Israelin ALUE on ja pysyy, pysyykö siellä olevat ihmiset, mahdollisesti, käännynnäiset siellä vielä "huomenna" ?
Nyt, isossa kuvassa oleva "shakki" peli on mennyt siihen pisteeseen että nappulat ovat paikoillaan ja seuraava ratkaiseva siirto on pakko ottaa, kuka eli kumpi taho sen tekee?
Toinen taho on Israelissa olevat ihmiset, ketä lie ovatkaan, ja sen apuna jenkit, ja niin kutsutut "juutalaiset".
Toisella puolella on, iran ja sen tukema, filestea / palestiina ja isot tekijät, Venäjä sekä Kiina ja mahdollisesti Turkki.
Nyt mikä "suurien opettajien" opetsu eli ennustukset, otettuna Raamatusta, on nyt esillä?
Psalmi 83?
Hes 38, 39?
vai mikä?
eli mitä te, jotka seuraatte muutakin kuin valtamediaa, arvelette.
Onko niin kutsuttuja, "juutalaisia" eli käännynnäisiä enää "huomenna" jäljellä?
No, kuka rohkenee antaa ja ilmoittaa, mitä ja missä kohden Raamatun kelloa ja aikaa olemme?
Itse olen edelleen sitä mieltä, että ensimmäinen sinetti on avaamatta ja toisaalta, Efraim ei ole palannut luvatuun maahan.
Herra olkoon Suomelle armollinen.
Israel tänään, entäs huomenna?
5
271
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt monet, asiantuntijat, joita pidettiin "hyvinä" aj tarkkoina muutama vuosi sitten, ja nyt sitten he ovat, "ei mitään", sanovat että sekä Israelin alueelle oleva sotajoukk, että jenkit, ja vielä eu ovat paniikissa!
eli he eivät tule selviämään.
Mites, tässä näin kävi, ihmettlee, monet "israel fanittajat sekä 'ystävät'
eli onko ketään, joka kuulee mitä Jumala puhuu ja mitä on ilmoitettu vai kaikki ajattelevat posistiivisesti, Isrealin aluella olevista ihmisistä.
eli Pitäkää Usko Jumalaa ja Lukekaa Jumalan Sanaa!
Katsokaa ettei kukaa teitä eksytä!
Tässä on eräs ajatus:
2. Tess. 2:
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
ONKO, Jumala nyt Israelissa olevien ihmisten kanssa vai ei?
Jos, esim Daavid tai joku muu eli syntisesti, Jumala katsoi sivusta kuinka he kärsivät.
eli Miksi?
eikä siksi että he oivat vihoittaneet Jumalan omilla teoillaan.
Vielä ei ole aika, eikä ole tapahtuntut, mitä on ilmoitettu:
Sak. 12:10
Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
Onko Israelissa olevat, ihmiset, keitä lie ovat , nyt sitten valittaneet, Jumalan Pojan, Herran Jeesuksen surmaamista
vai
edelleen pitävtä pilkkanaa ja vihaavat Jeesusta?
Toki se pävi tulee kun he valittavat mutta ei heti, mutta
Kun Esikoinen eli ISRAEL palaa luvattuu maahan.
eli Efraim pohjoisesta, eli Suomesta ja osata Venäjää!
eli JOS, osa Vejänästä, on Efraimin jälkeläisiä, niin miten Jumala heihin suhtautuu?
Mitä sanoo JEremias!
eli, samoin kuin oli Mooseksen aikana, kun Herra vapautti Jaakobin pojat, Egyptistä, niin samoin tulee olemaan, Palaaminen Luvattuun maahan.
Suurella ja isolla ja väkevällä kädellä.
Jos siis osa, myös Venäjää on Efraim, kuka voi sitä vastustaa?
joten, Niinkutsutut, "asiantuntijat" ja opettajat, ovat omia toiveita opettaneet.
joten, saa nähdä miten ja mitä Jumala tekee ja kenen kautta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Onko mahdollista että koko Isrealin alueella olevat, käännynnäiset, eli 80-90% kansasta tuhotaan?
ja jäljelle jää muuta OIKEA Leeviläinen ja Juudalainen (eli Juudan sukua)
ja muut sitten jäävät Arabien armoille?
Mitä ja mitkä Raamatun / Kirjoitukset sanovat puolesta ja vastaan?
Eikö koko Isrealin eli Jaakobin pojista, tule 2/3 kuolemaan?
Jos siellä nyt on muutama OIKEA Jaakobin jälkeläinen, eli noin 5-10%, niin 2/3 ja jäljelle jää 7000 miestä ja naiset ja lapset?
no saa nähdä miten siellä nyt menee ja mitä tulee.
sillä "tuhkasta" sitten nousee se paah ja kaikki pahat, ja vain HARVAT ovat ne Jotka uskovat Herraa ja saavat iloita.
eli Eikö Israel eli se alue ole myös Jumala ankaran kurituksen alainen vai saa tehdä mitä syntiä ja pahuutta tahansa.
Kuten Paavali sanoo:
Juutalainen on samalla viivalla, Jumalan edessä NYT, Kun Herra Jeesus tuli ja tulee.
heillä ei ole mitään, etua siitä että ovat, "juutalaisia" heillä oli, mutta se etu otettiin pois ja nyt he ovat kuten kaikki pakanat.
