Suomen kaikkien aikojen parhaasta hallituksesta on tullut Suomen tähän astisen historian epäonnistunein ja epäuskottavin hallitus. Touhu siellä on kuin ”sirkuksessa, jossa apinat ovat päässeet valloilleen. ” Naurattaisi, jos ei olisi kansalaisille niin vakavista asioista kysymys.
Eikä tämä ole loukkaus, tämä on vain pelkkä havainto. Sorry siitä !
Suomalaisen politiikan alennustila on nyt
12
96
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Orpo onkin kuin Sirkus tirehtööri.
- Anonyymi
Kukaan täysijärkinen ei voi ottaa tämän hallituksen touhuja vakavasti. Sössivät ihan joka asian.
- Anonyymi
Persut saivat pelottelemalla, huutamalla ja uhkailemalla läpi käännytyslain. Se toimii hyvin. Toimii niin hyvin kun rajat ovat kokonaan kiinni. Eivät raukat uskalla edes testata sitä. Kyllä maahanmuuttajien pelko ohittaa vielä venäläistenkin pelon, kun on kysymys Persuista.
- Anonyymi
Hallituksen tekemiset, puhumiset ja ulostulot ovat nykyään parasta viihdettä. Tosin se käy suomalaisille tosi kalliiksi. Ainakin köyhiltä ja työttömiltä viedään kohta tekohampaatkin.
Mutta meillä varakkailla on syytä hyvmyyn. Presidentti näyttää mallia. - Anonyymi
Orpoa lainatakseni ” tämä tuli minulle yllätyksenä”.
Purraa lainatakseni ” kaikki, ihan kaikki, on edellisen hallituksen syytä”.- Anonyymi
Sitte ku perssukat Laitetaan oppositioon niin kuorona huutavat.
"TÄMÄ ON MARININ PUNIKKI HALLITUKSEN SYYYYYYYYYYYY!!"
- Anonyymi
Eihän ole, tekevät päätöksiä jotka nyt tuntuvat yhdellä ja toisella. Niitä olisi pitänyt tehdä aiemmin, nyt sentään joku uskaltaa toteuttaa kipeitäkin asioita eikä vaan luvata ruusuja.
- Anonyymi
Jaa. Tuntuvatko hallituksen päätökset sinulla ? Olet siis köyhä ja kipeä. Ja ilmeisesti myös masokisti ja sadistikin ?
Minulla eivät tunnu missään. Mutta olenkin varakas ja hyvätuloinen. Asun vakituisesti Suomen ulkopuolella. Ja hyvä niin.
- Anonyymi
Persut pelkäävät eniten maahanmuuttajia, sitten vihervasemmistoa. Varmaan on vaikea elää , kun molemmat tulevat lisääntymään tässäkin maassa. Ja sillekkään Persut eivät mahda mitään. On se vaan niin hauskaa !
- Anonyymi
Kaikki Persut, jotka tunnen ovat todellakin jotenkin säälittäviä ihmisiä.
- Anonyymi
Oletteko huomanneet, että Purra on nykyisin kumman vaisu ? Lieköhän totuus alkanut valjeta Purrallekkin ? Naama hikisenä jankkaa samoja teesejä. Raukka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849