Gallup: Mitä mieltä olet Maajussille morsian tv-sarjasta?

25

1587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään kun en ole koskaan sitä ohjelmaa katsonut.

    • Anonyymi

      Liian pitkään jo tuotakin ohjelmaa pyöritetty, ei kiinnosta. Juontajan vaihdos olisi paikallaan. Kulunut formaatti, jotain uutta kaivataan.

    • Anonyymi

      En oo kattonu enkä katto.

    • Anonyymi

      Pari ekaa kautta seurasin. Eipä kenenkään naimiset jaksa kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Sitä mieltä että, miksi se kuvataan ja näytetään televisiossa?

    • Anonyymi

      Hyvät fiilikset, mennen tullen hakkaa:"Kovaa peliä Bostonissa".

    • Anonyymi

      Välillä katson, välillä en. Sama juttu kuin Vain Elämäässä, kausia tullut liikaa.

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa,pitääkö joka vitun ohjelmassa olla samat naamat vikisemässä.
      Kyllä telkkarin ohjelmat ova tosi syvältä.
      Kukahan päättää mitä eri kanavilla esitetään.
      Sitten kaikki uusitaan moneen kertaan.
      Eipä tarvitse katsoa.

    • Suurin piirtein samaa mitä kaikista tosi-TV-sarjoista: tuottajat tietävät että ihminen ei ole täysin oma itsensä jos on tietoisesti jatkuvasti kameran edessä, ja osaavat hyödyntää (tai väärinkäyttää) sitä hyvin tehokkaasti, yksityisten ihmiselämien hauraudesta viis.

    • Anonyymi

      En tykkää näistä naittamis ohjelmista🤔 ! On sit ensirefit tai muita😓

    • Anonyymi

      Anteeksi mistä.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa, että ei nämä maajussit ole ihan oikeita viljelijöitä.

    • Anonyymi

      EVVK tv:n tyhjänpäiväinen roskaviihde.

    • Anonyymi

      EN aio katsoa..PIMIÄ suurin syy -räpättävä akka,tyrkky. Ohjelma KAIPAA uudistusta sitten ehkä katsoisin. Liian julkisuushakuidta

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, saman räpättävät akat joka MTV ohjelmassa, kuluneita naamoja vaihtoon en katso, on sitten ohjelma maajussin morsiot tai tanssii tähtien kanssa ja viimeisessä Uotinen silloin viimeistään katselu poikki pöhnään Uotisen päässä


    • Anonyymi

      En ole paljon kattellu, mut eilen satuin avaan telkun siltä kanavalta ja siinä oli just se jolla oli kauhean isot korvat!!!!!!!! Silmät jäi kiinni niihin korviin, ve oli valtavat lautaset!!! Muita en edes muista kun ne korvat sillä yhdell... hheheeeee

    • Anonyymi

      Hevonhumppaa ja hölöpönpölöppöä tämäkin ohjelma. Ei kannata ihmiset tuhlata kallista aikaansa tämmöisiin joutavanpäiväisiin ohjelmiin.
      TV.stä tulee nykyään niin paljon uusintoja ja samat mainokset pyörivät päivästä toiseen vielä pahentavat asiaa.
      Katson itse vain asiaohjelmia esim. strömsöö, kaunein koti, remppa ohjelmia ja brittisarjoja.

    • Anonyymi

      Näkeehän siinä miten tukijullit törsää miljardien tukiaisia ja viljelijöillä riittää vapaa-aikaa loisimiseen verorahoilla.

      • Anonyymi

        Vihervasemmistolaisen loisen luulisi sitten alkavan maajussiksi kerran homma on noin helppoa.
        Teidän perskärpästen pummien rahkeilla en tuollaista pskaa kehtaisi suustani edes päästää joiden elättämiseen menee suurinosa valtion budjetista. Terveisin Ei maanviljelijä, mutta maaseudulla yrityksen omaava henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolaisen loisen luulisi sitten alkavan maajussiksi kerran homma on noin helppoa.
        Teidän perskärpästen pummien rahkeilla en tuollaista pskaa kehtaisi suustani edes päästää joiden elättämiseen menee suurinosa valtion budjetista. Terveisin Ei maanviljelijä, mutta maaseudulla yrityksen omaava henkilö.

        Kaikki ei peri niitä maatiloja ja ovat liian kalliita ostaa juuri järjettömien tukiaisten takia.

        Samanlaisia loisia muissakin yrittelijöissä. Montakos sataatuhatta otit koronatukia ilman tarvetta?


    • Anonyymi

      Leipää ja sirkushuveja idiootille kansalle ja talipäät taputtaa!!!

    • Anonyymi

      Katson ohjelmaa, tervejärkisiä nuoria ihmisiä, tekevät tarpeellista työtä että siellä kaupungeissa olisi jotain syötävää. Arvostan ja Vappu on upea osaava nainen.

      • Anonyymi

        Kaupungeissa olisi enemmän ja halvempaa syötävää ilman veroina maksettavia tukijullien miljardien tukiaisia. Eivät tarvitse naapurimaissakaan kansallisia tukiaisia, mitta suomalaiset tukijullit tarvitsee laiskottelu- ja törsäystukia.


      • Anonyymi

        Hyvä ohjelma, varsinkin jos vertaa muihin vastaaviin.


    • Anonyymi00025

      Kiva katsoa, kun ei ole niitä turhanpäiväisiä julkkiksia mukana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      98
      7801
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      142
      6544
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      179
      4665
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      240
      3192
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      96
      2703
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      62
      2134
    7. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1808
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      10
      1806
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1675
    10. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1604
    Aihe