Suomalaisen politiikan alennustila on nyt

Anonyymi-ap

Suomen kaikkien aikojen parhaasta hallituksesta on tullut Suomen tähän astisen historian epäonnistunein ja epäuskottavin hallitus. Touhu siellä on kuin ”sirkuksessa, jossa apinat ovat päässeet valloilleen. ” Naurattaisi, jos ei olisi kansalaisille niin vakavista asioista kysymys.
Eikä tämä ole loukkaus, tämä on vain pelkkä havainto. Sorry siitä !

12

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Orpo onkin kuin Sirkus tirehtööri.

• Anonyymi

Kukaan täysijärkinen ei voi ottaa tämän hallituksen touhuja vakavasti. Sössivät ihan joka asian.

• Anonyymi

Persut saivat pelottelemalla, huutamalla ja uhkailemalla läpi käännytyslain. Se toimii hyvin. Toimii niin hyvin kun rajat ovat kokonaan kiinni. Eivät raukat uskalla edes testata sitä. Kyllä maahanmuuttajien pelko ohittaa vielä venäläistenkin pelon, kun on kysymys Persuista.

• Anonyymi

Hallituksen tekemiset, puhumiset ja ulostulot ovat nykyään parasta viihdettä. Tosin se käy suomalaisille tosi kalliiksi. Ainakin köyhiltä ja työttömiltä viedään kohta tekohampaatkin.
      Mutta meillä varakkailla on syytä hyvmyyn. Presidentti näyttää mallia.

• Anonyymi

Orpoa lainatakseni ” tämä tuli minulle yllätyksenä”.
      Purraa lainatakseni ” kaikki, ihan kaikki, on edellisen hallituksen syytä”.

• Anonyymi

Sitte ku perssukat Laitetaan oppositioon niin kuorona huutavat.
        "TÄMÄ ON MARININ PUNIKKI HALLITUKSEN SYYYYYYYYYYYY!!"

• Anonyymi

Eihän ole, tekevät päätöksiä jotka nyt tuntuvat yhdellä ja toisella. Niitä olisi pitänyt tehdä aiemmin, nyt sentään joku uskaltaa toteuttaa kipeitäkin asioita eikä vaan luvata ruusuja.

• Anonyymi

Jaa. Tuntuvatko hallituksen päätökset sinulla ? Olet siis köyhä ja kipeä. Ja ilmeisesti myös masokisti ja sadistikin ?
        Minulla eivät tunnu missään. Mutta olenkin varakas ja hyvätuloinen. Asun vakituisesti Suomen ulkopuolella. Ja hyvä niin.

• Anonyymi

Persut pelkäävät eniten maahanmuuttajia, sitten vihervasemmistoa. Varmaan on vaikea elää , kun molemmat tulevat lisääntymään tässäkin maassa. Ja sillekkään Persut eivät mahda mitään. On se vaan niin hauskaa !

• Anonyymi

Kaikki Persut, jotka tunnen ovat todellakin jotenkin säälittäviä ihmisiä.

• Anonyymi

Oletteko huomanneet, että Purra on nykyisin kumman vaisu ? Lieköhän totuus alkanut valjeta Purrallekkin ? Naama hikisenä jankkaa samoja teesejä. Raukka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66