotka ovat absoluuttinen turn off itselleni, eli vaikka eivät seurustelisikaan enää, niin en tekisi asialle yhtikäs mitään.

        Muistan vieläkin ensimmäisen kerran kun kaveri esitteli tyttökaverinsa minulle olikohan noin 5 vuotta sitten ja se tuijotti minua silmät pyöreänä yllättyneenä. Sellainen perus reaktio mikä joillakin naisilla tulee, kun törmäävät johinkin komeaan mieheen ;)

        Haha, ollaanko me naiset noin läpinäkyviä! Itse varmaan tuijotin tätä kaveria aikoinaan just tuolleen. 🙈 Tai noh, edelleenkin niin saattaa joskus käydä.

        En oikein tiedä mitä pitäisi tapahtua, että molemmat menettäisin. Pettäminen ei ole suunnitelmissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, ollaanko me naiset noin läpinäkyviä! Itse varmaan tuijotin tätä kaveria aikoinaan just tuolleen. 🙈 Tai noh, edelleenkin niin saattaa joskus käydä.

        En oikein tiedä mitä pitäisi tapahtua, että molemmat menettäisin. Pettäminen ei ole suunnitelmissa

        Se on helppo tunnistaa kun tietää mistä se johtuu. Ei ole ensimmäinen kerta kun naisilla ollut tuollainen reaktio minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on helppo tunnistaa kun tietää mistä se johtuu. Ei ole ensimmäinen kerta kun naisilla ollut tuollainen reaktio minuun.

        Niin, ai komeudesta siis, aivan. 🤣 No toivottavasti et nyt ole se mun miehen kaveri ainakaan.
        En häntä ehkä niinkään komeaksi alunperin ajatellut, vaikka hänellä ehkä onkin ihanin hymy koko maailmassa.
        Nykyisin sit katsellaan toisiamme aika ihastuneina silmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mieti asiaa tältä kannalta, onko ihastuminen sen verran vakava, että kannattaa riskeerata nykyinen suhde ja mahdollisesti sekin että menetät sen miehen kaverin samalla?

        Olen huomannut oman kaverin tyttökaverista jotain mikä mahdollisesti viittaisi kiinnostukseen minua kohtaan, mutta en tule ikinä tekemään asian eteen mitään, koska hyvä kaveri ja nainen ei kiinnosta minua niin paljon, sillä tiedän sen naisen menneisyydestä asioita jotka ovat absoluuttinen turn off itselleni, eli vaikka eivät seurustelisikaan enää, niin en tekisi asialle yhtikäs mitään.

        Muistan vieläkin ensimmäisen kerran kun kaveri esitteli tyttökaverinsa minulle olikohan noin 5 vuotta sitten ja se tuijotti minua silmät pyöreänä yllättyneenä. Sellainen perus reaktio mikä joillakin naisilla tulee, kun törmäävät johinkin komeaan mieheen ;)

        Joo itse samassa tilanteessa. Ei se oikeastaan ole ongelma kun kaveri on niin hyvä että ottaisin vaikka luodin sen puolesta. Se on niin päivänselvää ettei mitään tapahdu ettei vaikuta kaverisuhteeseen onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo itse samassa tilanteessa. Ei se oikeastaan ole ongelma kun kaveri on niin hyvä että ottaisin vaikka luodin sen puolesta. Se on niin päivänselvää ettei mitään tapahdu ettei vaikuta kaverisuhteeseen onneksi.

        Päivänselvää? Ehkä et vaan ole tarpeeksi ihastunut/rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivänselvää? Ehkä et vaan ole tarpeeksi ihastunut/rakastunut.

        En varmaan olekkaan ja hyvä niin. Kyllä nakille pitää löytyä muita paikkoja kuin kaverin vaimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan olekkaan ja hyvä niin. Kyllä nakille pitää löytyä muita paikkoja kuin kaverin vaimo.

        Kolmen kimppa myös vaihtoehto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ai komeudesta siis, aivan. 🤣 No toivottavasti et nyt ole se mun miehen kaveri ainakaan.
        En häntä ehkä niinkään komeaksi alunperin ajatellut, vaikka hänellä ehkä onkin ihanin hymy koko maailmassa.
        Nykyisin sit katsellaan toisiamme aika ihastuneina silmiin.

        No luultavammin en ole sun miehes kaveri, jos se kaveri ei ole komea, kun tiedän että olen monien naisten mielestä komea ja tämä on siis naisten käytöksistä opittua ;)

        Ja no miestenkin, sillä niistäkin huomaa mitä ne on mieltä ulkonäöstä käytöksen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on helppo tunnistaa kun tietää mistä se johtuu. Ei ole ensimmäinen kerta kun naisilla ollut tuollainen reaktio minuun.

        Voimaannuttavatko nämä keskustelut itsesi kanssa sinua miespuolinen aloittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimaannuttavatko nämä keskustelut itsesi kanssa sinua miespuolinen aloittaja?

        Tollo oot, ei mulla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mieti asiaa tältä kannalta, onko ihastuminen sen verran vakava, että kannattaa riskeerata nykyinen suhde ja mahdollisesti sekin että menetät sen miehen kaverin samalla?

