Äkkipäissään ei tule mitään hyvää. talous kuralla, talousrikollisuus räjähtänyt, turvallisuus romahtanut, vankilat täynnä, koulutuksen taso romahtanut.
Mitä hyvää 500 tuhannen maahanmuutto on tuonut Suomelle?
10
149
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy tehdä kuten Amerikassa. Palautukset alkavat jos ei täytä kriteerejä.
Demareiden mielestä näin ei saa tehdä.- Anonyymi
Suomesta tehdään pikku-Amerikkaa. Kaikesta mitä USAssa tehdään meillä otetaan mallia ja Suomea muutetaan todella huonoon suuntaan. Hyvinvointi-Suomesta saamme vastaisuudessa lukea vain historiankirjoista.
Mikä ihme vaivaa päätösentekijöitämme kun Suomea tuhotaan kaikin keinoin. Pääarkkitehti tässä on Kokoomus joka suojelee veroparatiisiyhtiöiden harjoittamaa Suomen veropohjan rapauttamista. Kokoomus on tehnyt siitä laillista omille eturyhmilleen. Jos minä lähtisin itse määrittelemään veroprosenttini niin hilut olisi kintuissa mutta Kokoomuksen suojatit levittävät moraalitonta toimintaansa kuin syöpäkasvaimet kantajaansa vääristämällä kilpailua.
Miksi kukaan ei sano eikä tee mitään.
Päättäjämme ovat epäisänmaallisia oman henkilökohtaisen edun puolustajia ja tuhoavat samalla Suomea - sitä mitä tästä on jäljellä.
Saatanan tunarit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomesta tehdään pikku-Amerikkaa. Kaikesta mitä USAssa tehdään meillä otetaan mallia ja Suomea muutetaan todella huonoon suuntaan. Hyvinvointi-Suomesta saamme vastaisuudessa lukea vain historiankirjoista.
Mikä ihme vaivaa päätösentekijöitämme kun Suomea tuhotaan kaikin keinoin. Pääarkkitehti tässä on Kokoomus joka suojelee veroparatiisiyhtiöiden harjoittamaa Suomen veropohjan rapauttamista. Kokoomus on tehnyt siitä laillista omille eturyhmilleen. Jos minä lähtisin itse määrittelemään veroprosenttini niin hilut olisi kintuissa mutta Kokoomuksen suojatit levittävät moraalitonta toimintaansa kuin syöpäkasvaimet kantajaansa vääristämällä kilpailua.
Miksi kukaan ei sano eikä tee mitään.
Päättäjämme ovat epäisänmaallisia oman henkilökohtaisen edun puolustajia ja tuhoavat samalla Suomea - sitä mitä tästä on jäljellä.
Saatanan tunarit.Sinä pikkukommari et minun rahoillani enään elä !
Menet töihin saatana niinkuin muutkin !
Tai veneen alle pikkulutka. - Anonyymi
"Monikulttuurisuus" lisääntynyt?
- Anonyymi
Mutta kun Venäjältä tuli 1300 pakolaista. Muualta saa tulla vapaasti ja laittoivat Orpo Ruotsin vastaiselle rajalle torvisoittokunnan ja varusmiehiä ottamaan vastaan tulijoita joita Nato lähetti Suomeen Libyan tuhoamisoperaation jäljiltä.
Päättäjämme ovat todellisia neroja.
Saatanan tunarit. - Anonyymi
hyysäriakat työllistyy
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudun lähiöissä voi käydä katsomassa mitä maahanmuutto on tuonut suomeen…
- Anonyymi
Kehitysmaamuslimi islampaskan kulttuurinrikkaus kaikkine käytänteineen ja edesottamuksineen on hyvin esillä näissä pääkaupunkiseudun lähiöissä…
- Anonyymi
mitä hyötyä on 500.000 apukoululaisen tuomisella maahan 🤔
- Anonyymi
Kehitysmaamuslimi islampaskan MAANMUUTTAJIEN, suomeen tuleminen millä syyllä tahansa on HAITTAMAAHANMUUTTOA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362522
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191431- 841397
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon311130- 401092
- 841082
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.941064Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2701040- 127944
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210871