Naiset, miksi suostutte käyttämään hormonaalista ehkäisyä miehen/miesten takia?
Kun ilman miehiä voisitte elää hormonivapaata elämää. Miettikääpä te keillä on joku valmiste käytössä niin vain miehen ja hänen kikkelin vuoksi sellaiseen suostutte!
Naisten hormoniehkäisyn käyttö
15
148
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin on kapea näkökulma. Ootko lukenut edes ko. ehkäisyn eduista mitään?
- Anonyymi
Sullakin varmaan jos käytät niin mies ja hänen kikkeli pääsyynä
- Anonyymi
Esim pillerit voi aiheuttaa tosi pahoja haittavaikutuksia, kuten mulla. Viisi eri pillerimerkkiä ja laastari kokeiltuna, viimeisin merkki aiheutti pesäkkeen maksaan, lääkäri sanoi heti johtuvan pillereistä. Enää en saa käyttää hormonaalista ehkäisyä enkä käyttäiskään. Ex mies painosti pillereihin.
- Anonyymi
Jos tarkoitus on perheellistyä siihen kuuluvine etuisuuksineen niin jokin uhrilahja on annettava.
- Anonyymi
Minä en käytä hormonaalista enkä mitään muutakaan ehkäisyä miesten takia vaan itseni takia.
Miehiä käytän hyväkseni sen verran kuin haluan, mutta yksikään ei luokseni jää pesää tekemään.- Anonyymi
Taitaa olla enempi sellainen molemminpuolinen tahtotila niin hyväksikäytön kuin pesimisen suhteen.
- Anonyymi
Naiset suostuu patjaksi ja tuhoaa oman kehonsa ja myös mielensä pillereillä.
- Anonyymi
Osalla tuo mieli ei ole ongelma - enää.
- Anonyymi
Hyvä kysymys, miksei miehille ole kehitetty ehkäisy pilleriä?
Miksei miehet suostu käyttämään ehkäisylääkettä?- Anonyymi
Koska miehet kehittää ja pyörittää asioita tässä maassa, eikä mitkään "itsenäiset" feministit?
- Anonyymi
Koska ne aiheuttaa haittavaikutuksia. :D
Miksi sitten naisten pitää kärsiä niistä?
- Anonyymi
Sitkun lopettaa pillerit, tajuaa kuinka paljon hormoonihäirintä on vaikuttanut koko kehoon.
Kauheeta.
Hormoonilääkitystä ei saisi määrätä alle 25 vuotiaalle.
Ei ennen kuin keho ja mieli ovat täysin kehittyneet aikuiseksi.- Anonyymi
Eli joillekin ei koskaan?
- Anonyymi
Järkyttävää, että vanhempien tietämättä alaikäiset saavat pillerireseptejä ihan pyytämällä.
- Anonyymi
Oli aluksi ehkäisyyn mutta seksiä ollut enää vuosikausiin. Mä totuin siihen että kuukautiset loppuivat heti ja ihanaa pitää vaaleita housuja ja pelkoa ohivuodoista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212724
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm111837Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv131800Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311765Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1731711- 331376
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko181132Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551078Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38965Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.36958