Vai laittaako?
Löytyykö hallituksesta ajamaan esim. omaishoitajien asemaa?
Vammaisten oikeuksia?
Hallitus asettaa sairaat, lapset ja omaishoitajat edut oman etujen edelle
27
352
Vastaukset
- Anonyymi
"Mutta onko perussuomalaisilla ollutkaan sellaisia kansanedustajia, joiden sydämen asia ja kutsumus olisi ollut hoitaa ja laittaa nämä asiat kuntoon, paremmalle tolalle?"
- Anonyymi
Tuskin eli persukansanedustjat nuolevat tyytyväisinä hillotolppiaan.
- Anonyymi
Miksei löytyisi?
Onhan siellä omakohtaisiakin kokemuksia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei löytyisi?
Onhan siellä omakohtaisiakin kokemuksiaAloitus sopii hyvin vihervasemmistolaisiin. Nyt turha valittaa kun demaritkin huutaa muut ensin.
- Anonyymi
Rosvoja ja riistäjiä kaikki politiikot
- Anonyymi
Varsinkin kokoomus Orpon porvarihallitus eli kokoomus, PS, KD ja Rkp joka ajaa porvarillista talouspolitikkaa säästöineen ja leikkauksineen pienituloisiin sairaisiin ja työttömiin ja myös keskiluokan palkansaajiin.
- Anonyymi
Olen omaishoitaja mutta en hakenut omaishoidon rahaa koska pelkään että kun väsyn en saa omaistani palvelutaloon koska minulle on sanottu että on vaikea saada sairasta omaista palvelutaloon Keusotessa eli Keski-Uudenmaan sotessa eli minulle sanotaan että hoida itse kun olet aiemminkin hoitanut.
- Anonyymi
Onpa karmiva tilanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa karmiva tilanne
On.
- Anonyymi
Mitä?. Joko olet itse onglmasi keksinyt tai elät väärän luulon varassa.
Itsekin olen omaishoitaja ja saamme omaishoidontukea.
Kaikki otetaan, mitä lain mukaan meille kuuluu.
Tytärkin saa kolmesta vuorokaudesta kuukaudessa oman korvauksensa.
ps muistakaa hakea myös verovapaata perushoitotukea. Ei se ole kuin 83,34€ kuussa, mutta tekee sekin tasan 1000 € vuodessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa karmiva tilanne
Intervallihoito Keusoten eli Keski-UUden-maan soten alueella noin 53 euroa vuorokaudelta eli liian kallista meidän tapauksessa koska meillä molemmilla on pienet eläkkeet vaikka olemme olleet työelämässä koska olemme olleet pienipalkkaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps muistakaa hakea myös verovapaata perushoitotukea. Ei se ole kuin 83,34€ kuussa, mutta tekee sekin tasan 1000 € vuodessa.Häh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps muistakaa hakea myös verovapaata perushoitotukea. Ei se ole kuin 83,34€ kuussa, mutta tekee sekin tasan 1000 € vuodessa.Älä tule huutelemaan aivopierujasi ketjuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intervallihoito Keusoten eli Keski-UUden-maan soten alueella noin 53 euroa vuorokaudelta eli liian kallista meidän tapauksessa koska meillä molemmilla on pienet eläkkeet vaikka olemme olleet työelämässä koska olemme olleet pienipalkkaisia.
Intervallihoito on hyvä palvelu kyllä, mutta vaikea on irrottautua ihan jo noiden maksujen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intervallihoito on hyvä palvelu kyllä, mutta vaikea on irrottautua ihan jo noiden maksujen takia.
Olet oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa.
Kävin laskemassa toisella paikkakunnalla äitini tuhkan hautaan ja käytin Keusoten intervallihoitoapalvelua ja lasku oli 275 euroa.
- Anonyymi
Omaishoitaja - tärkeä voimavara...
- Anonyymi
Omaishoidon tuki on verotettavaa tuloa vaikka hyvinvointialue säästää kun sairas omainen ei miehitä palvelutalopaikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaishoidon tuki on verotettavaa tuloa vaikka hyvinvointialue säästää kun sairas omainen ei miehitä palvelutalopaikkaa.
Tuota varmaankin hallitus tarkoitti, kun julisti omaishoitajat tärkeiksi
voimavaraksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelutalopaikkoja ei ole tarjolla kaikille sairaille vanhuksille ja vakavasti sairaille nuoremmillekin ihmisille. Suomessa on ajettu alas viimeisen 30 vuoden aikana vanhainkoteja ei niitä hallinoin nykyään yksityiset voiton maksimointia tavoittelevat yksityiset vanhus"palvelu"firmat kuten Attendo, Mehiläinen, Pihlajalinna ja Esperi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota varmaankin hallitus tarkoitti, kun julisti omaishoitajat tärkeiksi
voimavaraksiPoliittista hurkastelua kokoomus Orpon porvarihallitukselta.
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Kiitos ketjun aloittajalle.
- Anonyymi
Ei ole hallitus asettanut kuin Itsensä, kaikkien, noiden heikoimmassa olevien edelle...
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
No eipä tainnut hallitus laittaa, ei edes lomaileva ministeri!
Häpeä! - Anonyymi
Ja käytäntö?
- Anonyymi
Neuvostoliiton aikainen vaihe oli vain ns. unta. Suomessa täristiin eikä uskallettu "yksityistää". Nyt on portit auki ja myyrät kömpineet koloistaan. Valtion omaisuus on myyty ja kohta nähdään rumaa jälkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915