Minkähän syyn Trump löytää, ettei tarvitse joutua Kamalan raadeltavaksi?
Oma arvioni on pipi sormessa tai somessa.
Trumpin syy vetäytyä väittelystä
8
149
Vastaukset
Trump ei halua väitettä ympäristössä, joka olisi edes jotenkin puolueeton?
- Anonyymi
Mitä mieltä Tsh vasemmiston yhteistyötahon Isiksen veitsi-iskusta Saksassa?
- Anonyymi
TSH tapansa mukaan valehtelee.
Tosiasiassa demokraatit eivät halua apina Harrisin väittelyyn puolueettomassa ympäristössä. Demokraatit yrittävät tehdä viime hetken muutoksia jo ennalta sovittuihin väittelyn pelisääntöihin.
https://www.foxnews.com/media/trump-campaign-lashes-out-harris-over-debate-rules-we-said-no-changes
Demokraatit näyttävät tekevän kaikkensa, että apuna Harris ei päätyisi julkisiin tentteihin. On yleisesti tunnettua, että Harris on huomattavasti tyhjäpäisempi ja surkeampi puhuja kuin vanhuuden heikentämä Biden. Anonyymi kirjoitti:
TSH tapansa mukaan valehtelee.
Tosiasiassa demokraatit eivät halua apina Harrisin väittelyyn puolueettomassa ympäristössä. Demokraatit yrittävät tehdä viime hetken muutoksia jo ennalta sovittuihin väittelyn pelisääntöihin.
https://www.foxnews.com/media/trump-campaign-lashes-out-harris-over-debate-rules-we-said-no-changes
Demokraatit näyttävät tekevän kaikkensa, että apuna Harris ei päätyisi julkisiin tentteihin. On yleisesti tunnettua, että Harris on huomattavasti tyhjäpäisempi ja surkeampi puhuja kuin vanhuuden heikentämä Biden.No jaa...
Trump on juttuineen oman itsensä pahin vihollinen. Aikanaan näemme sekä sen, toteutuvatko tentit että sen, miten vaaleissa käy.
- Anonyymi
Harrisia äänestävä kannattaa orjuutta. Harris on orjanomistajien jälkeläinen ja demokraatit ylipäätäänkin vanhoja orjanomistajia ja Ku Klux Klaanilaisia.
- Anonyymi
Syy on se, että demokraatit ja apina Harris vaativat viime hetken muutoksia jo ennalta sovittuihin väittelyn pelisääntöihin.
Tosiasiassa demokraatit eivät halua, että apina osallistuu yhtään mihinkään, jossa ei voi lukea puhetta suoraan näytöltä. Harris on tunnetusti huonompi esiintyjä ja tyhjäpäisempi kuin vanhuuden heikentämä Biden. - Anonyymi
Trump on valmis väittelyyn, Kamala ei ole valmis.
Hekottamalla ei sentään selvitä, edes puolueellisen median edessä. - Anonyymi
ABC tulisi varmuudella suosimaan Kamalaa, väittely olisi teurastus jonka suorittaa ABC kanava, ei Kamala.
Kamala on aivsn kusessa jos ei pääse hänelle käsikirjoitettuun tilaisuuteen. Tuo tilaisuus ABC kanavalla on ainoa joka sopii Kamalalle, miksiköhän 😭😭😭😭
Tää Trumpin uusin siirto on jälleen sitä nerokasta Trumppia, jolla miljardiomaisuus kerätty.
Tim Walzin omaisuus on jotain 300 tuhatta, Kamalalla on jotain pari miltsii, Trumpin omaisuus 4,5 miljardia. Köyhät kyykkyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393