Naisten hormoniehkäisyn käyttö

Anonyymi-ap

Naiset, miksi suostutte käyttämään hormonaalista ehkäisyä miehen/miesten takia?
Kun ilman miehiä voisitte elää hormonivapaata elämää. Miettikääpä te keillä on joku valmiste käytössä niin vain miehen ja hänen kikkelin vuoksi sellaiseen suostutte!

15

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovin on kapea näkökulma. Ootko lukenut edes ko. ehkäisyn eduista mitään?

• Anonyymi

Sullakin varmaan jos käytät niin mies ja hänen kikkeli pääsyynä

• Anonyymi

Esim pillerit voi aiheuttaa tosi pahoja haittavaikutuksia, kuten mulla. Viisi eri pillerimerkkiä ja laastari kokeiltuna, viimeisin merkki aiheutti pesäkkeen maksaan, lääkäri sanoi heti johtuvan pillereistä. Enää en saa käyttää hormonaalista ehkäisyä enkä käyttäiskään. Ex mies painosti pillereihin.

• Anonyymi

Jos tarkoitus on perheellistyä siihen kuuluvine etuisuuksineen niin jokin uhrilahja on annettava.

• Anonyymi

Minä en käytä hormonaalista enkä mitään muutakaan ehkäisyä miesten takia vaan itseni takia.
      Miehiä käytän hyväkseni sen verran kuin haluan, mutta yksikään ei luokseni jää pesää tekemään.

• Anonyymi

Taitaa olla enempi sellainen molemminpuolinen tahtotila niin hyväksikäytön kuin pesimisen suhteen.

• Anonyymi

Naiset suostuu patjaksi ja tuhoaa oman kehonsa ja myös mielensä pillereillä.

• Anonyymi

Osalla tuo mieli ei ole ongelma - enää.

• Anonyymi

Hyvä kysymys, miksei miehille ole kehitetty ehkäisy pilleriä?
      Miksei miehet suostu käyttämään ehkäisylääkettä?

• Anonyymi

Koska miehet kehittää ja pyörittää asioita tässä maassa, eikä mitkään "itsenäiset" feministit?

• Anonyymi

Koska ne aiheuttaa haittavaikutuksia. :D
        Miksi sitten naisten pitää kärsiä niistä?

• Anonyymi

Sitkun lopettaa pillerit, tajuaa kuinka paljon hormoonihäirintä on vaikuttanut koko kehoon.
      Kauheeta.

Hormoonilääkitystä ei saisi määrätä alle 25 vuotiaalle.
      Ei ennen kuin keho ja mieli ovat täysin kehittyneet aikuiseksi.

• Anonyymi

Eli joillekin ei koskaan?

• Anonyymi

Järkyttävää, että vanhempien tietämättä alaikäiset saavat pillerireseptejä ihan pyytämällä.

• Anonyymi

Oli aluksi ehkäisyyn mutta seksiä ollut enää vuosikausiin. Mä totuin siihen että kuukautiset loppuivat heti ja ihanaa pitää vaaleita housuja ja pelkoa ohivuodoista

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      21
      2724
    2. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      11
      1837
    3. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      13
      1800
    4. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1765
    5. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      173
      1711
    6. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1376
    7. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      18
      1132
    8. Luovutitko jo nainen?

En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      1078
    9. Kysytään nyt sitten vielä

Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      965
    10. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      36
      958
    Aihe