Tänään se taas starttaa, nimittäin Maajussille morsiamen uusi kausi. Mitä tunteita sarja sinussa herättää, mitä mieltä olet siitä?
Maajussi-Kalle ja Niina tapasivat ja rakastuivat ohjelmassa, lue heidän kuulumisensa:
https://www.suomi24.fi/viihde/is-mita-kuuluu-nyt-maajussi-kalle-ja-niina-avoimena-tulevaisuudesta-paljastavat-meilla-on?s24
Gallup: Mitä mieltä olet Maajussille morsian tv-sarjasta?

25
1587
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään kun en ole koskaan sitä ohjelmaa katsonut.
- Anonyymi
Liian pitkään jo tuotakin ohjelmaa pyöritetty, ei kiinnosta. Juontajan vaihdos olisi paikallaan. Kulunut formaatti, jotain uutta kaivataan.
- Anonyymi
En oo kattonu enkä katto.
- Anonyymi
Pari ekaa kautta seurasin. Eipä kenenkään naimiset jaksa kiinnostaa.
- Anonyymi
Sitä mieltä että, miksi se kuvataan ja näytetään televisiossa?
- Anonyymi
Hyvät fiilikset, mennen tullen hakkaa:"Kovaa peliä Bostonissa".
- Anonyymi
Välillä katson, välillä en. Sama juttu kuin Vain Elämäässä, kausia tullut liikaa.
- Anonyymi
Täyttä paskaa,pitääkö joka vitun ohjelmassa olla samat naamat vikisemässä.
Kyllä telkkarin ohjelmat ova tosi syvältä.
Kukahan päättää mitä eri kanavilla esitetään.
Sitten kaikki uusitaan moneen kertaan.
Eipä tarvitse katsoa. Suurin piirtein samaa mitä kaikista tosi-TV-sarjoista: tuottajat tietävät että ihminen ei ole täysin oma itsensä jos on tietoisesti jatkuvasti kameran edessä, ja osaavat hyödyntää (tai väärinkäyttää) sitä hyvin tehokkaasti, yksityisten ihmiselämien hauraudesta viis.
- Anonyymi
En tykkää näistä naittamis ohjelmista🤔 ! On sit ensirefit tai muita😓
- Anonyymi
Anteeksi mistä.
- Anonyymi
Vaikuttaa, että ei nämä maajussit ole ihan oikeita viljelijöitä.
- Anonyymi
EVVK tv:n tyhjänpäiväinen roskaviihde.
- Anonyymi
EN aio katsoa..PIMIÄ suurin syy -räpättävä akka,tyrkky. Ohjelma KAIPAA uudistusta sitten ehkä katsoisin. Liian julkisuushakuidta
- Anonyymi
Samaa mieltä, saman räpättävät akat joka MTV ohjelmassa, kuluneita naamoja vaihtoon en katso, on sitten ohjelma maajussin morsiot tai tanssii tähtien kanssa ja viimeisessä Uotinen silloin viimeistään katselu poikki pöhnään Uotisen päässä
- Anonyymi
En ole paljon kattellu, mut eilen satuin avaan telkun siltä kanavalta ja siinä oli just se jolla oli kauhean isot korvat!!!!!!!! Silmät jäi kiinni niihin korviin, ve oli valtavat lautaset!!! Muita en edes muista kun ne korvat sillä yhdell... hheheeeee
- Anonyymi
Hevonhumppaa ja hölöpönpölöppöä tämäkin ohjelma. Ei kannata ihmiset tuhlata kallista aikaansa tämmöisiin joutavanpäiväisiin ohjelmiin.
TV.stä tulee nykyään niin paljon uusintoja ja samat mainokset pyörivät päivästä toiseen vielä pahentavat asiaa.
Katson itse vain asiaohjelmia esim. strömsöö, kaunein koti, remppa ohjelmia ja brittisarjoja. - Anonyymi
Näkeehän siinä miten tukijullit törsää miljardien tukiaisia ja viljelijöillä riittää vapaa-aikaa loisimiseen verorahoilla.
- Anonyymi
Vihervasemmistolaisen loisen luulisi sitten alkavan maajussiksi kerran homma on noin helppoa.
Teidän perskärpästen pummien rahkeilla en tuollaista pskaa kehtaisi suustani edes päästää joiden elättämiseen menee suurinosa valtion budjetista. Terveisin Ei maanviljelijä, mutta maaseudulla yrityksen omaava henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistolaisen loisen luulisi sitten alkavan maajussiksi kerran homma on noin helppoa.
Teidän perskärpästen pummien rahkeilla en tuollaista pskaa kehtaisi suustani edes päästää joiden elättämiseen menee suurinosa valtion budjetista. Terveisin Ei maanviljelijä, mutta maaseudulla yrityksen omaava henkilö.Kaikki ei peri niitä maatiloja ja ovat liian kalliita ostaa juuri järjettömien tukiaisten takia.
Samanlaisia loisia muissakin yrittelijöissä. Montakos sataatuhatta otit koronatukia ilman tarvetta?
- Anonyymi
Leipää ja sirkushuveja idiootille kansalle ja talipäät taputtaa!!!
- Anonyymi
Katson ohjelmaa, tervejärkisiä nuoria ihmisiä, tekevät tarpeellista työtä että siellä kaupungeissa olisi jotain syötävää. Arvostan ja Vappu on upea osaava nainen.
- Anonyymi
Kaupungeissa olisi enemmän ja halvempaa syötävää ilman veroina maksettavia tukijullien miljardien tukiaisia. Eivät tarvitse naapurimaissakaan kansallisia tukiaisia, mitta suomalaiset tukijullit tarvitsee laiskottelu- ja törsäystukia.
- Anonyymi
Hyvä ohjelma, varsinkin jos vertaa muihin vastaaviin.
- Anonyymi00025
Kiva katsoa, kun ei ole niitä turhanpäiväisiä julkkiksia mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama987801Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1426544Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1794665Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2403192Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta962703Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh622134- 1471808
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari101806Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa231675Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971604