Monesti sanotaa ja opetaan että, Jumala antaa ja pitää Aabrahamille annetut lupaukset.
Nyt Mitä sanoo Jumala?
YKSIKÄÄN Aabrahamille annetuista lupauksista ei jäännyt täyttämättä, Joosua aikaa!
vaan KAIKKI mitä Jumala lupasi on TÄYTETTY.
se että monet ilmoitukset/profetiat puhuvat hyvää ja kaunista heille, on jo täyttyneet,
eli mikä ilmoitus tai profetia, annettuna Aabrahamille ei ole täytty.
maa alue on jopa kaksi kertaa heille Jumalan avulla annettu, ja palkaksi he pilkakavat Jumalaa!
no sa,a se
se että KOKO israel pelastuu, niin
MIKÄ ja KUKA ON nyt, tänäpäivänä Israel, Jumalan Silmäterä?
etsi ja ihmettele.
Jer. 31:9
Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
20
Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.
Joten, katsotaan miten tää loppu sitten menee. - Anonyymi
Kohta hyvin pian, tulee Hän joka tuleva onm joka on ollut, on ja tuleva on.
Kuka uskoo meidän saarnamme, kuka kuulee ja ottaa siitä varteen.
Jes 26
9 Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.
10 Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.
ja loppu tulema on:
20 Mene, kansani, kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen, kunnes viha on ohitse mennyt.
21 Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa enää peitä."
eli Herra tulee hakemaan minut ja teidät kotiin, hetkeksi kammioon piiloon ja suojaa, rankkasateelta:
Jes 25
4 Sillä sinä olit turvana vaivaiselle, turvana köyhälle hänen ahdingossansa, suojana rankkasateelta, varjona helteeltä; sillä väkivaltaisten kiukku on kuin rankkasade seinää vastaan.
Kuten Herra sanoi, kaikki tulevat vihaamaan meitä ja "isot" pahat tahtovat hävittää meidät.
Nyt, mikä osa on heillä, jotka sanovat olevansa juutalaisia mutta eivät oel, jopa Seurakunnan sisällä, josta tuomiot alkavat/lähtevät.
nyt Israelin alueella olevat, ketä lie, käännynnäiset ovat ihmeisssän kun Jumala ei olekaan heidän puolellaan, kuten heille on "opetettu".
Amalekkia ei tuhota vaan "amalek" tuhoa heidät?
Kuinkakohan kauan se rauta-kilpi, iron-shield, kestää eli ammukset.
Jenkit ovat jättäneet heidät oman onnensa varaan eikä enää anna ammuksia ja vetäneet ison/t laivan pois.
Joten, kun tämä sitten tulee heille ja meille selväksi, on loppu lähellä.
nyt, OIKEA juutalainen eli Efraim on edelleen jossain pohjoisessa, ja sen tulee palata LUVATUUN maahan.
mit' arvelet, siellä olevat sota-pääliköt sitten antavat sen maan heille vapaa ehtoisesti?
eli JOS, kuten monet seiakt osoittavat, Suomi ja osa Venäjää on Efraim joka sitten palaa LUVATUUN maahan niin joku goog ja sen liittolais, joissa JUUDA on osallinen eli "väärällä puolella", ei tahdo antaa Luvattua maata ESIKOISELLE.
eli googin KAPTEENI, ei Kuninkas, tulee sitten vihaiseksi, ja väkivaltaiseksi, mutta
ISO ENKELI, Miikael, seisoo esikoisen suojana, kansansa suojana, ja oletus on että se ei ole, ne jotka sanovat olevansa juutalaisia.
joten katsokaamme, mitä tulee.
Nostakaa päänne, Herran tulo on lähellä. OVEN EDESSÄ:
eli enkeli on valmiina puhaltamaan pasuunaa ja kutsumaan omansa kotiin.
ja samalla, eli vähän ennen Efraimin luvattuun maahan.
iloitkaamme ja riemuitkaamme.
aamen ja Kunnia Jumalalle ja Jeesukselle, meidän Herralle.
TOTISESTI.
Onko nyt menossa, (heikkojen ja vajavaisten opettajien mukaan;)
psalmin 83 sota vai Hesekiel 38-39!
eli mitä muita sotia on luvattu?
se että jenkit ja Israelissa olevat, käännynnäisten joukot ovat panikissa on totta!
ja Kiina että Venäjä yhdessä harjoittelee että vartio isoja vesiä, eli valtameriä.
Usan ja Uk, laivosto ei kykene edes pitämmän Suezin kanavaa auki, kun "kameli-paimenen" ampuu !
Joten, tämäKÄÄ mitä monet ovat vuosia, väittäneet ei mennyt sitten heidän harhaisten oppien mukaan!
Kuten olen tuonnut esille, Efraimilla on TÄRKEÄ osa, hesekiel 37 ja Daniel että JEremia!
No missä ovat nyt tietäjät ja näkijät ja muut kummajaiset`?
eikö kukaan rohkene ARVAILLA, mitä ja miksi tapahtuu seuraavaksi!
no sa,a se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569