Hallitus asettaa sairaat, lapset ja omaishoitajat edut oman etujen edelle

Anonyymi-ap

Vai laittaako?

Löytyykö hallituksesta ajamaan esim. omaishoitajien asemaa?
Vammaisten oikeuksia?

27

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Mutta onko perussuomalaisilla ollutkaan sellaisia kansanedustajia, joiden sydämen asia ja kutsumus olisi ollut hoitaa ja laittaa nämä asiat kuntoon, paremmalle tolalle?"

• Anonyymi

Tuskin eli persukansanedustjat nuolevat tyytyväisinä hillotolppiaan.

• Anonyymi

Miksei löytyisi?
        Onhan siellä omakohtaisiakin kokemuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei löytyisi?
        Onhan siellä omakohtaisiakin kokemuksia

Aloitus sopii hyvin vihervasemmistolaisiin. Nyt turha valittaa kun demaritkin huutaa muut ensin.

• Anonyymi

Rosvoja ja riistäjiä kaikki politiikot

• Anonyymi

Varsinkin kokoomus Orpon porvarihallitus eli kokoomus, PS, KD ja Rkp joka ajaa porvarillista talouspolitikkaa säästöineen ja leikkauksineen pienituloisiin sairaisiin ja työttömiin ja myös keskiluokan palkansaajiin.

• Anonyymi

Olen omaishoitaja mutta en hakenut omaishoidon rahaa koska pelkään että kun väsyn en saa omaistani palvelutaloon koska minulle on sanottu että on vaikea saada sairasta omaista palvelutaloon Keusotessa eli Keski-Uudenmaan sotessa eli minulle sanotaan että hoida itse kun olet aiemminkin hoitanut.

• Anonyymi

Onpa karmiva tilanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa karmiva tilanne

On.

• Anonyymi

Mitä?. Joko olet itse onglmasi keksinyt tai elät väärän luulon varassa.

Itsekin olen omaishoitaja ja saamme omaishoidontukea.
        Kaikki otetaan, mitä lain mukaan meille kuuluu.
        Tytärkin saa kolmesta vuorokaudesta kuukaudessa oman korvauksensa.

ps muistakaa hakea myös verovapaata perushoitotukea. Ei se ole kuin 83,34€ kuussa, mutta tekee sekin tasan 1000 € vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa karmiva tilanne

Intervallihoito Keusoten eli Keski-UUden-maan soten alueella noin 53 euroa vuorokaudelta eli liian kallista meidän tapauksessa koska meillä molemmilla on pienet eläkkeet vaikka olemme olleet työelämässä koska olemme olleet pienipalkkaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ps muistakaa hakea myös verovapaata perushoitotukea. Ei se ole kuin 83,34€ kuussa, mutta tekee sekin tasan 1000 € vuodessa.

Häh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tule huutelemaan aivopierujasi ketjuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Intervallihoito Keusoten eli Keski-UUden-maan soten alueella noin 53 euroa vuorokaudelta eli liian kallista meidän tapauksessa koska meillä molemmilla on pienet eläkkeet vaikka olemme olleet työelämässä koska olemme olleet pienipalkkaisia.

Intervallihoito on hyvä palvelu kyllä, mutta vaikea on irrottautua ihan jo noiden maksujen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Intervallihoito on hyvä palvelu kyllä, mutta vaikea on irrottautua ihan jo noiden maksujen takia.

Olet oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa.

Kävin laskemassa toisella paikkakunnalla äitini tuhkan hautaan ja käytin Keusoten intervallihoitoapalvelua ja lasku oli 275 euroa.

• Anonyymi

Omaishoitaja - tärkeä voimavara...

• Anonyymi

Omaishoidon tuki on verotettavaa tuloa vaikka hyvinvointialue säästää kun sairas omainen ei miehitä palvelutalopaikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omaishoidon tuki on verotettavaa tuloa vaikka hyvinvointialue säästää kun sairas omainen ei miehitä palvelutalopaikkaa.

Tuota varmaankin hallitus tarkoitti, kun julisti omaishoitajat tärkeiksi
        voimavaraksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palvelutalopaikkoja ei ole tarjolla kaikille sairaille vanhuksille ja vakavasti sairaille nuoremmillekin ihmisille. Suomessa on ajettu alas viimeisen 30 vuoden aikana vanhainkoteja ei niitä hallinoin nykyään yksityiset voiton maksimointia tavoittelevat yksityiset vanhus"palvelu"firmat kuten Attendo, Mehiläinen, Pihlajalinna ja Esperi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota varmaankin hallitus tarkoitti, kun julisti omaishoitajat tärkeiksi
        voimavaraksi

Poliittista hurkastelua kokoomus Orpon porvarihallitukselta.

• Anonyymi

Hyvä aloitus. Kiitos ketjun aloittajalle.

• Anonyymi

Ei ole hallitus asettanut kuin Itsensä, kaikkien, noiden heikoimmassa olevien edelle...

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

No eipä tainnut hallitus laittaa, ei edes lomaileva ministeri!

Häpeä!

• Anonyymi

Ja käytäntö?

• Anonyymi

Neuvostoliiton aikainen vaihe oli vain ns. unta. Suomessa täristiin eikä uskallettu "yksityistää". Nyt on portit auki ja myyrät kömpineet koloistaan. Valtion omaisuus on myyty ja kohta nähdään rumaa jälkeä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      282
      5308
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      68
      5248
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      4015
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2830
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2417
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2040
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2000
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1727
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1261
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      154
      1108
    Aihe