Ruotsissa idea jengi rikollisuuteen - vanhempien SOS tuli pois

Anonyymi-ap

Ruotsissa on keksitty hyvä idea alaikäisten jengi rikollisuuteen

Otetaan alle 15 v rikollisten vanhempien SOS avut pois

Hyvä idea ja varmaan vaikuttaa heti

11

198

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja annetaan veitsi käteen?

• Anonyymi
      • Anonyymi

kiitos extyökkäri....

• Anonyymi

Juuri niin ! Nämä turhan paikan hakijat on oppineet nojailun asemilla ja aukeilla, ja repimään ilmaista rahaa seinistä. Mitä tällaisilta voi odottaa ? Onneksi Petteri Orpo on laatinut ja ajanut läpi tiukan politiikan. Jos ei työt maistu, koulunpenkille uudelleen opettelemaan peruskoulua, jonka kukkahattuopet on antaneet mennä sormiensa läpi. Tai kaikki tuet lähtee.

• Anonyymi

Vihervasemmistolaisten hallitsema Ruotsi ei tule ikipäivänä suostumaan sossutukien leikkaamiseen edes rikollisilta, tahi näiden vanhemmilta. Ei ikinä. Terrorismi ja rikosten tekeminen ovat Ruotsalaisille loukkaamattomia arvoja.

• Anonyymi

Suomessa leikataan eläkkeitä…

• Anonyymi

Jos alkaa matut kaupungilla ammuskelemaan, niin voi olla kantiksella myös aseet mukana? Mä olen mielummin 3 tuomittavana kuin 6 kannettavana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos alkaa matut kaupungilla ammuskelemaan, niin voi olla kantiksella myös aseet mukana? Mä olen mielummin 3 tuomittavana kuin 6 kannettavana?

"Anonyymi
        2024-10-17 22:36:01
        Mä olen mielummin 3 tuomittavana kuin 6 kannettavana?"
        ++++++++++++++
        Mahtava veto.

• Anonyymi

Kankaanpään terroristit ovat rantautuneet RUOTSIINKIN!
      PROFEETTA MOKTARILLA on sisäpiirin tietoa asiasta…

• Anonyymi

Palataan peruskysymykseen. Miksi muslimille, olipa sitten mies tai nainen, pitäisi antaa turvapaikka eurooppalaisesta kristitystä ei-islamilaisesta maasta? Varsinkin jos tulija jatkaa islamin uskon harjoittamista lännessä, niin sitä suuremmalla syyllä voidaan kysyä, että miksi.

Jos turvapaikkoja myönnetään muslimeille sen takia, että heidän islamilaisessa kotimaassa on vaikeaa, niin sillä perusteella kaikki maailman muslimit olisivat oikeutettuja turvapaikkaan. Toki on myönnettävä, että hyvin harva islamilainen maa on ihmiselle hyvä maa elää, mutta se ei ole peruste turvapaikalle. Muslimit ovat itse valinneet uskontonsa, he ovat itse valinneet jatkaa sitä sukupolvelta toiselle eivätkä aio edes irtaantua siitä.

Jos siis afganistanilaisilla naisilla tai miehillä on vaikeaa elää islaminsa kanssa, niin se on vähän, että voi voi. Sellaista se nyt vaan on. Tiedämme kyllä, että islam on perseestä, mutta voi voi. Huivia ja pyjamaa vaan syvemmälle, niin kyllä se siitä.

• Anonyymi

”Palataan peruskysymykseen. Miksi muslimille, olipa sitten mies tai nainen, pitäisi antaa turvapaikka eurooppalaisesta kristitystä ei-islamilaisesta maasta? ”

Pitää antaa jos nämä täyttävät pakolaisaseman ehdot ja enimmäismäärä ei ole vielä täyttynyt.

”Varsinkin jos tulija jatkaa islamin uskon harjoittamista lännessä, niin sitä suuremmalla syyllä voidaan kysyä, että miksi.”

Miten vapauden käyttäminen muka tekisi tästä kyseenalaisemman aiheen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4732
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      205
      3784
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      89
      2178
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1224
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1203
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      36
      948
    Aihe