        Olen huomannut oman kaverin tyttökaverista jotain mikä mahdollisesti viittaisi kiinnostukseen minua kohtaan, mutta en tule ikinä tekemään asian eteen mitään, koska hyvä kaveri ja nainen ei kiinnosta minua niin paljon, sillä tiedän sen naisen menneisyydestä asioita jotka ovat absoluuttinen turn off itselleni, eli vaikka eivät seurustelisikaan enää, niin en tekisi asialle yhtikäs mitään.

        Muistan vieläkin ensimmäisen kerran kun kaveri esitteli tyttökaverinsa minulle olikohan noin 5 vuotta sitten ja se tuijotti minua silmät pyöreänä yllättyneenä. Sellainen perus reaktio mikä joillakin naisilla tulee, kun törmäävät johinkin komeaan mieheen ;)

        Okei laita kuva, niin katsotaan oletko oikeassa.


    • Anonyymi

      Primitiivireaktio, joka menee ohi.

    • Anonyymi

      Ihan normaalia on.

    • Anonyymi

      Tietenkin salaat ja yrität saada hänet salarakkaaksi.Loukkaat vastusti siinä muita ihmisiä ja muista hommata asuntovaunu n*ssimiseen.

      • Anonyymi

        Jep, tää olis niin p*skamaista, ja vielä kun ihmiset oikeasti tekee noin. 😳


    • Anonyymi

      Eihän nyt ihastuminen mitään vielä tarkoita. Varmasti vaan oma ukko kyllästyttää.

    • Anonyymi

      Mieti, kuinka kamala olet itsellesi, jos et anna itsellesi mahdollisuutta.

    • Anonyymi

      Ihastus haihtuu kyllä ajan kanssa. Ei kannata alkaa liikoja haaveilemaan.

    • Anonyymi

      Et sinä ole kamala vaan typerä. Odota että se menee ohi.

      • Anonyymi

        Mikä olisi sopiva odotusaika. Olen todellakin yrittänyt hänet unohtaa. :/ On vaan käytännössä todella hankalaa, kun näen häntä kuitenkin aina silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olisi sopiva odotusaika. Olen todellakin yrittänyt hänet unohtaa. :/ On vaan käytännössä todella hankalaa, kun näen häntä kuitenkin aina silloin tällöin.

        Anna palaa💥Kerranhan täällä vaan eletään💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna palaa💥Kerranhan täällä vaan eletään💛

        Harmi ettei voi tulla kahdelle raskaaksi yhtä aikaa 💛 siinä olisi teikäläisille rahasampo 💥


      • Anonyymi

        Misogyyninen ja hyväuskoinen avautuja keksi taas väylän solvata naisia guben aloituksessa


    • Anonyymi

      Harris.

    • Anonyymi

      Sama tilanne mut toistepäin

    • Anonyymi

      No ei sille voikaan juttele

    • Vaikka olisit ihastunut toiseen, mutta et asialle tee mitään. Niin et ole kamala ihminen. Mutta jos alat flirttailemaan ja liehittelemään tätä ihastuksesi kohdetta..... saunan takana on tilaa.

      • Anonyymi

        Miksei saisi erota?
        Ottaa uutta rakasta?

        Miksi pitää pettää toista pysymällä väkisin kuolleessa suhteessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei saisi erota?
        Ottaa uutta rakasta?

        Miksi pitää pettää toista pysymällä väkisin kuolleessa suhteessa?

        Saa erota mun puolesta. Jokaisella on vapaus tehdä niinkuin haluaa.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin eri suuntiin! Nähty ja koettu. Se on merkki siitä, että oma deitti ei ole osunut nappiin. Jos olet oikeasti ihastunut toiseen, et edes huomaa muita.

      Pitkässä suhteessa en osaa sanoa, pitäisin mielenhäiriönä? Odottelisin, että menee ohi. Ei kannata ainakaan tehdä asian eteen mitään.
      Jos et pysty olemaan, niin ainoa ratkaisu on erota ja unohtaa molemmat.

    • Anonyymi

      Melodramaattinen oletko. Seläntakana, kunhan et pitkään.

    • Anonyymi

      Pilaatko molempien elämän, kun et toimi?

      • Anonyymi

        Ei hyvää päivää sinä tuskin olet tämän miehen kirjoittaman hubbabubbatarinan ”kaverin mies” vai mitä itse luulet?


    • Anonyymi

      Nuorena rakkaus iskee kuin luonnonvoima vasta vanhempana siinä ryhtyy tekemään päätöksiä ja miettimään.
      Lue tai kuuntele Alexandre Dumas'n klassikko Kamelianainen. Suuria, dramaattisia tunteita, jännitteitä jotka jatkuivat päähenkilöiden elämässä vuosia ilman että kirjailija olisi käsitellyt niitä ironialla tai sarkasmilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      212
      3756
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      3516
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      47
      3363
    4. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      204
      2554
    5. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      49
      2447
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      40
      2255
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      19
      2218
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2206
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      35
      2049
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      37
      1988
    Aihe